Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Kärtsyli tarvii ääniä, käykäähän äänestämässä!
https://wiwibloggs.com/2024/09/10/poll-who-should-win-the-ogae-song-con…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Bojan menee Tanskaan omille menoille, niin pitääkö Kärtsän mennä sinne (lähes naapuriin), vaikka ovat sopineet tapaamisesta muuna ajankohtana.
Minusta ei.
Eihän tää nyt näin vertaudu, pöllö. Vaan että jos Bojan menee Tanskaan omille menoilleen, niin tulisiko sen käydä Suomessa, jos ei ole kertaakaan käynyt täällä, mutta Kärtsä ois käynyt 4 kertaa, joista yksi ei ollut edes työreissu?
Ei ole lakiin kirjoitettu, että ystävien ja something morejen pitäisi käydä toistensa kotimaissa x kertaa. He ovat ystäviä todennäköisesti lopun elämäänsä ja voivat tavata milloin missäkin ilman sen kummempia lupauksia. He eivät elä meitä varten, mutta välillä me onnekkaat saadaan seurata heidän tekemisiään.
Kärtsä on upea ystävä ja something more Boitsulle ja toistepäin. Huolimatta siitä kuka käy missäkin. Mielenkiintoista seurata missä ja milloin se seuraava tapaaminen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän hassua jos Slovenian reissu ei onnistu taaskaan, vaikka K noin lähellä käymässä..
JOS nyt kävisi niin, että tuostakaan ei vielä etenisi Sloveniaan, niin sit mä olen kyllä sitä mieltä, että ei ole Ksta kiinni. Se on muutenkin nyt ns. reissuvireessä, ei olis suuri vaiva tuosta siirtyä Sloveniaan. Lomaa on vähän pidempään, ei olisi aikatauluistakaan kiinni. Ja voiko kukaan enää tosissaan väittää, että eivät olisi läheisiä ystäviä keskenään, onhan ne. Kaiken tämän perusteella uskon, että nyt olisi Kn puolelta kaikki merkit kohdillaan, jos nyt ei onnistu niin syy on jossain muualla.
K ei ole mikään kusipää, ystävänä näyttäis olevan hyvin lojaali, uskollinen ja suurisydäminen. Se, että K ei ole mennyt Sloveniaan, sille on täytynyt olla jotain selviä aikataulu-ristiriitoja tai sitten oikeata kutsua ei ole esitettykään.
Ei ole syytä vierailulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi K kertoisi että on Balkanilla heti saapumispäivänä, ellei jotain olisi luvassa. Tietää mitä oletuksia ydinfandom siitä tekee. Uskon että tapaavat 🤡
Tää ja B:n soon on ne syyt miksi uskon, että tapaaminen on tulossa. Yleensä on tullut jotain Kouvolastooreja random terassilta tai hotellilta, joista ei sekunnin googlauksella tosiaankaan selviä missä ollaan. Eikä ainakaan matkan ekana päivänä tuu feediin postausta, jossa olinpaikka kerrotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän hassua jos Slovenian reissu ei onnistu taaskaan, vaikka K noin lähellä käymässä..
JOS nyt kävisi niin, että tuostakaan ei vielä etenisi Sloveniaan, niin sit mä olen kyllä sitä mieltä, että ei ole Ksta kiinni. Se on muutenkin nyt ns. reissuvireessä, ei olis suuri vaiva tuosta siirtyä Sloveniaan. Lomaa on vähän pidempään, ei olisi aikatauluistakaan kiinni. Ja voiko kukaan enää tosissaan väittää, että eivät olisi läheisiä ystäviä keskenään, onhan ne. Kaiken tämän perusteella uskon, että nyt olisi Kn puolelta kaikki merkit kohdillaan, jos nyt ei onnistu niin syy on jossain muualla.
K ei ole mikään kusipää, ystävänä näyttäis olevan hyvin lojaali, uskollinen ja suurisydäminen. Se, että K ei ole mennyt Sloveniaan, sille on täytynyt olla jotain selviä aikataulu-ristiriitoja tai sitten oikeata kutsua ei ole esitettykään.
No tietenkin siihen on joku järkevä tolkun syy, trollailusta aiheella saa vain pientä hupia tylsyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Siis en nyt ymmärrä. Missä on Kärtsä tai Bojan sanonut, että näkevät nyt viikonloppuna? Mitä tuo yksi sekoilee.
Mun arvaus on se, että hän tempautui Aidoilla Tunteilla mukaan tähän mayhemiin, kun K on kohtuullisen lähellä Sloveniaa, että he saattaisivat nyt tavata. Ja kun näin ei todennäköisesti käykään, alkaakin taas housuraivarit vol yhdeksänmiljoonaa. Ja hän tulee syyttämään pettymyksestään Meitä, kun hän tempautui mukaan mayhemiin ja se ei toteutunutkaan. Muistaakseni näin on käynyt ennenkin. Silloin hän vieritti syyn meidän niskoille ja raivosi, kun hän itse upposi liian syvälle mayhemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se nähty, että K ei lentele tapaamaan ystäviään ulkomaille, kun on lomalla. Jos haluaa hänet tavata on tultava Suomeen. Sloveniaan on varmasti tullut kutsu jos toinenkin, mutta eipä vaan saa aikaiseksi syystä tai toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs veikkaatte, että Boitsu esittelee Kärpylle Ljubljanassa?
Tietenkin oman kämppänsä ja etenkin makkarin ja JO:n treenikämpän, mutta mitä muuta?
Lempi keittoravintolan ainakin, sit jos kaupungin ulkopuolelle lähtevät, niin jonkun kylpylän, missä antaa Kärpylle täydellisen kokovartalohieronnan.
Hei en nyt löydä sitä hyväntekeväisyysottelua mistään. Mietin, että olisinko ehtinyt katsomaan sitä.
Auttaisiko joku??
Tiputan tän tänne väliin. Voit Aito vaikka raivota minulle hetken Kärtsä-paran sijaan.
Ei ole romanttinen ja muutenkin erittäin häiriöityneen mielen tuotos, sorgelsson vaan 😘. Syytän edelleen sitä aiempaa kommentoijaa.
https://www.instagram.com/p/C_5QylGtjnP/?igsh=MmZpbjM0ZXEwN3Jx
T. Kökkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi K kertoisi että on Balkanilla heti saapumispäivänä, ellei jotain olisi luvassa. Tietää mitä oletuksia ydinfandom siitä tekee. Uskon että tapaavat 🤡
Tää ja B:n soon on ne syyt miksi uskon, että tapaaminen on tulossa. Yleensä on tullut jotain Kouvolastooreja random terassilta tai hotellilta, joista ei sekunnin googlauksella tosiaankaan selviä missä ollaan. Eikä ainakaan matkan ekana päivänä tuu feediin postausta, jossa olinpaikka kerrotaan.
Ja miksi Bni on kuin hangon keksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei K pientä ydinfandomia ajattele postatessaan. Ihan muuten vain postailee reissuistaan, suurin osa hänen seuraajistaan ei tee mitään oletuksia serbian reissusta.
Ihan kuka tahansa random seuraajakin varmasti ihmettelee, miksi K on mennyt Serbiaan kaikista maailman maista. Se ei ole rantakohde eikä edes mikään perinteinen have to see- kohde, kuten esim Ranska tai Italia.
Vierailija kirjoitti:
Hei en nyt löydä sitä hyväntekeväisyysottelua mistään. Mietin, että olisinko ehtinyt katsomaan sitä.
Auttaisiko joku??
Minkä lajin?
Kiitos Kökkis! Juuri tätä nyt kaivattiinkin 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Tiputan tän tänne väliin. Voit Aito vaikka raivota minulle hetken Kärtsä-paran sijaan.
Ei ole romanttinen ja muutenkin erittäin häiriöityneen mielen tuotos, sorgelsson vaan 😘. Syytän edelleen sitä aiempaa kommentoijaa.
T. Kökkis
Omg 🤣🤣 Sun täytyy olla mainosalalla ideoiden suhteen 🤣
Vierailija kirjoitti:
T. Kökkis
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi Bni on kuin hangon keksi
Koska Bojan on sellainen. Lähes aina. Varmaan helpottunut, kun levy vihdoin valmistuu yms.
Vierailija kirjoitti:
T. Kökkis
Apua mun vatsalihakset 😭😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mitäs veikkaatte, että Boitsu esittelee Kärpylle Ljubljanassa?
Tietenkin oman kämppänsä ja etenkin makkarin ja JO:n treenikämpän, mutta mitä muuta?
No jos ne ensinnäkin pääsee Boitsulin kämpästä minnekään, niin varmaan se treenikämpän parvi on yks paikka minne Kärpyn vie.
Miksi Kärtsä on Serbiassa - gallup Tumpussa!
https://www.tumblr.com/bisnes-socks/761584105663102976/okay-but-like-fo…