Miksi mies ei kunnioita rajojani?
Ilmestyy milloin minnekin jopa kotiini yrittää pyrkiä vaikka olen kieltänyt ottamasta yhteyttä.
Kommentit (11)
Ainakaan en ole ainoa, joka kärsii vastaavasta.. Tosiaan ne poliisit.
Lähestymiskielto jos ei muuten usko.
Olen maininnut poliisin jo silloin kun ilmoitin viimeisen kerran että en halua olla tekemisissä ja kielsin ottamasta yhteyttä. Puhelimella kun ei enää pystynyt ottamaan yhteyttä niin alkoi ilmestyä samoihin paikkoihin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen maininnut poliisin jo silloin kun ilmoitin viimeisen kerran että en halua olla tekemisissä ja kielsin ottamasta yhteyttä. Puhelimella kun ei enää pystynyt ottamaan yhteyttä niin alkoi ilmestyä samoihin paikkoihin. Ap
Sinulla varmaan on aiempia viestejä tai puhelulokeja tallessa, ja kirjaat myös, mihin hän on ilmestynyt tai sinua seurannut. Näiden tietojen kanssa poliisiin yhteys.
Asenna valvontakamera. Ovisilmään saa minikameran. Kerrostalossa laita kamera eteiseen hyllylle osoittamaan kohti ovea. Kerää dataa poliisia varten. Ulkona seuraamisia varten Gopro.
Älypuhelimeen saa robocall blockerin.
Poliisille. Rupeat laittamaan ylös kaikki mitä tuo tekee, päivämäärät, kellonajat yms. Pakkomielteet ei ole normaaleja.
Jos aiot päätyä jonkun miehen kanssa suhteeseen, niin kerro sille uudelle miehelle tästä tyypistä.
Minä, kun tapasin yhden naisen, niin häntä piinasi tollanen exä ja hän ei kertonut siitä minulle. Sain tietää exästä, kun löi puukolla sen alaovella minua olkapäähän.
Vierailija kirjoitti:
Lähestymiskielto jos ei muuten usko.
mitä toi kielto auttaa.
Hän ei kunnioita sinua. Sano hänelle, että otat yhteyttä poliisiin, jos ei lopu. Ja pidä sanasi.