Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
12601/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko muuten huomanneet, että se tanskalainen Rob (joka muuten tykkää ananaksesta pizzassa) on alkanut seuraan sekä Boitsua että Kta 😍. Ja näköjään sekin lomailee jonkun kaverin tai something moren kans 😉. Ja näköjään ollut eilen samassa mestassa poitsujen kans.

Kai hänkin on jokin käsikirjoitettu hahmo tässä saagassa. :D

Vierailija
12602/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se haukkumista jos ei joku kappale ole ihan omaan makuun. Pääosa JO tuotannosta ei ole. Muutamasta tykkään kyllä. Bluzan keikalla esitetty versio kuulosti hyvältä pohjalta. Lopputulos liian tililulilii minulle. Ei millään pahalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12603/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkoi Bluzan haukkuminen vai?

No kyllä se muuallakin on jakanut mielipiteitä niinkuin kaikki uudet biisit. Itse tykkään tuosta versiosta, mutta monet näyttää kiintyneen liveen siinä määrin, että studioversio ei oikein miellytä.

Vierailija
12604/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa koville kun kaikki ei tykkää jokaisesta Joksujen biisistä ja kehtaavat sen ääneen sanoa 😭😭

Vierailija
12605/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tosta lol you are not käärijä paidasta mieleen vähän kuin, että hän on minun äläpäs tule lähelle

Onhan toi aika jännä, että nyt juuri käyttää sitä. Ja joku pelkäsi B suuttunut paidasta.

Vierailija
12606/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se muuallakin on jakanut mielipiteitä niinkuin kaikki uudet biisit. Itse tykkään tuosta versiosta, mutta monet näyttää kiintyneen liveen siinä määrin, että studioversio ei oikein miellytä.

Ei kyse välttämättä ole kiintymisestä. Tuohan muuttui lähes täysin koko vaikka sävelkulku sama  k

Vierailija
12607/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän yllätyin kun kaverini, joka on tosi iso Joksu-fani, ja välillä suuttunut jos kritisoin heitä millään tavalla, oli kanssani samaa mieltä, että Bluza ei ole oikein edes sama biisi enää, ja taustat ovat mitäänsanomattomat. Tosin hän meni pidemmälle ja piti sitä myös ylituotetun kuuloisena ja sanoi toivovansa, että Zare heivattaisiin kokonaan pois kuvioista.

Joksut kuitenkin loppupeleissä varmasti päättää millainen biisistä tulee. Ei ole Zaren yksinvaltiaan päätettävissä

Kyllä sillä tuottajalla silti on aika iso rooli siinä, miltä bändin soundi kuulostaa. Ja vaikea kyllä olla olematta hänen kanssaan samaa mieltä tässä. Ei ole järkeä käyttää valtavaa määrää resursseja biisin viilaamiseen, jos lopputulos on että se on 10x alkuperäistä huonompi. Odo

Tuo on sun mielipideasiasta ei kuitenkaan yleinen. Mitä oon tumpusta ja jodelista lukenut niin Bluzasta tykätään kovasti myös tästä nykyisestä versiosta. Ja kyllä ne Joksut päättää, millainen biisistä tulee

Vierailija
12608/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon nähnyt pelkkää positiivista kommenttia bluzasta

Vierailija
12609/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Twitterissä (yllättäen) ei ainakaan ole pelkkää positiivista.

Vierailija
12610/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tosta lol you are not käärijä paidasta mieleen vähän kuin, että hän on minun äläpäs tule lähelle

Onhan toi aika jännä, että nyt juuri käyttää sitä. Ja joku pelkäsi B suuttunut paidasta.

Ja julkisesti kulki sen paidan kanssa tuolla. Joo. Ehkei ihmiset tajunneet. Silti. Eri asia olisi ollut vielä ottaa mukaan ja vitsinä näyttää toiselle kuin viihtyä siinä paidassa ympäriinsä kuljeskellen koko illan pitkälle yöhön julkisesti

Vierailija
12611/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No twitter on twitter. Tumpussa ja jodelissa oon nähnyt pelkkää positiivista

Vierailija
12612/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No twitter nyt on sellainen likakaivo, että positiivisia kommentteja saa etsimällä etsiä.

Vierailija
12613/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä nähnyt ettei kaikkiin iske. Vaan niinhän se aina on eikä ole vakava asia ollenkaan

Vierailija
12614/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja julkisesti kulki sen paidan kanssa tuolla. Joo. Ehkei ihmiset tajunneet. Silti. Eri asia olisi ollut vielä ottaa mukaan ja vitsinä näyttää toiselle kuin viihtyä siinä paidassa ympäriinsä kuljeskellen koko illan pitkälle yöhön julkisesti

Anteeks mutta musta tääkin on niin söpöä. 🥰 Babygirlit yhdessä lomalla.

Vierailija
12615/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12616/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se haukkumista jos ei joku kappale ole ihan omaan makuun. Pääosa JO tuotannosta ei ole. Muutamasta tykkään kyllä. Bluzan keikalla esitetty versio kuulosti hyvältä pohjalta. Lopputulos liian tililulilii minulle. Ei millään pahalla. 

Itse rakastan Bluzaa ja lähes kaikkia Joksujen kappaleita, mutta jää tämä versio varmaan kyllä kuuntelematta. Onneksi on hyviä muita versioita. Samalla lailla kuin monia muitakaan Joksujen biisejä en kuuntele albumeilta lainkaan. Niiden kohdalla on aika turha syyttää, että olen "kiintynyt johonkin vanhaan versioon", kun ei ole siitä kyse. Esim. kun kuuntelin Ne bi smelin levyltä ensimmäisen kerran, en tykännyt, mutta tiesin heti, että rakastaisin sen liveversiota, kuten asia olikin.

Vierailija
12617/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä nähnyt ettei kaikkiin iske. Vaan niinhän se aina on eikä ole vakava asia ollenkaan

Tietysti kaikilla on oma mielipiteensä. Mutta ei voi yleisellä tasolla väittää, että siitä olisi tehty 10x huonompi ja siihen olisi siten tuhlattu resursseja turhaan. Joksut on itse sanoneet, että tämä versio on heidän mielestään parempi kuin aikasempi ja mun mielestä se on pääasia, että he ovat siihen tyytyväisiä

Vierailija
12618/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Kärtsältä tulee musaa täällä on aina useampi sanomassa miten hirveää ja ihan haukutaan. Ei riitä edes se että ilmaistaisiin ettei tykätä. Jotenkin omituista

Vierailija
12619/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess! Boitsut on herännyyy! Tai ainakin Mr. Lonely 😅

Vierailija
12620/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulihan se Mr. Lonely tältäkin lomalta. 😀 Meehän Boitsu pitämään poikkikselle seuraa.

Ketju on lukittu.