Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Minä toivon, että tarkoittaa uutta biisiä Kärtsältä! :)
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko Mikke yleensä promonnut biisejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyl tämä on luultavasti joku videobrokkis tai käbnb.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua mitä huomenna tapahtuu!!!??
En tiedä oisko joku Miken juttu esim. vlogi tai K Airbnb liittyvä kun K:kaan ei ole promonnut mitenkään?
Mistä nyt puhutaan?
!!!!!!!!!!!????????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua mitä huomenna tapahtuu!!!??
En tiedä oisko joku Miken juttu esim. vlogi tai K Airbnb liittyvä kun K:kaan ei ole promonnut mitenkään?
Mistä nyt puhutaan?
!!!!!!!!!!!????????????
Miken stoori jossa teksti huomenna ja CCC soi taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin onnellinen että he ovat haluneet palan lomastaan jakaa meidän kanssamme. Siihenkään ei heillä olisi ollut mitään velvollisuutta. Ja vaikka enempiä yhteisiä stooreja ei tulisi, en siitä olisi pahoillani, mulle riittää se että ovat saaneet viettää yhteistä aikaa ja ovat siitä selvästi nauttineet. Se on kaikki mitä sydämeni tarvitsee ollakseen täysi 🥰
No on heillä nyt joku vastuu meidänkin mielenterveydestämme!
Jokaisella on vastuu omasta terveydestä ja mielenterveydestä. Vai haluatko sinä olla vastuussa jonkun toisen ihmisen mielenterveydestä?
Et oo tosissas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän on voinut tällä kertaa kuvata siihen musavideon! :D
Ei tietenkään Bojan mihinkään ole lähtenyt. Mitä järkeä olisi tulla lyhyelle lomalle? Paitsi tietysti jos on umpirakastunut :D Mutta realistisesti Kärtsä oli paikalla joskus maanantai päivällä. Siitä on vasta kaksi päivää. Oliko kompostissa vai täällä joku jotain lentoaikoja katsonut. Ei sillä että mistään mitään tajusin, mutta sen analyysin mukaan B olisi mahdollisesti ollut paikalla vasta myöhään maanantai iltana. Selittäisi senkin miksei B:stä tullut heti altaalta stooria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin onnellinen että he ovat haluneet palan lomastaan jakaa meidän kanssamme. Siihenkään ei heillä olisi ollut mitään velvollisuutta. Ja vaikka enempiä yhteisiä stooreja ei tulisi, en siitä olisi pahoillani, mulle riittää se että ovat saaneet viettää yhteistä aikaa ja ovat siitä selvästi nauttineet. Se on kaikki mitä sydämeni tarvitsee ollakseen täysi 🥰
No on heillä nyt joku vastuu meidänkin mielenterveydestämme!
Jokaisella on vastuu omasta terveydestä ja mielenterveydestä. Vai haluatko sinä olla vastuussa jonkun toisen ihmisen mielenterveydestä?
Et oo tosissas.
Sä sysäät kaiken toisten vastuulle, nostat kädet pystyyn ja huudat, ton vika että mulla on huono olo?
Odukselta eli Kreeta ficcin tekijältä tullut yksiosainen unelmaloma ficci.
Kaikki tais lähtee Kyprokselle?
Mikä toi Kouvola juttu on? Sitä käytetään silloin kun K on ulkomailla?
Kattelin tässä taas Ruissimatskua ja onhan se varmasti kivaa kun on kaveri lavan reunalla omaa keikkaa katsomassa, mutta että sinne päin pitää jatkuvasti kääntyä että mitä se nyt duunaa ja huomaatko kuinka meitä rakastetaan ja katsotko mua siellä nyt kun vedän tätä biisiä. Kyllä se frendi varmaan siellä pysyisi, vaikka ei ihan joka biisin aikana tilannetta tarkistaisikaan useaan kertaan.
Voi Boikkis.
No. Ei kyllä B ja K ole vastuussa muiden sairauksista.
Kiva kun julkaisivat jo tämänkin verran ihan ok olla laittamatta mitään enää jos siltä tuntuu
Vierailija kirjoitti:
Kattelin tässä taas Ruissimatskua ja onhan se varmasti kivaa kun on kaveri lavan reunalla omaa keikkaa katsomassa, mutta että sinne päin pitää jatkuvasti kääntyä että mitä se nyt duunaa ja huomaatko kuinka meitä rakastetaan ja katsotko mua siellä nyt kun vedän tätä biisiä. Kyllä se frendi varmaan siellä pysyisi, vaikka ei ihan joka biisin aikana tilannetta tarkistaisikaan useaan kertaan.
Voi Boikkis.
Ihan kyllä rakastuneen käytöstä tuo omaan silmään. Oli sitten K tunteet tai tilanteet mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
No. Ei kyllä B ja K ole vastuussa muiden sairauksista.
Kiva kun julkaisivat jo tämänkin verran ihan ok olla laittamatta mitään enää jos siltä tuntuu
No ei tietenkään ole, kyllä naudat sen ymmärtää. Muutenkin mitä keikoilla porukkaa tavannut, niin jalat maassa pilke silmäkulmassa tyyppejä kaikki <3
Niin kiitollinen olen, että nämä kaksi tuovat iloa monille! Ja kohta päästään vielä keikoillekin. Super!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Kärtsä ite promois vähän enemmän uutta biisiä, jos se tulisi jo huomenna. Vai onko Kärtsä muuttanut promotaktiikkansa samanlaiseksi kuin Joost eli ei infoa yhtään mitään ja biisi vaan droppaa ylihuomenna? Miken juttu liittyy ihan varmasti johonki hänen omaan juttuunsa.
Tuon loman jälkeen on kiva mennä sinne Sloveniaan kun taatusti toimittajat ottaa puheeksi loman. Kivasti vielä just pakko olla haastiksissa kun tulee uutta musaa
Mä olen jo niin pihalla kuka julkaisee mitäkin ja milloin :D Onneksi täältä saa tiedon kuin tiedon.
Tää ois oikeasti hyvä aikataulu sille. Viikko ennen uutta kiertuetta, luo lyhyen aikataulun fomoa ja puskis kehysfaneja jotka ei ole vielä käyneet millään keikalla ja puntaroi yhä ostaako lipun vai ei tälle kiertueelle. Joksujenkin kkeikkavlogi silloin talvella teki pienen myyntipiikin lipunmyyntiin. Ja hyvä vlogi jää elämään ilmaisena keikkamainoksena vuosikausia....(perhana sit onkin vaan uus sisustus Käbnbhen)