Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Joksuilta tullut sähköpostia siitä discord q&a:sta. Siitä saa käsityksen, että ovat myös paikalla. Ainakin osa
Vierailija kirjoitti:
Tiputan tän tänne väliin. Voit Aito vaikka raivota minulle hetken Kärtsä-paran sijaan.
Ei ole romanttinen ja muutenkin erittäin häiriöityneen mielen tuotos, sorgelsson vaan 😘. Syytän edelleen sitä aiempaa kommentoijaa.
https://www.instagram.com/p/C_5QylGtjnP/?igsh=MmZpbjM0ZXEwN3Jx
T. Kökkis
Kökkis delivers! Long live Kökkis! 💙💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei en nyt löydä sitä hyväntekeväisyysottelua mistään. Mietin, että olisinko ehtinyt katsomaan sitä.
Auttaisiko joku??
Minkä lajin?
Futis ja Härtsä
Vierailija kirjoitti:
Joksuilta tullut sähköpostia siitä discord q&a:sta. Siitä saa käsityksen, että ovat myös paikalla. Ainakin osa
Onko klo19 meidän aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko klo19 meidän aikaa?
Juu!
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenköhän toikin paska sitten taas toimii? Tuskin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiputan tän tänne väliin. Voit Aito vaikka raivota minulle hetken Kärtsä-paran sijaan.
Ei ole romanttinen ja muutenkin erittäin häiriöityneen mielen tuotos, sorgelsson vaan 😘. Syytän edelleen sitä aiempaa kommentoijaa.
https://www.instagram.com/p/C_5QylGtjnP/?igsh=MmZpbjM0ZXEwN3Jx
T. Kökkis
Omg 🤣🤣 Sun täytyy olla mainosalalla ideoiden suhteen 🤣
Mä vähän veikkaan että maailma ei ole valmis mun ideoimiin mainoksiin.
Jäi muuten mainitsematta että persikka ei ole aitoa Kärppää 😄
T. Kökkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei en nyt löydä sitä hyväntekeväisyysottelua mistään. Mietin, että olisinko ehtinyt katsomaan sitä.
Auttaisiko joku??
Minkä lajin?
Futis ja Härtsä
Kiinnostaa täällä tuskin ketään.
Onko noista discordeista tullut matskua myöhemmin esim. youtubeen? T. discorditon
Vierailija kirjoitti:
Discordin mukaan myös crew jäseniä on paikalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lienee tekstimuotoinen ja toimii siten varmaan oikein hyvin. Kiinnostavaa kyllä nähdä, keitä kaikkia siellä on paikalla, kun Joksut ovat haastiksissa usein niin sattumanvaraisilta vaikuttavilla kokoonpanoilla. Voi olla ties mikä Jure & Kris tms.
Vierailija kirjoitti:
Onko noista discordeista tullut matskua myöhemmin esim. youtubeen? T. discorditon
Tää on tekstimuotoinen q&a tällä kertaa. Ainakin discordissa niin sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en nyt ymmärrä. Missä on Kärtsä tai Bojan sanonut, että näkevät nyt viikonloppuna? Mitä tuo yksi sekoilee.
Mun arvaus on se, että hän tempautui Aidoilla Tunteilla mukaan tähän mayhemiin, kun K on kohtuullisen lähellä Sloveniaa, että he saattaisivat nyt tavata. Ja kun näin ei todennäköisesti käykään, alkaakin taas housuraivarit vol yhdeksänmiljoonaa. Ja hän tulee syyttämään pettymyksestään Meitä, kun hän tempautui mukaan mayhemiin ja se ei toteutunutkaan. Muistaakseni näin on käynyt ennenkin. Silloin hän vieritti syyn meidän niskoille ja raivosi, kun hän itse upposi liian syvälle mayhemiin.
Kyseessä taitaa olla sama ilmiö, mitä tapahtui silloin ennen Ruisrockia, kun Joksut olivat jo saapuneet Suomeen ja Kärtsä julkaisi instagramstoorin hänestä itsestään kotonaan sohvalla Härtsän kanssa katsomassa jalkapalloa telkkarista. Silloin syntyi heti hirveä valitus siitä, että Kärtsä ei välitä Bojanista ollenkaan ja että tuskin he tulevat olemaan missään tekemisissä keskenään koko festarin aikanakaan kuin korkeintaan joku Ruisrockin järjestämä yhteinen haastattelu.
No niin 112, nyt olis hyvä aika räjähdykselle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lienee tekstimuotoinen ja toimii siten varmaan oikein hyvin. Kiinnostavaa kyllä nähdä, keitä kaikkia siellä on paikalla, kun Joksut ovat haastiksissa usein niin sattumanvaraisilta vaikuttavilla kokoonpanoilla. Voi olla ties mikä Jure & Kris tms.
Voihan olla, että joku Joksuista vastaa siellä esim Joker Out nimellä ja crew sitten joker out crew nimellä tai jotain. Joksuilla tuskin itellä on omia discord tilejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko joku??
Minkä lajin?
Futis ja Härtsä
Kyllä Härpäke varmaan stooreja siitä laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko joku??
Minkä lajin?
Futis ja Härtsä
Kiinnostaa täällä tuskin ketään.
Ei tarvitsekaan kiinnostaa. Mutta, kun täällä tiedetään kaikki 😂 Niin kuin sinäkin aina kyselet, kun et osaa..... 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän hassua jos Slovenian reissu ei onnistu taaskaan, vaikka K noin lähellä käymässä..
JOS nyt kävisi niin, että tuostakaan ei vielä etenisi Sloveniaan, niin sit mä olen kyllä sitä mieltä, että ei ole Ksta kiinni. Se on muutenkin nyt ns. reissuvireessä, ei olis suuri vaiva tuosta siirtyä Sloveniaan. Lomaa on vähän pidempään, ei olisi aikatauluistakaan kiinni. Ja voiko kukaan enää tosissaan väittää, että eivät olisi läheisiä ystäviä keskenään, onhan ne. Kaiken tämän perusteella uskon, että nyt olisi Kn puolelta kaikki merkit kohdillaan, jos nyt ei onnistu niin syy on jossain muualla.
K ei ole mikään kusipää, ystävänä näyttäis olevan hyvin lojaali, uskollinen ja suurisydäminen. Se, että K ei ole mennyt Sloveniaan, sille on täytynyt olla jotain selviä aikataulu-ristiriitoja tai sitten oi
No onhan se nähty, että K ei lentele tapaamaan ystäviään ulkomaille, kun on lomalla. Jos haluaa hänet tavata on tultava Suomeen. Sloveniaan on varmasti tullut kutsu jos toinenkin, mutta eipä vaan saa aikaiseksi syystä tai toisesta.
En ymmärrä miten jaksat vielä puolentoista vuoden jälkeenkin käydä näissä ketjuissa jatkuvasti kertomassa omia mielipiteitäsi, joilla ei oo mitään todellisuuspohjaa. Fakta on että a) B ja K ovat tehneet yhteisiä suunnitelmia vuoden kylmemmille kuukausille b) K on menossa Sloveniaan. Molemmat asiat on B kertonut itse ja hän taitaa tietää B:n ja K:n suunnitelmista aika paljon enemmän kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en nyt ymmärrä. Missä on Kärtsä tai Bojan sanonut, että näkevät nyt viikonloppuna? Mitä tuo yksi sekoilee.
Mun arvaus on se, että hän tempautui Aidoilla Tunteilla mukaan tähän mayhemiin, kun K on kohtuullisen lähellä Sloveniaa, että he saattaisivat nyt tavata. Ja kun näin ei todennäköisesti käykään, alkaakin taas housuraivarit vol yhdeksänmiljoonaa. Ja hän tulee syyttämään pettymyksestään Meitä, kun hän tempautui mukaan mayhemiin ja se ei toteutunutkaan. Muistaakseni näin on käynyt ennenkin. Silloin hän vieritti syyn meidän niskoille ja raivosi, kun hän itse upposi liian syvälle mayhemiin.
Kyseessä taitaa olla sama ilmiö, mitä tapahtui silloin ennen Ruisrockia, kun Joksut olivat jo saapuneet Suomeen ja Kärtsä julkaisi instagramstoorin hänestä itsestään kotonaan sohvalla Härtsän k
Et ole tosissasi.
Luulen, että jos K on siellä pidempään kuin pari päivää, niin vie K:n myös ihan johonkin muualle. Vuodenajasta riippuen joko Bohinj-järvelle tai esim. Kranjska Goraan.