Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vahvasti Suomessa yhdistetään yleisestikin paidaton riehuja Käärijään. Iltalehti varmasti on ajan tasalla tässäKIN. Tottakai keksivät mainion klikkaisjekun uutiselleen.
Täällä ja fandomissa kyllä tiedetään, että K on paidatonriehuja, mutta mä veikkaan, että esim mun lähipiirissä kukaan muu itseäni lukuunottamatta ei tätä ole edes kuullut, eli ei nyt niin yleisesti yhdisty. Lisäksi mun silmin luettuna tuo juttu oli täysin normaali rikostapauksesta kertova artikkeli ja sen tapahtumien kuvailu. Ja rikoksista tuo toimittaja näyttää paljon kirjoittavankin, ei mitään viihdeuutisia.
Just näin. Eikä edes iltapaskat tekisi läpällä tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vahvasti Suomessa yhdistetään yleisestikin paidaton riehuja Käärijään. Iltalehti varmasti on ajan tasalla tässäKIN. Tottakai keksivät mainion klikkaisjekun uutiselleen.
Täällä ja fandomissa kyllä tiedetään, että K on paidatonriehuja, mutta mä veikkaan, että esim mun lähipiirissä kukaan muu itseäni lukuunottamatta ei tätä ole edes kuullut, eli ei nyt niin yleisesti yhdisty. Lisäksi mun silmin luettuna tuo juttu oli täysin normaali rikostapauksesta kertova artikkeli ja sen tapahtumien kuvailu. Ja rikoksista tuo toimittaja näyttää paljon kirjoittavankin, ei mitään viihdeuutisia.
Kyseinen toimittaja on aika suosittu ja asiallinen yleensä jutuissaan, joten en mäkään usko, että on yrittänyt vihjata yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen toimittaja on aika suosittu ja asiallinen yleensä jutuissaan, joten en mäkään usko, että on yrittänyt vihjata yhtään mitään.
No ei todellakaan. Joillakin menee hiukan yli tuo Käärijäjuttu. Aivan kuin kaikki liittyisi jotenkin häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumorissa käytetään usein viittauksia, jotka eivät avaudu kaikille. Jos ei tunnista paidaton riehuja -viittausta, niin sitten juttu vain vaikuttaa tavalliselta asiatekstiltä ja se on tietysti tarkoituskin.
"No ei todellakaan. Joillakin menee hiukan yli tuo Käärijäjuttu. Aivan kuin kaikki liittyisi jotenkin häneen."
Hienoa että osallistut keskusteluun, mutta sun trollauksesi on hyvin läpinäkyvää. 😂 Terveisin Kärtsän fani joka ei usko sanavalintojen myöskään liittyvän häneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei mene tunteisiin, enkä tiedä onko tarkoituksella kirjoitettu vai ei, mutta minun tuttavapiirissäni on useita Kn insta ja Tiktok seuraajia, joille K on sama kuin Paidaton riehuja. Ja he eivät siis ole mitään erityisfaneja, käyneet ehkä yhdellä keikalla ja useimmat ei sitäkään. Ovat vain yksi Kn yli 500K insta ja yli 800K Tiktok seuraajista.
Vierailija kirjoitti:
"No ei todellakaan. Joillakin menee hiukan yli tuo Käärijäjuttu. Aivan kuin kaikki liittyisi jotenkin häneen."
Hienoa että osallistut keskusteluun, mutta sun trollauksesi on hyvin läpinäkyvää. 😂 Terveisin Kärtsän fani joka ei usko sanavalintojen myöskään liittyvän häneen.
Mikä tuossa lauseessa on trollausta ?
Vielä jatkan tuota klikkiotsikko-kommentointia. Hesarissakin on ollut vuosien varrella ihan asiallisia juttuja mm. otsikoilla Vessapaperin tuotannolla pyyhkii hyvin, Haudankaivajat palkkakuopassa. Jossain vaiheessa ihan etsin näitä otsikoita ja muutama mieleen jäänyt. Toimittajilla on välillä sana hallussaan. Ja tämä nyt meni vähään sivuun aiheesta😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa uskoa näkemiseen mutta odottamista ei voi lopettaa, ennen kuin K postaa jostain jotain. Tosi ärsyttävää itselleni, jos ei nyt sit postaa tänään mitään, kun sitä joutuu sit pitämään odottamista yllä.
Et joudu tekemään mitään, voit myös oikeesti lopettaa saagan seuraamisen jos se on näin ärsyttävää sulle.
Hauskaa tän tosiaan pitäisi olla, toivottavasti ihmiset joilla huonolla tavalla menee tunteisiin, saavat jotain apua tilanteeseen.
Mitä apua? Oletko itse heti hermorauniona, jos joku asia ei mene ideaalilla tavalla? Tai oletko ihan iloinen siitä?
En toki, mutta jos tän jutun seuraaminen käy ärsyttäväksi jollekin, täytyy
Ja luulet, että se yksi tilanne on ainoa aspekti koko jutussa sille seuraajalle?
Itsekin tietysti yhdistän paidattoman riehujan heti Kärtsään, mutta kaikki ei kyllä niin tee. Tuosta samasta artikkelista keskustellaan jo mm tunnetulla rikosfoorumilla, jossa ei kyllä kellekään ole pälkähtänyt päähän mikään viittaus K:hon, vaan lähinnä pohtivat, kenestä murhaelinkautisen kärsineestä rikollisesta tuossa jutussa on kyse. Eli kyllä tuokin on aina vähän katsojan silmässä, mitä nähdään tai halutaan nähdä.
Mutta anygay en halua tästä jankata koko päivää. Ja oli kyseessä sitten tahallinen tai tahaton viittaus, niin K selvästi oli ottanut asian huumorilla, joten eiköhän meidänkin kannata tehdä niin ;)
Tähän Iltalehehden otsikkoon vielä.
Tietääkseni toimittajat itse eivät noita otsikoita laadi. Heillä voi olla jokin ehdotus, mutta yleensä toimituksessa on erikseen jotkut otsikkonikkarit, jotka näitä "houkuttelevia" otsikoita väsäävät. Ideana on tietysti saada ihmiset lukemaan juttu. En yhtään kyllä epäisili, etteikö tuntemamme paidaton riehuja olisi ollut myös otsikkonikkarin mielessä. Siinä mielessä ei ihan klikkiotsikko ollut kyseessä, kun tosiaan hotellilla riehunut tyyppi oli myös paidaton.
Toimittajalla ei siis välttämättä ole mitään hajua Kärtsästä, mutta otsikon laatijalla voi hyvinkin olla ja on keksinyt mielestään hauskan vitsin.
Kärtsän huumori on loistava. Tulee mieleen se, kun hänen yksi keikkansa piti perua tulipalon vuoksi ja mies tiedotti asiasta koppi tules - biisin tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vilkuile vain kanssafanittajiisi. Kyllä siellä semmoisia K:n joka asiaan liittäjiä heiluu mukana, että huh.
Kirjoitin tämän jo yöllä puutarhalle, mutta koska tämä oli mielestäni hauska juttu, niin laitan nyt tännekin. Primoz, joka eilen kuvasi Joksuja, oli jakanut omassa ig:ssään sen stoorin, jossa B soittaa trumpettia ja jossa hän on itse mukana. Oli vain lisännyt stooriin tekstin, jonka ig kääntää, että "Todellisuudessa se on vielä pahempaa" :D :D Eli ei taida B soittaa trumpettia levyllä eikä keikoilla, vaikka kuvauksissa niin tekikin :D Mutta ihanaa, että treenikämpällä ja kuvauksissa soitteli siinä puvussaan hiukset sekaisin, oli kyllä niin mielettömän söpönä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä jatkan tuota klikkiotsikko-kommentointia. Hesarissakin on ollut vuosien varrella ihan asiallisia juttuja mm. otsikoilla Vessapaperin tuotannolla pyyhkii hyvin, Haudankaivajat palkkakuopassa. Jossain vaiheessa ihan etsin näitä otsikoita ja muutama mieleen jäänyt. Toimittajilla on välillä sana hallussaan. Ja tämä nyt meni vähään sivuun aiheesta😊
Ehkä toi yksi ei ole ikinä sivistänyt itseään lukemalla Suomen Kuvalehteä ja sieltä lopusta Jyviä ja akanoita ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa et Bojan puettu hienosti Kirrin vaatteisiin ja sit tukka on pystyssä ku sulhaspojan m*lkku 😅
There's something about Mary...
🤭 sama tuli mieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyl toimittajat on perillä ja tietää varmasti millä keinolla saa klikkauksia
Vierailija kirjoitti:
Tähän Iltalehehden otsikkoon vielä.
Tietääkseni toimittajat itse eivät noita otsikoita laadi. Heillä voi olla jokin ehdotus, mutta yleensä toimituksessa on erikseen jotkut otsikkonikkarit, jotka näitä "houkuttelevia" otsikoita väsäävät. Ideana on tietysti saada ihmiset lukemaan juttu. En yhtään kyllä epäisili, etteikö tuntemamme paidaton riehuja olisi ollut myös otsikkonikkarin mielessä. Siinä mielessä ei ihan klikkiotsikko ollut kyseessä, kun tosiaan hotellilla riehunut tyyppi oli myös paidaton.
Toimittajalla ei siis välttämättä ole mitään hajua Kärtsästä, mutta otsikon laatijalla voi hyvinkin olla ja on keksinyt mielestään hauskan vitsin.
Jaa että suomalaisella toimittajalla ei ole mitään hajua Kärtsästä?
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tämän jo yöllä puutarhalle, mutta koska tämä oli mielestäni hauska juttu, niin laitan nyt tännekin. Primoz, joka eilen kuvasi Joksuja, oli jakanut omassa ig:ssään sen stoorin, jossa B soittaa trumpettia ja jossa hän on itse mukana. Oli vain lisännyt stooriin tekstin, jonka ig kääntää, että "Todellisuudessa se on vielä pahempaa" :D :D Eli ei taida B soittaa trumpettia levyllä eikä keikoilla, vaikka kuvauksissa niin tekikin :D Mutta ihanaa, että treenikämpällä ja kuvauksissa soitteli siinä puvussaan hiukset sekaisin, oli kyllä niin mielettömän söpönä.
Ihan ymmärrettävää, ettei B ole ehtinyt trumpetin soittoa opetella. On kuitenkin ollut levyn teossa kiirettä ja suomeakin pitänyt opiskella siinä samalla :)