Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mä vähän nyt pelkään että K juksaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aivan sama missä lomailevat, mutta yhteiskontsaa odotan täällä kieli pitkällä. Ja miksi jotkut luulevat että tämä olisi kusetus? Miksi K tekisi sellaista?
Trollaavat ja yrittävät ärsyttää/hermostuttaa.
Olisitko Kärppyli mitenkään voinut miettiä tätä julkaisemisen ajankohtaa hieman tarkemmin, etkä laittaa sitä juuri ennen matikan koetta?!
/v
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aivan sama missä lomailevat, mutta yhteiskontsaa odotan täällä kieli pitkällä. Ja miksi jotkut luulevat että tämä olisi kusetus? Miksi K tekisi sellaista?
No onhan näitä Bojanin kaipailuja lomalla ollut ennenkin. Mutta ehkä tällä kertaa oikeasti tapaavat.
https://x.com/ridzashi/status/1838161316470534217?t=gV8BEiMIoYHKb9_NqaT…
Vierailija kirjoitti:
*Toisaalta eikö se ole Kyproksen euroviisubiisi niissä Härtsän stooreissa?*
Toi on muuten erinomainen pointti!
Oisko niissä tiktokeissa kuitenkin pointti. Ja miksi Kouvola taas, onko se uuden biisin vai levyn nimi🤓
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/planetorbar/status/1838168032104894510
Noin! Bojanin paita korjattu
Paljon parempi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan näitä Bojanin kaipailuja lomalla ollut ennenkin. Mutta ehkä tällä kertaa oikeasti tapaavat.
Juuri näin, en usko ilman kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta se olisi kyllä huonoa promoa? Ärsyttää faneja huijaamalla, että viettäisi aikaa Joksujen / B kanssa ja sitten viikon päästä "ei vaiskaan".
Luojan kiitos K laittoi tuollaisen kuvan minkä sokeakin tunnistaa editoiduksi, eikä sellaista mistä olisi saanut sydänkohtauksen jos ei katsoisi todella tarkasti :D
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/planetorbar/status/1838168032104894510
Noin! Bojanin paita korjattu
Ouh, itseasiassa vielä paremmin
Katsoin että niissä Härtsän pätkissä siinä remixissä kuuluu yhtä paljon Tattoo, Tšekin biisi, Cha Cha Cha ja se Kypros.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko Kärppyli mitenkään voinut miettiä tätä julkaisemisen ajankohtaa hieman tarkemmin, etkä laittaa sitä juuri ennen matikan koetta?!
/v
Mun pitäisi mennä lukemaan tenttiin! Ehkä vähäksi aikaa. Heippa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, en usko ilman kuvia.
Joo kyllä nyt on kuvien paikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta se olisi kyllä huonoa promoa? Ärsyttää faneja huijaamalla, että viettäisi aikaa Joksujen / B kanssa ja sitten viikon päästä "ei vaiskaan".
Ei kai se nyt ärsytä, hauskaahan tää on. Onhan se tägäillyt bojania ennenkin ties mihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se nyt ärsytä, hauskaahan tää on. Onhan se tägäillyt bojania ennenkin ties mihin.
Eri asia kuitenkin sanoa, että kaipaan Bojania kuin että holiday with Bojan, joten toivottavasti nyt ei olisi läppä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Larnacaan on lähtenyt lento tänään 07:00.
Ja myös 07:25.
K ollut kentällä 11 aikaan sen tekstin mukaan?
Ja siis todennäköisimmin Hki-Vantaalla, koska kaarijaseyes on suomalainen.
K laittoi kuitenkin tuon IG-stoorin autosta jo heti puolen päivän jälkeen, joten silloin oli ehtinyt jo johonkin maahan, missä on vasemmanpuoleinen liikenne. Mikä sellainen voisi olla, minne lentää tunnissa? Ei tule itselleni ainakaan mieleen, joten mielestäni on todennäköisempää, että K on ollut kohdemaan lentokentällä klo 11.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Toisaalta eikö se ole Kyproksen euroviisubiisi niissä Härtsän stooreissa?*
Toi on muuten erinomainen pointti!
Oisko niissä tiktokeissa kuitenkin pointti. Ja miksi Kouvola taas, onko se uuden biisin vai levyn nimi🤓
Apua voisko olla😅 Nehän on käyttäneet hashtagina Kouvolaa toukokuusta asti ties missä yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin, niin etteivät oo sit tavanneet? Tai ilman, että se ois ilmeinen "jotain vain Boitsulle tiedoksi" -tägäys?
Hei Jere, haluatko kuunnella etukäteen tämän meidän uuden biisin joka tulee perjantaina ulos? Sitä vähän muutettiin KultTuUURItaAAalon versiosta.