Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Tulee stoori missä Jere kuvaa maisemaa ja "vahingossa" taustalta kuuluu Bojanin ääni "hey babe?" ja video pysähtyy.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää siitä Bluzan lopusta. Pitkäveteisiä soundeja. Todnäk jatkossa kuuntelen sen biisin aina siihe saakka et bojan laulaa ja sitku alkaa loppuvikellykset nii vaihan biisiä
Musta se loppu just on ihana. Samoin laulu. Onneksi sen melodia ja rytmi säilyivät entisenlaisena. Kitaroihin piti vähän totutella mutta nyt kuulostaa hyvältä paketilta ja uskon että taustat vielä paranee kun pääsee kuulemaan sen paremmalla äänenlaadulla Spotifysta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tickets are running low" ei kyl joo kuulosta yhtään Kärpyltä. Oisko muka neuvotellut Bojanin kanssa et mitä tähän laittas?
Running low ei todellakaan ole Kärtsän sanavarastoa, kyllä Boitsun kanssa ne sohvalla kainaloittain istuskellen on miettineet miten laittaa 😃
Miks tää niiden loma on ihan liian söpöä, en kestä.
Kärtsällä olisi teksti tickets is sell very good yes yes. Be fast.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tickets are running low" ei kyl joo kuulosta yhtään Kärpyltä. Oisko muka neuvotellut Bojanin kanssa et mitä tähän laittas?
Running low ei todellakaan ole Kärtsän sanavarastoa, kyllä Boitsun kanssa ne sohvalla kainaloittain istuskellen on miettineet miten laittaa 😃
En vieläkään voi uskoa tätä.
Voi hitto kun mulla on tuo talviaiheinen ficci ihan kesken, mutta ei hirveästi tee mieli kirjoitella kun kaksikkomme elää tällä hetkellä parhaassa fanfictionissa. :D
Huuuuuh, mä vähän pelkään millainen pudotus tulee itselle olemaan se, kun noiden loma loppuu ja tää rakkaustykityskontsa, joka nostaa mulle hillittömän dopamiinieuforian, loppuu. En tajua miten tähän voi olla näin koukussa 😅
Toisaalta mietin sitten, että ehkä ekana tuntuukin aika tyhjältä, mutta kyllä tästä nyt pitäisi jotain jäädä henkiseen euforiavarastoonkin syksyn kylmän pimeän varalle!? Todellakin toivon, että se on se case.
JA nyt voi sitten odottaa sitä albumia! Kun saatiin ensin vähän lihaa luitten päälle! Ettei nää meitä ihan vedessä ja leivässä vain pidä 😁
Musta on silti väärin et ihminen joutuu tällä tavalla kuten minä tässä ja nyt kärsimään näin paljon erilaisista tunteista ja kuohunnasta sisälläni. Et onko vaiko eikö ja sitten jeeeeee ja taas kohta luisuu lehmä alamäkeen niin että soi ... Koko oma (vaikkakin pieni ja surkea) elämä on ihan sekaisin eikä mistään tule mitään.
Mua ei haittais yhtään, jos K ja B olis tequila päissään kehitelleet jonkun biisin aihion ja lähettäneet videon siitä Krisille :D
Oliko tietoa koska balkan tour datet julkaistaan?
Miken stoori. Mitäköhän huomenna tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitkun sais vielä sen K&B matkailurealityn, niin saisi aina kokopitkiä jaksoja boitsujen reissuista. 🤩
Vierailija kirjoitti:
Huuuuuh, mä vähän pelkään millainen pudotus tulee itselle olemaan se, kun noiden loma loppuu ja tää rakkaustykityskontsa, joka nostaa mulle hillittömän dopamiinieuforian, loppuu. En tajua miten tähän voi olla näin koukussa 😅
Toisaalta mietin sitten, että ehkä ekana tuntuukin aika tyhjältä, mutta kyllä tästä nyt pitäisi jotain jäädä henkiseen euforiavarastoonkin syksyn kylmän pimeän varalle!? Todellakin toivon, että se on se case.
JA nyt voi sitten odottaa sitä albumia! Kun saatiin ensin vähän lihaa luitten päälle! Ettei nää meitä ihan vedessä ja leivässä vain pidä 😁
Ruissin jälkeinen masennus tuli yllättävän myöhään mulla ;) Mutta viime vuoden Kärpän eurotourin jälkeinen notkahdus oli kamala. Kesti varmaan viikon pari sellainen "tylsä" fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tietoa koska balkan tour datet julkaistaan?
Ehkä sunnuntaina sanoivat q&a:ssa ja siinä yhdessä stoorissa
Mä voin vaan kuvitella miten Joksut ei viitsi keskeyttää rentoutumista viesteillä, joten ainoa "yhteydenpito" Boitsuun on katsomalla Kärpyn stooreja..
Siellä ollaan yömyöhään asti katseltu miten kännissä molemmat ovat ja pidätelty hengitystä seuraavien stoorejen sisällön suhteen
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/bisnes-socks/762599493748277248/oh-hello-bojan-w…
💙💚💙💚💙💚💙
Apua mitä huomenna tapahtuu!!!??
Miksei täällä voi käyttää PUNAISTA sydäntä!!?? Mut jos koska mä haluaisin käyttää sitä!