Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
3521/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelen 

Ehtiskö K:n levy tulee nyt syyskuun lopulla vielä? Pari viikkoa lomaa ja sitten promoa ja levy ulos? Koko loppu vuosi taitaa muuten olla keikkaa täynnä.

Mahdollista toki, mutta K on nyt ainakin kahden edellisen loman kohdalla valitellut jälkikäteen, että ne oli liian lyhyitä, eikä saanut kunnolla levättyä, joten en oikein usko, että pitäis noin lyhyttä lomaa kesän ja syksyn keikkojen välissä. Kun tiedossa on jo, että seuraavaa lomaa tai edes viikon keikkataukoa ei oo luvassa ennen joulua.

Jos levy tulee vasta ensi vuoden puolella, niin osa biiseistä on kyllä jo tosi "vanhoja".

En mäkään usko, että se menee ensi vuoden puolelle, vaan jul

Johan Kärtsä on omalle tyylilleen uskollisesti aloittanut promoamaan albumia. 

Vierailija
3522/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä kommentoi chili-emojilla Härtsän kommenttiin. Mitähän sieltä on tulossa kun noin härnätään jotain jolla päästään otsikoihin levyn julkaisun alla 😅

Ehkä ovat kuvanneet jotain of:ään.

Varmaan osa lomasta menee jälleen OF kuvauksiin 😄. Mikäs siinä, samahan tuo millä tyylillä rentoutuu 😎.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3523/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelen 

Ehtiskö K:n levy tulee nyt syyskuun lopulla vielä? Pari viikkoa lomaa ja sitten promoa ja levy ulos? Koko loppu vuosi taitaa muuten olla keikkaa täynnä.

Mahdollista toki, mutta K on nyt ainakin kahden edellisen loman kohdalla valitellut jälkikäteen, että ne oli liian lyhyitä, eikä saanut kunnolla levättyä, joten en oikein usko, että pitäis noin lyhyttä lomaa kesän ja syksyn keikkojen välissä. Kun tiedossa on jo, että seuraavaa lomaa tai edes viikon keikkataukoa ei oo luvassa ennen joulua.

Jos levy tulee vasta ensi vuoden puolella, niin osa biiseistä on kyllä jo tosi "vanhoja".

En mäkään

Aika varovaisesti vasta, mutta jos maininnat tästä kiihtyy niin kallistun samoille linjoille.

Vierailija
3524/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän epäilen että tää syyskuun "loma" ei ole mikään oikea loma, vaan ensin Kärppy muuttaa ja sitten tulee levy. Ja tietysti colder month/soon/independent Finnish project pitää muistaa tässä yhtälössä.

Independent ei liity K:hon?

Vierailija
3525/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nyt kyllä vähän vatuttaa tuo uusin lippukeissi, ja varsinkin jos jatkavat vielä eurotourilla. Kärppy on sanonut monta kertaa jo, että hän ei ota poliittisiin juttuihin kantaa. Myisivät prkl ne lippunsa pois ja menisivät jonkun woke-muusikon keikalle jos ei kelpaa. Oikeasti suututtaa ja säälittää jo etukäteen että mitä sieltä on taas tulossa. Always something problems.

Vierailija
3526/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon, että Schlager on levyllä. Nacehan siinä yhdessä Josubsin haastattelussa sanoi (se mikä oli tehty sea starilla) että tykkäsivät soittaa sitä biisiä paljon Lontoossa ollessaan, joten toivon kyllä, että se on levyäkin varten äänitetty

Mä toivon, että sille on jotain koukkua saatu kehiteltyä studion puolella. Sellaisenaan se on mun makuun vähän ehkä tylsä.

Mulla sama sekä Schlagerin että Soncen kohdalla. Nyt kuullut versiot on tylsiä, mutta annan toki mahdollisuuden studioversioille, vaikka en usko, että ne mitenkään tulee nousemaan mun suosikkien joukkoon.

Vierailija
3527/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän epäilen että tää syyskuun "loma" ei ole mikään oikea loma, vaan ensin Kärppy muuttaa ja sitten tulee levy. Ja tietysti colder month/soon/independent Finnish project pitää muistaa tässä yhtälössä.

Independent ei liity K:hon?

Voi liittyä, voi olla liittymättä.

Vierailija
3528/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa lippujutussa on yksi ongelma on se jos et, vaikka tunnista jotain lippua, että olet tyhmä. Aatelkaan niitä ihmisiä, jotka kärsivät hahmotusvaikeudesta, jolla on vaikeuksia tunnistaa tai erottaa lippuja. Mulla diagnoosoitiin  kielellinen erityisvaikeus pienestä asti, jossa on hahmotusvaikeus, joka tekee hyvin hankalaksi erotta eri maiden lippuja tai missä järjestyksessä lippujen värit menee tai välillä symbooleiden kanssa ja samalla elännyt hyvin abletissa ympäristössä tai kutsuttu tyhmäksi jos en pysty hahmottaa joitain asioita samalla tavalla kuin muut.

Vierailija
3529/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua nyt kyllä vähän vatuttaa tuo uusin lippukeissi, ja varsinkin jos jatkavat vielä eurotourilla. Kärppy on sanonut monta kertaa jo, että hän ei ota poliittisiin juttuihin kantaa. Myisivät prkl ne lippunsa pois ja menisivät jonkun woke-muusikon keikalle jos ei kelpaa. Oikeasti suututtaa ja säälittää jo etukäteen että mitä sieltä on taas tulossa. Always something problems.

Pitäskö jonku laittaa viestiä Kärtsälle tai krewlle tuosta, että osaavat varautua ja ehkä kieltää lippujen tuomisen jo etukäteen?

Vierailija
3530/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaanhan me muuten saatu tulevista kappaleista myös Soncesta pätkä. Hassua kuinka se aina unohtuu. Tosin se oli akustinen versio, niin kiinnostaa, miten erilainen levyversio sitten on.

En muuten kans muistanut tuota ollenkaan. Eli levyn biiseistä ollaan kuultu ehkä puolet.

Mä luulen, että albumilla on 12 biisiä. Tää veikkaus siis sen viikkokirjeessä olleen listauksen perusteella. Tietenkin on voinut muuttua siitä, mutta on tota albumia tehty sen verran kauan, että ehkä olis todennäköistä, että sillä olis enemmän kuin 10 biisiä.

Niin siis puolet on kuultu: CD, Šbj, EW, Bluza, Behind those eyes ja Sonce. Nää kaikki oli lueteltu siinä paperissa. 

Vierailija
3531/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö jonku laittaa viestiä Kärtsälle tai krewlle tuosta, että osaavat varautua ja ehkä kieltää lippujen tuomisen jo etukäteen?

Voi olla vaikea käytännössä vahtia. Lippu menee helposti vaikka taskuun.

Vierailija
3532/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twitterissä kiertää nyt haaste että mahdollisimman monen pitäis tuoda paleliput Euroopan kiertueelle. 

Ei voi olla totta! Tajuaako nää olevansa menossa keikalle eikä mihinkään mielenosoitukseen. Oikeasti sääli, että K on saanut riesakseen tällaisia ns. faneja.

Vierailija
3533/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon, että Schlager on levyllä. Nacehan siinä yhdessä Josubsin haastattelussa sanoi (se mikä oli tehty sea starilla) että tykkäsivät soittaa sitä biisiä paljon Lontoossa ollessaan, joten toivon kyllä, että se on levyäkin varten äänitetty

Mä toivon, että sille on jotain koukkua saatu kehiteltyä studion puolella. Sellaisenaan se on mun makuun vähän ehkä tylsä.

Mulla sama sekä Schlagerin että Soncen kohdalla. Nyt kuullut versiot on tylsiä, mutta annan toki mahdollisuuden studioversioille, vaikka en usko, että ne mitenkään tulee nousemaan mun suosikkien joukkoon.

Mä puolustan Schlageria viimeiseen asti, mutta Soncesta on sanottava, että se nyt kuultu pätkä ei ole kyllä herättänyt missään mitään mielenkiintoa. Sentään Schalgerin olemassaolo muistetaan ja sen sanoja on vähän analysoitu. Soncesta ei voi sanoa samaa.

Vierailija
3534/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten Kärtsän ei auta kuin olla reagoimatta niihin vaikka lippuja joku heiluttelisi.

Vierailija
3535/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä puolustan Schlageria viimeiseen asti, mutta Soncesta on sanottava, että se nyt kuultu pätkä ei ole kyllä herättänyt missään mitään mielenkiintoa. Sentä

Soncehan tuli viisujen aikaan eikä sitä sen kummemmin olla mainittu, joten en ihmettele, että sitä ei kovin moni muista enää

Vierailija
3536/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa lippujutussa on yksi ongelma on se jos et, vaikka tunnista jotain lippua, että olet tyhmä. Aatelkaan niitä ihmisiä, jotka kärsivät hahmotusvaikeudesta, jolla on vaikeuksia tunnistaa tai erottaa lippuja. Mulla diagnoosoitiin  kielellinen erityisvaikeus pienestä asti, jossa on hahmotusvaikeus, joka tekee hyvin hankalaksi erotta eri maiden lippuja tai missä järjestyksessä lippujen värit menee tai välillä symbooleiden kanssa ja samalla elännyt hyvin abletissa ympäristössä tai kutsuttu tyhmäksi jos en pysty hahmottaa joitain asioita samalla tavalla kuin muut.

Itselläni on hahmotusvaikeuksia esimerkiksi rakennuksen kartan kanssa. Jos hissin edessä on kartta "olet tässä" ja käytävät luokkineen, niin en hahmota sitä. Etsin luennot aina mutulla. Sitten taas maastossa osaan suunnistaa, enkä eksy koskaan. Tämä nyt ohi aiheen, mutta komppaan sinua!

Vierailija
3537/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi huono idea ollenkaan! Idioottimaista lähteä pilaamaan muiden keikkakokemusta.

Vierailija
3538/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta K voisi helpommin varautua tuohon helpommin. 

Vierailija
3539/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta K voisi helpommin varautua tuohon helpommin. 

Tuskin niitä kuitenkaan kovin monta on ketkä tuohon ryhtyy. Kunhan he eivät niitä lippuja rupea lavalle heittämään. Lippujen tuontia paikalle Kärppy ei sen viime lippukeissin jälkeenkään kieltänyt, mutta pyysi ettei lavalle heitettäisi mitään.

Vierailija
3540/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelen 

E

En mäkään

Mä uskon kuitenkin, että tulevalle albumille on levy-yhtiö suunnitellut ihan kunnon promon eikä mennä pelkästään K:n somepromoilla. Eli radiokierros, useampi lehtihaastattelu, jotain tv-vierailuja (haastattelu, biisin esittäminen jossain tv-ohjelmassa) jne. K on kuitenkin Warnerille sen verran tärkeä artisti, että levyn promoamiseen varmaan panostetaan paljon. Siksi en oikein usko, että sen voi hoitaa lomailun tai Euroopan kiertueen lomassa, vaan siihen tarvitaan aikaa.

Ketju on lukittu.