Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen valitettavasti Slovenia ei liity tähän reissuun mitenkään.
Aika törkeetä Jereltä, jos näin on.
No sinä haukut Kärtsää täällä päivittäin muutenkin ja olet kiusaaja, joten katso ensin itseäsi peiliin ennen kuin tulet taas solvaamaan muita.
En hauku. Ihmettelen vain, että miten se ei ikinä mene käymään Boitsun luona??? Aiemmin selitys oli se, että ei ehdi. Niin mikäs se nyt on?
Kyllä sinä haukut. Mene pois täältä.
Osoitapas yksikin haukkumisviesti.
Voit mennä lukemaan jokaiselta kolmelta palstalta, jossa on tappamisviesteistä lähtien solvaavia kommentteja. Sinä olet kiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi K kertoisi että on Balkanilla heti saapumispäivänä, ellei jotain olisi luvassa. Tietää mitä oletuksia ydinfandom siitä tekee. Uskon että tapaavat 🤡
Ei K pientä ydinfandomia ajattele postatessaan. Ihan muuten vain postailee reissuistaan, suurin osa hänen seuraajistaan ei tee mitään oletuksia serbian reissusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä haukut Kärtsää täällä päivittäin muutenkin ja olet kiusaaja, joten katso ensin itseäsi peiliin ennen kuin tulet taas solvaamaan muita.
En hauku. Ihmettelen vain, että miten se ei ikinä mene käymään Boitsun luona??? Aiemmin selitys oli se, että ei ehdi. Niin mikäs se nyt on?
Voit mennä lukemaan jokaiselta kolmelta p
Eli et löytänyt yhtäkään, tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän hassua jos Slovenian reissu ei onnistu taaskaan, vaikka K noin lähellä käymässä..
Mitä taaskaan? Missä on sanottu, että reissu Sloveniaan on nyt. Älä yritä mennä shipin taakse taas solvaamaan Kärtsää niin kuin teet päivittäin useaan kertaan. He ovat todennäköisesti sopineet tapaamisen johonkin ajankohtaan ja se on soon.
Sori, väärä tunnistus.
Jos Bojan menee Tanskaan omille menoille, niin pitääkö Kärtsän mennä sinne (lähes naapuriin), vaikka ovat sopineet tapaamisesta muuna ajankohtana.
Minusta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi K kertoisi että on Balkanilla heti saapumispäivänä, ellei jotain olisi luvassa. Tietää mitä oletuksia ydinfandom siitä tekee. Uskon että tapaavat 🤡
Ei K pientä ydinfandomia ajattele postatessaan. Ihan muuten vain postailee reissuistaan, suurin osa hänen seuraajistaan ei tee mitään oletuksia serbian reissusta.
Näin on, en usko, että tapaa B:tä tällä kertaa.
Aidon kanssa tappelu on vähän kun mun 5 vuotiaan kanssa väittely. Lapselta sen toki ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et löytänyt yhtäkään, tietenkään.
Löytyy paljon, tietenkin. Lähes kirjan verran.
Vierailija kirjoitti:
Aidon kanssa tappelu on vähän kun mun 5 vuotiaan kanssa väittely. Lapselta sen toki ymmärrän.
Veikkaan, että kommentoi itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun B:llä ja K:lla on Ljubav treffit pian! 💙💚🤡
Ihana ajatella näitä kahta yhdessä hymyilemässä, halimassa ja höpöttämässä yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sinne Sloveniaan mennä sitten kun on yhdessä sovittu.
Niin ja tähän väliin, kun on muutenkin lomalla ja siellä suunnalla sitä ei tietenkään pystynyt mitenkään sopimaan.
No meistä kenelläkään ei oo heidän kalentereitaan eli ei voida tietää mitä velvollisuuksia kummallakin on ja milloin. Muistat varmaan, että JO:lla on edelleen albuminteko kesken. Kukaan muu kuin he itse, ei tiedä onko siinä mahdollista pitää vapaapäiviä ja kuinka paljon. Voi myös olla, että K:lla on tän viikonlopun jälkeen varattuna jotain muuta. Ja musta on ihan outoa raivostua tällaisista asioista jo etukäteen. Eihän kukaan vielä edes tiedä tulevatko tapaamaan tällä reissulla vai eivät. Ymmärrän myös hyvin sen, että jos tässä vaiheessa (esim. levyntekokiireiden takia) olis ollut mahdollista nähdä yhden päivän ajan, niin on mielummin valittu tapaamiselle ajankohta, jolloin voivat viettää yhdessä vaikka viikon. Eikä K nyt tosiaan oo kuitenkaan missään Ljubljanan naapurikaupungissa, josta vain pistäydyttäisiin helposti ja nopeasti tapaamaan B:tä vaikka pariksi tunniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista että vaikka on lauantai niin useampi kirjoittaja "on töissä".
Suljetaan tästä lähtien esimerkiksi kaikki kaupat, palvelukodit, sairaalat, terveyskeskukset jne viikonlopuksi?
Ja myös esim hotellit, ravintolat, uimahallit ja kaikki muut viihde- ja harrastusmestat.
Onko muuten Kärtsällä minkä verran kuuntelijoita Serbiassa?
Vierailija kirjoitti:
Jos Bojan menee Tanskaan omille menoille, niin pitääkö Kärtsän mennä sinne (lähes naapuriin), vaikka ovat sopineet tapaamisesta muuna ajankohtana.
Minusta ei.
Eihän tää nyt näin vertaudu, pöllö. Vaan että jos Bojan menee Tanskaan omille menoilleen, niin tulisiko sen käydä Suomessa, jos ei ole kertaakaan käynyt täällä, mutta Kärtsä ois käynyt 4 kertaa, joista yksi ei ollut edes työreissu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei.
Eihän tää nyt näin vertaudu, pöllö. Vaan että jos Bojan menee Tanskaan omille menoilleen, niin tulisiko sen käydä Suomessa, jos ei ole kertaakaan käynyt täällä, mutta Kärtsä ois käynyt *) 4 kertaa, joista yksi ei ollut edes työreissu?
*) Sloveniassa
Mitäs veikkaatte, että Boitsu esittelee Kärpylle Ljubljanassa?
Tietenkin oman kämppänsä ja etenkin makkarin ja JO:n treenikämpän, mutta mitä muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että kommentoi itselleen.
En tietenkään kommentoi. Jokainen, joka tarttuu noihin mun kommentteihin tietää, että oot väärässä.
Voihan siellä Serbiassa olla vaikka kansainväliset mopomessut.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän hassua jos Slovenian reissu ei onnistu taaskaan, vaikka K noin lähellä käymässä..
JOS nyt kävisi niin, että tuostakaan ei vielä etenisi Sloveniaan, niin sit mä olen kyllä sitä mieltä, että ei ole Ksta kiinni. Se on muutenkin nyt ns. reissuvireessä, ei olis suuri vaiva tuosta siirtyä Sloveniaan. Lomaa on vähän pidempään, ei olisi aikatauluistakaan kiinni. Ja voiko kukaan enää tosissaan väittää, että eivät olisi läheisiä ystäviä keskenään, onhan ne. Kaiken tämän perusteella uskon, että nyt olisi Kn puolelta kaikki merkit kohdillaan, jos nyt ei onnistu niin syy on jossain muualla.
K ei ole mikään kusipää, ystävänä näyttäis olevan hyvin lojaali, uskollinen ja suurisydäminen. Se, että K ei ole mennyt Sloveniaan, sille on täytynyt olla jotain selviä aikataulu-ristiriitoja tai sitten oikeata kutsua ei ole esitettykään.
Tää on kyllä totta. Tai sitten se on vain yksi lomakohde, josta postaa😭