Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Totta, että Käärijä ei ole kiittänyt laivakeikasta. Harvinaista jättää kiittämättä.
No mut kun kiitti jo eilen siellä keikalla olleita. Pitääkö se vielä erikseen somettaa. Eihän K laittanut postausta Kaislastakaan, vaikka se oli ilmeisesti tosi kova keikka ja oli tosi otettu ja onnellinen sielläkin. Linkkasin aikaisemmin eilisen kiittely-välipuheen tänne tai puutarhalle, en muista. Aina varmaan ei hotsita somettaa.
Se on ihaninta, että miten kaksi erilaista ihmistä ja eri genren musiikki edustajaa löytävät toisensa niin hyvin nopeasti ja sekin, että K on sanonut sitä Best thing that happened to me ja B on kiitellyt universua, että tutustui K:hon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, että Käärijä ei ole kiittänyt laivakeikasta. Harvinaista jättää kiittämättä.
No mut kun kiitti jo eilen siellä keikalla olleita. Pitääkö se vielä erikseen somettaa. Eihän K laittanut postausta Kaislastakaan, vaikka se oli ilmeisesti tosi kova keikka ja oli tosi otettu ja onnellinen sielläkin. Linkkasin aikaisemmin eilisen kiittely-välipuheen tänne tai puutarhalle, en muista. Aina varmaan ei hotsita somettaa.
Tässä eilinen kiittely
https://www.instagram.com/stories/teamkaarijauk/3447042688761163158?utm…
Vierailija kirjoitti:
Best thing that happened to me! Uno reverse card! 💙 💜 💚
En kestä miten voi ilmaista Uno kortilla "i love you too",
The Bojan <3
Aina aiemmin on kiittänyt somessa. Ei ole kyse siitä et pitäisi kiittää siellä, mut se on kiittänyt siellä jokaisen muun keikan jälkeen. Nyt on kääryleet törttöilleet humalassa niin rankasti et Kärtsälle riitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä miten voi ilmaista Uno kortilla "i love you too",
The Bojan <3
Uno reverse card on ujon hyvin ihastuneen pojan rakkauden tunnustus.
Vierailija kirjoitti:
Bojan - not just with girls
https://www.tumblr.com/rbf451/757837861078827008/olympia-tampere-finlan…
https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/756961996285657089/bojan-every-d…
Voisin tapetoida olkkarini tuolla ekalla kuvalla.
Kyllä Kärtsä muistaa aina kiittää keikkayleisöään, eihän se keikan lopussa muuta teekään kuin kiittele ihmisiä ja taputtele sydäntään :D TM ja Jesse joutuu virkayskimään, että saa Kärpyn pois lavalta.
Vierailija kirjoitti:
Aina aiemmin on kiittänyt somessa. Ei ole kyse siitä et pitäisi kiittää siellä, mut se on kiittänyt siellä jokaisen muun keikan jälkeen. Nyt on kääryleet törttöilleet humalassa niin rankasti et Kärtsälle riitti.
Ei kait ne kääryleet ole törttöilleet, vaan ihan "random" laivalla kävijät, jotka ottaneet vähän liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan - not just with girls
https://www.tumblr.com/rbf451/757837861078827008/olympia-tampere-finlan…
https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/756961996285657089/bojan-every-d…
Voisin tapetoida olkkarini tuolla ekalla kuvalla.
Kyllä. Voihan Tampere 🥹 🥰!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä aina paikalla joku joka hyväksyy ihan hirveän käytöksen muita kohtaan. Olen ihmetellyt sitä
Ei vaan kyse on siinä, ettei pidetä normalia käytöstä törkeänä. Esim olemista jossain joukolla.
Kyse ei ole olemisesta jossain joukolla. Ymmärrät varmaan itsekin sen, että on ihan ok, jos laivan baarissa on vaikka 200 fania, jotka tanssivat, istuvat pöydissään jne. ja heistä muutama kerrallaan menee juttelemaan K:n kanssa hetkeksi. Mutta ei ole ok, että näistä faneista vaikka 50 odottelee häntä laivan käytävällä ja piirittää K:n ja tunkee hänen iholleen.
Se on ihan normaalia. Sulla on aika monta ruuvia päässä löysällä, jos pidät sitä törkeänä käytöksenä. Eihän artistien vain pidä noita asioita noin hoitaa, tämä ei siis ole kritiikkiä artistia kohtaan, vaan te itse haukutte noita ihmisiä. Mä en hauku ketään.
Mä vaan en hyväksy noiden ihmisten syyttämistä tilanteesta, joka oli lähtökohtaisestikin aivan mahdoton onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kait ne kääryleet ole törttöilleet, vaan ihan "random" laivalla kävijät, jotka ottaneet vähän liikaa.
Ai että tää Raven oli ihan sattumalta ristelemässä samaan aikaan samalla laivalla? Epäilen vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Olisko Kökkiksellä jotain keventävää taidetta tähän väliin?
Itse asiassa olen just linjoilla tuulettamassa vähän päätäni ennen kiireistä viikon alkua - lomalle keskiviikkona niin pitää yrittää tehdä vähän ekstraa etukäteen. Ja mua kuulkaa niin kutittelee tuo Uno-korttiprojekti mutta en tiedä riittääkö aika ja pitkäjänteisyys koko korttipakkaan. Katsellaan 😉
T. Kökkis
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä: Mä voisin tulla moikkaa teitä keikan jälkeen.
Fanit (jotkut) : Me voitais oikeastaan perseillä.
En usko, että kukaan faneista siellä perseili, hirveä tarve teillä taas haukkua muita faneja. Tosi vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun nimenomaan omat fanit. Ei randomit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä: Mä voisin tulla moikkaa teitä keikan jälkeen.
Fanit (jotkut) : Me voitais oikeastaan perseillä.
En usko, että kukaan faneista siellä perseili, hirveä tarve teillä taas haukkua muita faneja. Tosi vastenmielistä.
Tiedossa on pahin perseilijä ja hän on kyllä tosiaan fani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö laivan omat turvamiehet esim voineet tilanteeseen puuttua useamman ihmisen voimalla ja hajottaa tota fanilaumaa, tehdä Kärtsälle tilaa sinne baariin? Tai edes sen hytin edestä kiskoa se tytönhutale pois häiritsemästä? Miten voi olla mahdollista?
Hän on poika.
Tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin. Ihan nyt vain tässä mietin että jos Herra Käärijä ilmoittaa lavalla että tänään sitten biletetään klo 2 asti. Niin kuinkahan hän tämän ajatteli tapahtuvan.
Laiva täynnä enemmän kuin yhden siiderin nauttineita yliviritettyjä äärifaneja pienessä tilassa. Millähän tavoin sivistyneesti K ajatteli tämän tapahtuvan.
Ihan vaan mietin
No sama! Outoa on. En todellakaan syyttäisi faneja, jotka tietenkin halusivat olla paikalla, kun tällainen mahdollisuus avautuu. Ihan hirveetä taas alkaa syytellä muita ihmisiä, ihan normaaliahan tuommoinen kiinnostus on. Ja en nyt todellakaan puhu mistään hyttiin seuraamisesta!