Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Miettikää, että ovat tuolla nyt yhdessä lomailemassa just Bluzan julkaisuviikolla.
Onnellinen loma Bojan 😭
https://x.com/amxdiem/status/1838533398983241808?t=bBWDfvJcWUwVPKWmopaT…
Ja vttu jopa ilman kusista esiliinaa, joka Häärijänä tunnetaan. 🤯
"Independent Finnish Project" 🤭
https://x.com/LittleLoin95797/status/1838536318059515956?t=i4i5AMH5C7qs…
Eli tää tarkoittaa sitä, että Slovenian matka on vielä erikseen?
Eli tämä matka on se B:nin i can't wait to see you soon ja sitten K:n slovenian matka on colder months
Mä oon Teams-kokouksessa ja oli just tauko. Miten pystyn nyt keskittymään loppuiltapäivän??!! 🤯
Huvittaa kun tuolla Tumppu-kommenteissa yksi shippaajasta lähes ankeuttajaksi kääntynyt kaveri hyperventiloi onnessaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Eli tämä matka on se B:nin i can't wait to see you soon ja sitten K:n slovenian matka on colder months
En usko että K on menossa Sloveniaan.
Vierailija kirjoitti:
Someone is coming to Slovenia ja Plans for the colder months on tosiaan siis eri asiat 💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiviäkin kiinnostaa just nyt.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, että ovat tuolla nyt yhdessä lomailemassa just Bluzan julkaisuviikolla.
Ei pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon.
OU MAI GAAAAD 😍😍😍 Hymy huulilla loppupäivän tai vielä ens viikonkin. Onkohan ne kahdestaan?
Huomatkaa, että se ensimmäinen uima-allaskuva (johon Bn vanha kuva oli editoitu) on sittenkin ihan tuore. Sama paikka.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen mitäköhän oli muitten jokereiden ilmeet, kun B ilmoitti hän menee kyprokselle K:n kanssa
🤣 Kris taas!
Eilen kirjoitin siinä vaiheessa, kun Kärtsän olinpaikkaa vasta selviteltiin, että Kärtsän ja Boitsun yhteisloma Kyproksella olisi kyllä saagan ehkä randomein käänne. No tästä ei kyllä näemmä ikinä tiedä, mitä tapahtuu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Someone is coming to Slovenia ja Plans for the colder months on tosiaan siis eri asiat 💞
Eikun se colder months olisi se Slovenia.
Vierailija kirjoitti:
Tää on liian hyvää ollakseen totta🥹 Istun parhaillaan työpaikan taukohuoneessa työkavereiden ympäröimänä naama typerässä virneessä ja tekis mieli HUUTAA😭🤣
Sama fiilis. 😅 työkaveri selittää viereisessä huoneessa jotain ja tekis mieli huutaa että EI KIINNOSTA! 🤩
Mä en kestä! 😭😭😭