Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
8821/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä stalkkaatte näitä? Tämä teidän meno ja pohdinnat on mennyt ihan sairaaksi. 

Olen shippaava nauta ja täällä aina mukana iloisessa menossa. Mutta itseänikin aittaa se, kuinka tarkkaan selvitetään asioita, jotka joutaisi olla yksityisiä. Kun minusta me voidaan täällä hullutella ja pähkäillä, mutta niissä rajoissa missä päähenkilöt itse antaa materiaalia meille. Yksityisasiat jääköön yksityisiksi, inhottaa kun niistä mainitaan, spekuloidaan ja käytetään inhottavia pilkkanimiä. 

Ja päähenkilöt saa päättää ihan itse, mitä julkaisee ja miten paljon. Heillä ei ole velvollisuuksia meitä kohtaan eikä mitään moraalista vastuuta meistä.

Meillä sen sijaan on moraalinen velvollisuus kunnioittaa heitä ihmisinä. 

Vierailija
8822/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllästyn taas heti tähän hyvin omintakeiseen, ahdasmieliseen ja kieroon "sääntölogiikkaan" ja aina muistan miksi mä siirryin Kompostiin jo aiemmin. Palasin tänne kun tää Jeren Serbia-reissu paljastui ja ajattelin et kiva päästä mayhemöimään taas tänne. Mut juu. Ei, ei tätä jaksa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8823/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vttuako te taas alapeukutatte? Eli SAA haukkua ulkonäköä jos kyse BL:sta? Hienoa."

Vttuako skitsoot? Etsipä ensimmäinenkin kommentti, jossa on haukuttu BL:n ulkonäköä. Sen jälkeen voit hengitellä paperipussiin hetken. 

Vierailija
8824/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä stalkkaatte näitä? Tämä teidän meno ja pohdinnat on mennyt ihan sairaaksi. 

Olen shippaava nauta ja täällä aina mukana iloisessa menossa. Mutta itseänikin aittaa se, kuinka tarkkaan selvitetään asioita, jotka joutaisi olla yksityisiä. Kun minusta me voidaan täällä hullutella ja pähkäillä, mutta niissä rajoissa missä päähenkilöt itse antaa materiaalia meille. Yksityisasiat jääköön yksityisiksi, inhottaa kun niistä mainitaan, spekuloidaan ja käytetään inhottavia pilkkanimiä. 

Ja päähenkilöt saa päättää ihan itse, mitä julkaisee ja miten paljon. Heillä ei ole velvollisuuksia meitä kohtaan eikä mitään moraalista vastuuta meistä.

Meillä sen sijaan on moraalinen velvollisuus kunnioittaa heitä ihmisinä. 

Tämä on ihan  kuin minun kynästäni. Siinä kohti menee aina maku, kun aletaan yksityisasioita stalkata.

Vierailija
8825/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä yleistää.

Voisin lyödä vetoa, että yksikään näistä stalkkareista ei ole Naura eikö Annaliisa. Ihan muut sitä tekee.

Vierailija
8826/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä yleistää.

Voisin lyödä vetoa, että yksikään näistä stalkkareista ei ole Naura eikö Annaliisa. Ihan muut sitä tekee.

Ei, mutta tykkäävät tonkia kompostia.

Vierailija
8827/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, olin jotenkin unohtanut, miten silkkaa OF kamaa tää Frankin elvytys olikaan 😅.

https://www.tumblr.com/submariini/719749982019862528/submariini-paidato…

Eiliseen palatakseni... Ootteko koskaan pohtinut, miten tämän videon kuvaamiseen päädyttiin? Kn ehdotus satavarmasti, mutta miten se selitti ideansa Bojanille ja oliko Bojan heti messissä suunnittelemassa kuvakulmia? Ja kertoiko K jo silloin Blle haaveensa OFsta?

Tästä tilanteesta sais kyllä hyvän minificcin 😄. Kn enkunkielen tietäen idean kuvailu on ollut varmaan hyvin suorasukaista. Siinä on voinut Bojanilla hetki lyödä tyhjää Kn selostaessa.

Vierailija
8828/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, olin jotenkin unohtanut, miten silkkaa OF kamaa tää Frankin elvytys olikaan 😅.

Eiliseen palatakseni... Ootteko koskaan pohtinut, miten tämän videon kuvaamiseen päädyttiin? Kn ehdotus satavarmasti, mutta miten se selitti ideansa Bojanille ja oliko Bojan heti messissä suunnittelemassa kuvakulmia? Ja kertoiko K jo silloin Blle haaveensa OFsta?

Tästä tilanteesta sais kyllä hyvän minificcin 😄. Kn enkunkielen tietäen idean kuvailu on ollut varmaan hyvin suorasukaista. Siinä on voinut Bojanilla hetki lyödä tyhjää Kn selostaessa.

"We pump Frank together yes? You know pumping its like fucking? Its like we fuck together?" 

"Okey what?"

Vierailija
8829/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Bojan-parka ei arvannut päätyvänsä pumppausvideolla vielä kauramaitomainokseen. :D No, ei varmaan jäänyt kauheat traumat tästä. :)

Vierailija
8830/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on teidän mielipiteenne, että mitä tyyliä Bnin  K:n välit tai rakkaus on

Vierailija
8831/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä yleistää.

No ketä muitakaan ?

Vierailija
8832/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen, ei tässä muuten olisikaan mitään tarvetta spekuloida Kärpän olinpaikkaa, ellei K& H olisi itse vetänyt huomiota siihen. Ihan rauhassa K on saanut ennenkin olla hissukseen somessa, oikeastaan sitähän me odotettiin nytkin lomaviikkojen ajaksi. Mutta ei, kun se halusi itse alleviivata olevansa Balkanilla ja sitten vielä H perässä alleviivaamaan häärivänsä ilman majakkaansa. Miksi se tekisi tuollaisen tiktokin? 

Vierailija
8833/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti koski Jan:ia ja Mark:ia?

Vierailija
8834/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, ei tässä muuten olisikaan mitään tarvetta spekuloida Kärpän olinpaikkaa, ellei K& H olisi itse vetänyt huomiota siihen. Ihan rauhassa K on saanut ennenkin olla hissukseen somessa, oikeastaan sitähän me odotettiin nytkin lomaviikkojen ajaksi. Mutta ei, kun se halusi itse alleviivata olevansa Balkanilla ja sitten vielä H perässä alleviivaamaan häärivänsä ilman majakkaansa. Miksi se tekisi tuollaisen tiktokin? 

Tiktok nyt ei missään kohdassa viitannut Sloveniaan? Jos annettaisiin jo olla.

Vierailija
8835/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puutarhalla joku mainitsi ainakin Janin ja Markin olleen Baby Lasagnan keikalla. Löytyiskö tälle lähdettä?

https://x.com/ljubezniupanja/status/1836172878137454966

Ei tämän kummempaa lähdettä. 🙂

Eihän tuossa sanota, että olivat BL:n keikalla.

Vierailija
8836/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiktok nyt ei missään kohdassa viitannut Sloveniaan? Jos annettaisiin jo olla.

Njäh, mä annan olla sitten kun musta itestä siltä tuntuu, en siksi että sä kehotat. 

Vierailija
8837/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli vissiin tsjeääh. Eikä this year. 

Suosittelen muistitutkimuksia. Lyhytaikaismuistissa häiriöitä? Laitat tätä kommenttia vähän väliä.

Ota yhteyttä oman hyvinvointialueesi muistihoitajaan.

Jaa, mä ajattelin, että menis niiden satojen samanlaisten linkkien Jerpasta jatkeena. 

Vierailija
8838/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän talo ei ole vielä valmistunut, ei ole muuttamassa tällä viikolla.

See? Taitaa olla sama syväkurkku kuin se, joka tiesi etukäteen, ettei K ole näkemässä Bojania 😔

Vierailija
8839/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

See? Taitaa olla sama syväkurkku kuin se, joka tiesi etukäteen, ettei K ole näkemässä Bojania 😔

Aikuisten ihmisten hyväuskoisuus on välillä kyllä hämmentävää.

Vierailija
8840/31974 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh, kuka vaan pystyi arvaamaan tän.

Ketju on lukittu.