Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
3501/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajatuksia tulevasta Joksujen levystä Ihan ihmisillä on? Onko tää enemmän kokonaisuus vai ihan kokoelma keskenään erikuuloisia kappaleita?

Uskon, että on aika erilaisia kappaleita. Ja näinhän he on itsekin sanoneet. En oo välttämättä kovin innoissani siitä, koska rakastan molempia aiempia levyjä, ja niillä biisit on mun mielestä keskenään melko saman tyylisiä (toki niilläkin on pari biisiä, joita en kuuntele kovin usein). Musta näistä uusista biiseistä ŠBJ ja Bluza on vähän samaa tyyliä vanhempien biisien kanssa ja tykkään niistä tosi paljon, kun taas mun mielestä eri tyyliset biisit eli EW ja Behind those eyes, on sellaisia, joista en tykkää. Eli toivoisin, että loput biisit olis läh

Minä taas pelkään, että Behind those eyes jää pois eli tykkään näistä kaikista. Erilaisuus ei haittaa.

En usko, että jää pois, koska se oli niillä viikkokirjeessä julkaistuilla listoilla, joissa oli tulevan levyn biisien nimiä. SSOL niiltä puuttui, joten veikkaan, että kun ovat sanoneet, että levyllä on kaksi englanninkielistä biisiä, niin ne on EW ja Behind those eyes.

Vierailija
3502/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanhan me muuten saatu tulevista kappaleista myös Soncesta pätkä. Hassua kuinka se aina unohtuu. Tosin se oli akustinen versio, niin kiinnostaa, miten erilainen levyversio sitten on.

En muuten kans muistanut tuota ollenkaan. Eli levyn biiseistä ollaan kuultu ehkä puolet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3503/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon, että Schlager on levyllä. Nacehan siinä yhdessä Josubsin haastattelussa sanoi (se mikä oli tehty sea starilla) että tykkäsivät soittaa sitä biisiä paljon Lontoossa ollessaan, joten toivon kyllä, että se on levyäkin varten äänitetty

Vierailija
3504/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan, että Kärtsän levy tulee ennen eurotouria. Tämä toki vaan veikkaus ja voi ihan hyvin tulla myöhemminkin. 

Kaikella rakkaudella, mutta olisi todella tiivis tahti jos miettii, että Krew on toukokuusta asti painanut keikkaa. Ehtisikö Kärtsä palautua ollenkaan ennen Euro touria?

Toi oli tosiaan vaan oma veikkaus, olettaen siis että albumi on tyyliin valmis (tai yhtä viimeistelyä vaille 🤡). 

Vierailija
3505/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelen molempien Kärtsän ja Jokereiden levyjä innolla. Heti tulee kuunteluun riippuu kumpi ensin ehtii.

Veikkaan, että Kärtsän tulee ensin.

Ja ihan 🤡:ssä olen vielä sen yhteisenkin biisin osalta.

Ehtiskö K:n levy tulee nyt syyskuun lopulla vielä? Pari viikkoa lomaa ja sitten promoa ja levy ulos? Koko loppu vuosi taitaa muuten olla keikkaa täynnä.

Mahdollista toki, mutta K on nyt ainakin kahden edellisen loman kohdalla valitellut jälkikäteen, että ne oli liian lyhyitä, eikä saanut kunnolla levättyä, joten en oikein usko, että pitäis noin lyhyttä lomaa kesän ja syksyn keikkojen välissä. Kun tiedossa on jo, että seuraavaa lomaa tai edes viikon keikkataukoa ei oo luvassa ennen joulua.

Jos levy tulee vasta ensi vuoden puolella, niin osa biiseistä on kyllä jo tosi "vanhoja".

Vierailija
3506/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan, että Kärtsän levy tulee ennen eurotouria. Tämä toki vaan veikkaus ja voi ihan hyvin tulla myöhemminkin. 

Kaikella rakkaudella, mutta olisi todella tiivis tahti jos miettii, että Krew on toukokuusta asti painanut keikkaa. Ehtisikö Kärtsä palautua ollenkaan ennen Euro touria?

Toi oli tosiaan vaan oma veikkaus, olettaen siis että albumi on tyyliin valmis (tai yhtä viimeistelyä vaille 🤡). 

Jännä nähdä millä biisillä Bojke vierailee ;)

Vierailija
3507/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä

Uskon, että on aika erilaisia kappaleita. Ja näinhän he on itsekin sanoneet. En oo välttämättä kovin innoissani siitä, koska rakastan molempia aiempia levyjä, ja niillä biisit on mun mielestä keskenään melko saman tyylisiä (toki niilläkin on pari biisiä, joita en kuuntele kovin usein). Musta näistä uusista biiseistä ŠBJ ja Bluza on vähän samaa tyyliä vanhempien biisien kanssa ja tykkään niistä tosi paljon, kun taas mun mielestä eri tyyliset biisit eli EW ja Behind those eyes, on sellaisia, joista en tykkää. Eli toivoisin, että loput biisit olis läh

Demoni ja UM ovat kyllä häkellyttävän hyvin toimivia kokonaisuuksia, mistä kertoo myös se, että biiseillä on kaikilla suht samant Spotify-kuuntelumäärät, kun monilla artisteilla eniten ja vähiten suosittujen biisien kuuntelumäärissä voi olla 10- tai jopa satakertaiset erot. Olisi kiva saada yhtä toimiva kokonaisuus, mutta näin tuskin tapahtuu, joten toivottavasti sitten tulee hyvä sekametelisoppa. :)

Itse tykkään Joksuilta vähiten "puhtaista renkutuksista", jollaisia ovat omaan makuuni Bele sanje, UM (biisi), SSOL ja Plastika ja olen toiveikas sen suhteen, että sellaisia ei tulisi enää hirveästi enempää. Kaikkien muiden nykyisten biisien tyyli sopii itselleni ja myös monet suunnat, joihin ei ole vielä aiemmin menty tai vain hitusen. Joskin tuo SBJ/Bluza-suunta on kyllä erityisen lupaava.

Toi on tosiaan mielenkiintoista, että edellisten levyjen biiseillä on niin tasaiset kuuntelumäärät, UM:llä toki vähän muita korkeammat. Uskon myös, että tulevalla albumilla ei oo näin ja toivottavasti sieltä tulee myös joku isompi hitti, joka saa selvästi muita enemmän kuunteluja. Mulle taas Bele Sanje ja Plastika kuuluu parhaiden keikkabiisien joukkoon ja myös SSOL on itseasiassa keikoilla tosi hyvä, vaikka en sitä juurikaan muuten kuuntele. Mutta kiva, että eri ihmisille toimii eri biisit, niin ehkä tulevan levyn monipuolisuuden johdosta sitten löytyy myös uusia kuuntelijoita.

Vierailija
3508/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon, että Schlager on levyllä. Nacehan siinä yhdessä Josubsin haastattelussa sanoi (se mikä oli tehty sea starilla) että tykkäsivät soittaa sitä biisiä paljon Lontoossa ollessaan, joten toivon kyllä, että se on levyäkin varten äänitetty

Mä toivon, että sille on jotain koukkua saatu kehiteltyä studion puolella. Sellaisenaan se on mun makuun vähän ehkä tylsä.

Vierailija
3509/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös niillä ole välillä ollut lomaakin?

Vierailija
3510/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelen molempien Kärtsän ja Jokereiden levyjä innolla. Heti tulee kuunteluun riippuu kumpi ensin ehtii.

Veikkaan, että Kärtsän tulee ensin.

Ja ihan 🤡:ssä olen vielä sen yhteisenkin biisin osalta.

Ehtiskö K:n levy tulee nyt syyskuun lopulla vielä? Pari viikkoa lomaa ja sitten promoa ja levy ulos? Koko loppu vuosi taitaa muuten olla keikkaa täynnä.

Mahdollista toki, mutta K on nyt ainakin kahden edellisen loman kohdalla valitellut jälkikäteen, että ne oli liian lyhyitä, eikä saanut kunnolla levättyä, joten en oikein usko, että pitäis noin lyhyttä lomaa kesän ja syksyn keikkojen välissä. Kun tiedossa on jo, että seuraavaa lomaa tai edes viikon keikkataukoa ei oo luvassa ennen joulua.

Pitääkö ryypätä kuin sieni ja aloittaa dokaaminen heti aamusta. Ei ihme, jos väsyttää. 

Vierailija
3511/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös niillä ole välillä ollut lomaakin? 

On joo. Vaikea sanoa minkä verran tuollaisesta rypistyksestä tarvitsee palautumisaikaa. 

Sen uskon, että albumi on jo valmis tai melkein.

Vierailija
3512/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitterissä kiertää nyt haaste että mahdollisimman monen pitäis tuoda paleliput Euroopan kiertueelle. 

Vierailija
3513/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä kommentoi chili-emojilla Härtsän kommenttiin. Mitähän sieltä on tulossa kun noin härnätään jotain jolla päästään otsikoihin levyn julkaisun alla 😅

Vierailija
3514/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Twitterissä kiertää nyt haaste että mahdollisimman monen pitäis tuoda paleliput Euroopan kiertueelle. 

Pellet. Ei niitä kiinnosta maailman tila, vaan Kärtsän mustamaalaaminen. 

Vierailija
3515/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaanhan me muuten saatu tulevista kappaleista myös Soncesta pätkä. Hassua kuinka se aina unohtuu. Tosin se oli akustinen versio, niin kiinnostaa, miten erilainen levyversio sitten on.

En muuten kans muistanut tuota ollenkaan. Eli levyn biiseistä ollaan kuultu ehkä puolet.

Mä luulen, että albumilla on 12 biisiä. Tää veikkaus siis sen viikkokirjeessä olleen listauksen perusteella. Tietenkin on voinut muuttua siitä, mutta on tota albumia tehty sen verran kauan, että ehkä olis todennäköistä, että sillä olis enemmän kuin 10 biisiä.

Vierailija
3516/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pellet. Ei niitä kiinnosta maailman tila, vaan Kärtsän mustamaalaaminen. 

Onneksi Kärtsällä on jo kokemusta noiden draamailuista. 

Vierailija
3517/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Kärtsä kieltää ihan kaikkien lippujen tuonnin Euroopan kiertueen keikoille kuten oli viime vuonna lippugaten jälkeen.

Vierailija
3518/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä kommentoi chili-emojilla Härtsän kommenttiin. Mitähän sieltä on tulossa kun noin härnätään jotain jolla päästään otsikoihin levyn julkaisun alla 😅

Ehkä ovat kuvanneet jotain of:ään.

Vierailija
3519/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelen 

Jos levy tulee vasta ensi vuoden puolella, niin osa biiseistä on kyllä jo tosi "vanhoja".

En mäkään usko, että se menee ensi vuoden puolelle, vaan julkaistaisiin ehkä heti marraskuun alussa. Mutta tää nyt perustuu vain omaan arvailuun ja siihen, että K on nyt lomalla ja sen jälkeen Euroopan kiertueella, ja albumin julkaisu varmaan vaatii aika mittavat promot, joita pitäisi tehdä ihan paikan päällä Suomessa, joten en usko, että siihen on mahdollisuuksia ennen loka-marraskuun vaihdetta. Marraskuun keikat on viikonloppuisin eli siihen mahtuisi silti myös promot.

Vierailija
3520/31974 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän epäilen että tää syyskuun "loma" ei ole mikään oikea loma, vaan ensin Kärppy muuttaa ja sitten tulee levy. Ja tietysti colder month/soon/independent Finnish project pitää muistaa tässä yhtälössä.

Ketju on lukittu.