Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
7641/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto kun tekis mieli pestä pellemeikit pois ja huomenna on arkipäivä mutku saakeli. Laskeutuis se kone äkkiä.

Siis mitä sä sillä laskeutumisella teet. 

Koska on se delulu että K meni sillä koneella Belgradista Ljubljanaan.

Vierailija
7642/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on siis niin suloinen pakkaus ja trumpetit ja kaikki et nyt on K ihan oma menetyksesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7643/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K.lla on nyt ihan muut mielessä kun häistä innostuneena gf kuiskuttelee vieressä että millonkas me.

Vierailija
7644/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ettei kuvauksissa voida käyttää mitään oikeesti kalliita koruja kuin korkeintaan lainakoruina juhlissa, mutta mua häiritsee kuinka halpiksilta nämä sarjassa kalliit korut näyttävät. Nellan koru melko rihkaman oloinen ja Kallen kello näytti kuin sitä oltaisi itse tuunattu näyttämään prameammalta kuin todellisuudessa ovat.

Vierailija
7645/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ettei kuvauksissa voida käyttää mitään oikeesti kalliita koruja kuin korkeintaan lainakoruina juhlissa, mutta mua häiritsee kuinka halpiksilta nämä sarjassa kalliit korut näyttävät. Nellan koru melko rihkaman oloinen ja Kallen kello näytti kuin sitä oltaisi itse tuunattu näyttämään prameammalta kuin todellisuudessa ovat.

Pitäis kenties olla Salkkareiden ketju? I feel you! Joskus näitä lukee rinnakkain.

Vierailija
7646/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Belgradin kone laskeutunut Ljubljanaan.

Vierailija
7647/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas lensi yli käen pesän

Vierailija
7648/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei luultavasti kello 23:01 tulee postaus lentokentältä, ku palsta menny just kiinni :D

Vierailija
7649/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto kun tekis mieli pestä pellemeikit pois ja huomenna on arkipäivä mutku saakeli. Laskeutuis se kone äkkiä.

No mut ei kai se sulle (meille) siitä ilmottas kuitenkaan 

Vierailija
7650/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valittaja on valittaja vaikka voiss. . . vaihtaisi ketjua. 

Vierailija
7651/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K.lla on nyt ihan muut mielessä kun häistä innostuneena gf kuiskuttelee vieressä että millonkas me.

Ja K vastaa ihan just, ihan just ja taputtaa gf:n somasti pyöristynyttä vatsaa. 

Vierailija
7652/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tajusit, että meinattiin K:n luultavasti jollain tasolla viestivän vähintään kryptisesti että Sloikuissa ollaan.

Vierailija
7653/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikkokirje Joksuilta! Ottivat promokuvia bändistä tänä iltana Kirrin vaatteissa :)

Ja Bluzasta tulossa pätkä kuunneltavaksi erittäin lähitulevaisuudessa. Tuliskohan jo ensi viikolla, vaikka ŠBJ tuli kyllä vain 3 päivää ennen julkaisua.

Vierailija
7654/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤭 Onko saagaan saatu uutta väkeä? No jo oli aikakin!

Vierailija
7655/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Belgradin kone laskeutunut Ljubljanaan.

Oi siellähän ne on lentokentällä. Voi hyvänen aika sentään. Nyt kuumostaa niin paljon että juoksen oikopäätä kylmä kellariin. Tyttiskin mukana

Ota se huitukka Jeren kyljestä mukaas. Jeren kädet täytyy olla vapaina, koska pikku trumpetisti odottaa. 

Vierailija
7656/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤭 Onko saagaan saatu uutta väkeä? No jo oli aikakin!

Ei ole. Väärä ketju, sorry siitä. 

Vierailija
7657/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tajusit, että meinattiin K:n luultavasti jollain tasolla viestivän vähintään kryptisesti että Sloikuissa ollaan.

No en tajunnut uuuuu minkäs teet! 

Vierailija
7658/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku trumpetisti & mancandy & Finnish daddy kohtaavat yy-kaa-koo ... 

Vierailija
7659/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💙🤡💚🤡💙🤡💚🤡💙🤡💚🤡💙🤡💚🤡💙

Vierailija
7660/31974 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

We love together 💚💙

Ketju on lukittu.