Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Promoa promoa Jere! Huomenna!
Vierailija kirjoitti:
täällä jotkut keski-ikäiset mammat fanittaa jotain nevahööd-bändiä?? niinkö??
Juu kyllä, nyt ei kerkee.
Vierailija kirjoitti:
Äh mä en halua odotella. Mut samalla haluan kovasti ilahtua ja innostua uudestaan jos ja kun Bojtsu on yhä siellä myös.
Tottakai on. Ei kukaan mee päiväksi Kyprokselle eikä sieltä oo ees lentoja tänään Zagrebiin. Ärsyttää nää vaatimukset, että yhteistä sisältöä pitäis tulla koko ajan. Antaa nyt heidän lomailla rauhassa ja laittavat stooreja toisistaan jos haluavat. Eilen saatiin jo vaikka kuinka paljon ja jos tulee lisää, niin kiva, mutta jos ei, niin mulle ainakin riitti tieto, että saavat viimein lomailla yhdessä ja hauskaa näyttää olevan.
Mitä huomenna! Emmä kestääää! Toivottavasti ei ainakaan mitään sellasta mikä vie muruset toistensa luota pois. Pelottaa ihan.
Vierailija kirjoitti:
Apua mitä huomenna tapahtuu!!!??
En tiedä oisko joku Miken juttu esim. vlogi tai K Airbnb liittyvä kun K:kaan ei ole promonnut mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin onnellinen että he ovat haluneet palan lomastaan jakaa meidän kanssamme. Siihenkään ei heillä olisi ollut mitään velvollisuutta. Ja vaikka enempiä yhteisiä stooreja ei tulisi, en siitä olisi pahoillani, mulle riittää se että ovat saaneet viettää yhteistä aikaa ja ovat siitä selvästi nauttineet. Se on kaikki mitä sydämeni tarvitsee ollakseen täysi 🥰
No on heillä nyt joku vastuu meidänkin mielenterveydestämme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oisko joku Miken juttu esim. vlogi tai K Airbnb liittyvä kun K:kaan ei ole promonnut mitenkään?
Viime ET:n vlogi vihdoin? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauran jos se on tämä. Vain vuoden myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äh mä en halua odotella. Mut samalla haluan kovasti ilahtua ja innostua uudestaan jos ja kun Bojtsu on yhä siellä myös.
Tottakai on. Ei kukaan mee päiväksi Kyprokselle eikä sieltä oo ees lentoja tänään Zagrebiin. Ärsyttää nää vaatimukset, että yhteistä sisältöä pitäis tulla koko ajan. Antaa nyt heidän lomailla rauhassa ja laittavat stooreja toisistaan jos haluavat. Eilen saatiin jo vaikka kuinka paljon ja jos tulee lisää, niin kiva, mutta jos ei, niin mulle ainakin riitti tieto, että saavat viimein lomailla yhdessä ja hauskaa näyttää olevan.
Luojalle kiitos ja kiitos myös lentoaikatauluNAUDOILLE tai lentonaudoille?? Mut toivottavasti ei myöskään se pirun pikku slovakki katoa mihinkään muualle sieltä hotellista! Anteeksi levottomuuteni ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauran jos se on tämä. Vain vuoden myöhässä.
No parempi myöhään kuin ei milloinkaan. 😅
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän uus biisi, samaan aikaan kun Bluza (uudet julkaistaan käytännössä huomenna kello 00).
Härtsän K jutut jatkuu edelleen
Nythän se taitaisi olla viimeinen hetki julkaista viime eurotourista luvattua materiaalia 🤭
Vierailija kirjoitti:
Nythän se taitaisi olla viimeinen hetki julkaista viime eurotourista luvattua materiaalia 🤭
Ehkä viime vuoden tourin aineistolla aletaan nyt mainostamaan viimeisiä lippuja?
Ois se se jossa lailetaan jotain seksityöllä saaduista rahoista? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin onnellinen että he ovat haluneet palan lomastaan jakaa meidän kanssamme. Siihenkään ei heillä olisi ollut mitään velvollisuutta. Ja vaikka enempiä yhteisiä stooreja ei tulisi, en siitä olisi pahoillani, mulle riittää se että ovat saaneet viettää yhteistä aikaa ja ovat siitä selvästi nauttineet. Se on kaikki mitä sydämeni tarvitsee ollakseen täysi 🥰
No on heillä nyt joku vastuu meidänkin mielenterveydestämme!
Jokaisella on vastuu omasta terveydestä ja mielenterveydestä. Vai haluatko sinä olla vastuussa jonkun toisen ihmisen mielenterveydestä?
Vierailija kirjoitti:
Härtsän K jutut jatkuu edelleen
Kouvola taas, miks se menis pahvi-Kärtsän kanssa Kouvolaan, jos ei liittyis jollain tavalla uuteen biisiin. Tosin on tota Kouvolaa käyttäneet jo toukokuusta lähtien👀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä nyt puhutaan?