Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Lol :D Jokereiden 3. levystä:
Jodelissa veikattiin, että B:n oli tarkoitus sanoa 25.10. Mutta sekoitti kuukaudet tuossa tilanteessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkoi Bluzan haukkuminen vai?
No kyllä se muuallakin on jakanut mielipiteitä niinkuin kaikki uudet biisit. Itse tykkään tuosta versiosta, mutta monet näyttää kiintyneen liveen siinä määrin, että studioversio ei oikein miellytä.
Ite oon nähnyt pelkkää positiivista kommenttia bluzasta
Twitterissä (yllättäen) ei ainakaan ole pelkkää positiivista.
No twitter on twitter. Tumpussa ja jodelissa oon nähnyt pelkkää positiivista
Tämä kaverini, jonka mielestä Zaren saisi heivata mäkeen, on Tumpun fandomissa aika tunnettu, ja olen myös melko varma, ettei hän tule kirjoittamaan ko. mielipidettä sinne. (En tiedä, koska hänellä on lukittu tunnus ja en ole Tumpussa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tosta lol you are not käärijä paidasta mieleen vähän kuin, että hän on minun äläpäs tule lähelle
Onhan toi aika jännä, että nyt juuri käyttää sitä. Ja joku pelkäsi B suuttunut paidasta.
Ja julkisesti kulki sen paidan kanssa tuolla. Joo. Ehkei ihmiset tajunneet. Silti. Eri asia olisi ollut vielä ottaa mukaan ja vitsinä näyttää toiselle kuin viihtyä siinä paidassa ympäriinsä kuljeskellen koko illan pitkälle yöhön julkisesti
Anteeks mutta musta tääkin on niin söpöä. 🥰 Babygirlit yhdessä lomalla.
Niin on. Ja B kantaa ylpeänä tuota paitaa. K on taatusti otettu vaikka vitsaileekin.
Itselleni tärkeintä on millainen artisti on livenä ja Joksut niin kuin Kärtsäkin aivan mainioita keikoilla! Joksujen useampi biisi levyversiona ei iske itselleni samalla tavalla kuin keikalla. Se ei tosiaan haittaa, en myöskään "häpeä" sanoa sitä ääneen <3
Eikai bojan oo jo lähteny?😫
Minäkään en niin välitä tästä Bluzan versiosta mutta mietin että onkohan se tuollaiseksi muokattu osittain siitä syystä että se istuu tuollaisena paremmin uuden levyn kokonaisuuteen. Tykkään kuunnella albumit alusta loppuun kokonaisuutena joten ehkä pidän Bluzasta enemmän levyllä. Bojanin laulu on kyllä kaunista ja herkkää mutta muuten biisi on jotenkin vaisu ja ylituotettu. Kevään version rosoiset kitarat olivat tosi toimiva kontrasti biisissä.
Olen myös minäkin sitä mieltä että olisi kiinnostavaa kuulla millaisia biisejä Joksut saisivat aikaiseksi ilman Zarea, tuottajalla on kuitenkin todella iso rooli siinä miltä äänitetty biisi kuulostaa.
Hiukset taas tikissä vaikka yleensä ne on ihan pystyssä olleen somessakin tuollaisen illan jälkeen ja suht juuri heränneenä
Nyt ne on varmaan autolla kiertelemässä nähtävyyksiä. Boitsu on kyydinnyt Broskin vuoristoon ja hukannut vuokra-auton avaimet :D
Anonyymin minificci
https://www.tumblr.com/saucyjothoughts/762593693075161088/cant-stop-thi…
Hyvä, molemmat on tallessa. 😂 Oletan että B on kuvannut tuon.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Se krapuladraamailee ja Kärpsy on antanut wifeylle vähän tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikai ne kahden päivän takia Kyproksella kävisi?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan mene Kyprokselle vuorokaudeksi, olettaisin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan mene Kyprokselle vuorokaudeksi, olettaisin 😂
Varsinkin jos ei ees oo suoraa lentoa :D
Tuo saattaa olla B kuvaama. Nähty laella tuo yksinäinen penkki ja tullut mieleen.
Siis tää Kärtsän viimeinen stoori.. Jumalauta millaisena flirttinä babygirlinä sitä ollaankin reissussa.
Mä en kestää missä Bojan on!? 😄😄 Taas pidetään hulluja odottamassa! 🥹😍
Bojan nyt tarkkana!! Et voi jättää Kärppyä tanskalaisen dancerin kanssa lomailemaan!
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli minulle mieleen, seuraavaa stooria odotellessa
Eniten huvittaa, että B sanoi tossa, että 25 syyskuuta ja sitten on ja ite menee lomalle sinä päivänä