Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan helvetin törkeästi Iltalehti käytti paidatonta riehujaa uutisessaan. Ärsyttää vieläkin. Ellei ihan joku tietämätön täystoope siellä ollut sitten kirjoittaja mitä vahvasti epäilen.
No ei se nyt Käärijään liittynyt hölmö. Ei jokainen asia liity Käärijään kuten ajattelet.
Jos luki sen itse artikkelin niin tuli hyvin selväksi, että kyseessä oli nimenomaan Kärtsään liittyvä vitsailu.
Miten muka?
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän pellemeikit, niin kauan kunnes saadaan Kärpystä kuva nautataulun alla.
Eikös se eilinen stoori tullut aikalailla sen jälkeen kun lento oli laskeutunut?
🤡🤡🤡
Tais tulla siihen aikaan, että ois varmasti ehtinyt saada laukut hihnalta ja kyydin alle. Muistan miettineeni tätä samaa itse 🤡
Erikalla alkaa muuten vasta marraskuun alussa keikat Warnerin kalenterin mukaan. Ainakin Kärtsän Pariisin keikka kuitattu instan kommenttien mukaan. Jännä nähdä, käykö jollain muulla eurotourin keikalla vielä :)
Ihan kohta alkaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa uskoa näkemiseen mutta odottamista ei voi lopettaa, ennen kuin K postaa jostain jotain. Tosi ärsyttävää itselleni, jos ei nyt sit postaa tänään mitään, kun sitä joutuu sit pitämään odottamista yllä.
Et joudu tekemään mitään, voit myös oikeesti lopettaa saagan seuraamisen jos se on näin ärsyttävää sulle.
Hauskaa tän tosiaan pitäisi olla, toivottavasti ihmiset joilla huonolla tavalla menee tunteisiin, saavat jotain apua tilanteeseen.
Mitä apua? Oletko itse heti hermorauniona, jos joku asia ei mene ideaalilla tavalla? Tai oletko ihan iloinen siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa uskoa näkemiseen mutta odottamista ei voi lopettaa, ennen kuin K postaa jostain jotain. Tosi ärsyttävää itselleni, jos ei nyt sit postaa tänään mitään, kun sitä joutuu sit pitämään odottamista yllä.
Et joudu tekemään mitään, voit myös oikeesti lopettaa saagan seuraamisen jos se on näin ärsyttävää sulle.
Hauskaa tän tosiaan pitäisi olla, toivottavasti ihmiset joilla huonolla tavalla menee tunteisiin, saavat jotain apua tilanteeseen.
Mitä apua? Oletko itse heti hermorauniona, jos joku asia ei mene ideaalilla tavalla? Tai oletko ihan iloinen siitä?
En toki, mutta jos tän jutun seuraaminen käy ärsyttäväksi jollekin, täytyy sen varmaan olla hänelle raskastakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan helvetin törkeästi Iltalehti käytti paidatonta riehujaa uutisessaan. Ärsyttää vieläkin. Ellei ihan joku tietämätön täystoope siellä ollut sitten kirjoittaja mitä vahvasti epäilen.
Paidaton riehuja ei ole pelkkä K:n juttu
Ainakin instan seuraajat mieltää sen vahvasti Kärtsään, kun se on hänen IGn nimi.
Aika vahvasti Suomessa yhdistetään yleisestikin paidaton riehuja Käärijään. Iltalehti varmasti on ajan tasalla tässäKIN. Tottakai keksivät mainion klikkaisjekun uutiselleen.
Vierailija kirjoitti:
Erikalla alkaa muuten vasta marraskuun alussa keikat Warnerin kalenterin mukaan. Ainakin Kärtsän Pariisin keikka kuitattu instan kommenttien mukaan. Jännä nähdä, käykö jollain muulla eurotourin keikalla vielä :)
Ihan kohta alkaa!!
Erika on ihana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se nyt Käärijään liittynyt hölmö. Ei jokainen asia liity Käärijään kuten ajattelet.
Jos luki sen itse artikkelin niin tuli hyvin selväksi, että kyseessä oli nimenomaan Kärtsään liittyvä vitsailu.
Täh? Oon eri, mutta ei todellakaan ollut. Kyse oli oikeesta tilanteesta, jossa joku paidaton mies riehui hotellissa. Ei vitsi.
Jep, paidaton mies riehui ja siitä oli tehty Kärtsään liittyvä vitsi. En tiedä, miten tämä saattoi jollakulla mennä ohitse. Iltsikalla on nykyään hyvin tyypillistä tämäntyylinen huumori.
Pikku trumpetisti
https://www.tumblr.com/stealthywing/761713910524116992/hello-pretty?sou…
Vierailija kirjoitti:
Pikku trumpetisti
https://www.tumblr.com/stealthywing/761713910524116992/hello-pretty?sou…
Noi sen silmät ja katse 🥺🤍Ihan semmonen kultsumussukka on hän, niin söpö!
Itselleen ja puolisolleen. Ja sit on siellä Jukan kainalossa. ;D
Vierailija kirjoitti:
Awwww 🥺 söpö ajatus
Ai että mä odotan Jerpun kiertuetta niiiin!!!!
Erika menossa New Yorkiin stoorista päätellen
Naurattaa et Bojan puettu hienosti Kirrin vaatteisiin ja sit tukka on pystyssä ku sulhaspojan m*lkku 😅
Vierailija kirjoitti:
Erika menossa New Yorkiin stoorista päätellen
Jee ihanaa Erikalle, jasieltä tulee varmasti upeita kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Awwww 🥺 söpö ajatus
Tumpussa: https://www.tumblr.com/peri-peri-sauce/761720110895497216/nonsense-asid…
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa et Bojan puettu hienosti Kirrin vaatteisiin ja sit tukka on pystyssä ku sulhaspojan m*lkku 😅
There's something about Mary...
Täh? Oon eri, mutta ei todellakaan ollut. Kyse oli oikeesta tilanteesta, jossa joku paidaton mies riehui hotellissa. Ei vitsi.