Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Odottelen molempien Kärtsän ja Jokereiden levyjä innolla. Heti tulee kuunteluun riippuu kumpi ensin ehtii.
Veikkaan, että Kärtsän tulee ensin.
Ja ihan 🤡:ssä olen vielä sen yhteisenkin biisin osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottelen tänään viikkokirjettä Joksuilta, jossa kerrotaan Bluzan julkaisupäivä ja annetaan presave-linkki. Lisäksi julkaistaan kaikki loppu vuoden keikkapäivät ja kerrotaan levyn olevan julkaisua vaille valmis. Lisäksi vihjaillaan, että "independent finnish project" on ihan soon maalissa 🤡.
Jos Bluza julkaistaan 20.9., niin vois tulla kyllä jo tänään tai heti alkuviikosta vihjettä julkaisupäivästä. Viimeksi saatiin vihje 2.7. ja ŠBJ julkaistiin 12.7.
Se olis kyllä aika hieno veto ja tavallaan sulkisi ympyrän, jos Bluza julkaistaisiin 20.9. kuten SSOL vuotta aiemmin.
SSOL julkaistiin 22.9. Toki 20.9.2023 tapahtui muuta tärkeää. :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajatuksia tulevasta Joksujen levystä Ihan ihmisillä on? Onko tää enemmän kokonaisuus vai ihan kokoelma keskenään erikuuloisia kappaleita? Koska EW ja Bluza ja ŠBJ on mun mielestä kaikki aika eri maailmoista. Jännä nähdä millaisia ne levyn loput kappaleet on. 🤔
Bluza ja Šbj sopii mun mielestä oikein hyvin samalle levylle. EW ja Behind those eyes ovat sitten ihan jotain muuta, joten ei sille levylle varmaan mitään sulavaa kokonaisuutta haeta. Mutta eikös Joksut itsekin sanoneet, että sieltä on tulossa hyvin eri tyylisiä biisejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottelen tänään viikkokirjettä Joksuilta, jossa kerrotaan Bluzan julkaisupäivä ja annetaan presave-linkki. Lisäksi julkaistaan kaikki loppu vuoden keikkapäivät ja kerrotaan levyn olevan julkaisua vaille valmis. Lisäksi vihjaillaan, että "independent finnish project" on ihan soon maalissa 🤡.
Jos Bluza julkaistaan 20.9., niin vois tulla kyllä jo tänään tai heti alkuviikosta vihjettä julkaisupäivästä. Viimeksi saatiin vihje 2.7. ja ŠBJ julkaistiin 12.7.
Se olis kyllä aika hieno veto ja tavallaan sulkisi ympyrän, jos Bluza julkaistaisiin 20.9. kuten SSOL vuotta aiemmin.
Tää olis kiva ja jotenkin sopiva julkaisu ko. biisille ja ihana ajatus just tuo ympyrän sulkeutuminen.
Eikä tähän olis enää edes pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajatuksia tulevasta Joksujen levystä Ihan ihmisillä on? Onko tää enemmän kokonaisuus vai ihan kokoelma keskenään erikuuloisia kappaleita? Koska EW ja Bluza ja ŠBJ on mun mielestä kaikki aika eri maailmoista. Jännä nähdä millaisia ne levyn loput kappaleet on. 🤔
Bluza ja Šbj sopii mun mielestä oikein hyvin samalle levylle. EW ja Behind those eyes ovat sitten ihan jotain muuta, joten ei sille levylle varmaan mitään sulavaa kokonaisuutta haeta. Mutta eikös Joksut itsekin sanoneet, että sieltä on tulossa hyvin eri tyylisiä biisejä?
Sanoivat joo ja kun heidän piti kuvailla uutta albumia kolmella eri sanalla niin yksi sana oli cocktail eli sekoitus. Ei siis varmaan hakusessa olekaan tosissaan hakea kokonaisuutta, vaan just eri tyylisiä biisejä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää olis kiva ja jotenkin sopiva julkaisu ko. biisille ja ihana ajatus just tuo ympyrän sulkeutuminen.
Eikä tähän olis enää edes pitkä aika.
SSOL julkaistiin 22.9. joten Bluzan julkaisu 20.9. ei kyllä saisi oikein aikaan tuollaista symboliikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Odottelen molempien Kärtsän ja Jokereiden levyjä innolla. Heti tulee kuunteluun riippuu kumpi ensin ehtii.
Ehtiskö K:n levy tulee nyt syyskuun lopulla vielä? Pari viikkoa lomaa ja sitten promoa ja levy ulos? Koko loppu vuosi taitaa muuten olla keikkaa täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoivat joo ja kun heidän piti kuvailla uutta albumia kolmella eri sanalla niin yksi sana oli cocktail eli sekoitus. Ei siis varmaan hakusessa olekaan tosissaan hakea kokonaisuutta, vaan just eri tyylisiä biisejä
Jan taisi jossain haastattelussa sanoa (vitsillä), että levyllä on jopa metallia. 😅 Siitä en tiedä, mutta mä en ainakaan pistäisi pahakseni vähän raskaampaa musaa Joksuilta. ŠBJ iski tosi vahvasti muhun ja oon kanssa tykännyt aina Proti tokun soundista.
"Jan taisi jossain haastattelussa sanoa (vitsillä), että levyllä on jopa metallia. 😅 Siitä en tiedä, mutta mä en ainakaan pistäisi pahakseni vähän raskaampaa musaa Joksuilta. ŠBJ iski tosi vahvasti muhun ja oon kanssa tykännyt aina Proti tokun soundista."
Itse toivoisin kovasti lisää progeviboja, joista veikkaan, ettei niitä ole kauheasti viitsitty käyttää, ettei synny Siddharta-vertauksia, poikkeuksena esim. ASTP, jossa on ihan erityyppistä progemeininkiä kuin metalliin vivahtavaa. Mutta ehkä nyt ei ole enää suurin huoli, että heitä syyteltäisiin Siddharta-kopioksi.
Ollaanhan me muuten saatu tulevista kappaleista myös Soncesta pätkä. Hassua kuinka se aina unohtuu. Tosin se oli akustinen versio, niin kiinnostaa, miten erilainen levyversio sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että on aika erilaisia kappaleita. Ja näinhän he on itsekin sanoneet. En oo välttämättä kovin innoissani siitä, koska rakastan molempia aiempia levyjä, ja niillä biisit on mun mielestä keskenään melko saman tyylisiä (toki niilläkin on pari biisiä, joita en kuuntele kovin usein). Musta näistä uusista biiseistä ŠBJ ja Bluza on vähän samaa tyyliä vanhempien biisien kanssa ja tykkään niistä tosi paljon, kun taas mun mielestä eri tyyliset biisit eli EW ja Behind those eyes, on sellaisia, joista en tykkää. Eli toivoisin, että loput biisit olis lähempänä sitä vanhaa tyyliä, mutta haastattelujen perusteella jotenkin tuntuu siltä, että näin ei välttämättä oo. Mutta odotan joka tapauksessa albumia tosi innolla ja oon varma, että siltä löytyy ŠBJ:n ja Bluzan lisäksi myös monta muuta hyvää biisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että on aika erilaisia kappaleita. Ja näinhän he on itsekin sanoneet. En oo välttämättä kovin innoissani siitä, koska rakastan molempia aiempia levyjä, ja niillä biisit on mun mielestä keskenään melko saman tyylisiä (toki niilläkin on pari biisiä, joita en kuuntele kovin usein). Musta näistä uusista biiseistä ŠBJ ja Bluza on vähän samaa tyyliä vanhempien biisien kanssa ja tykkään niistä tosi paljon, kun taas mun mielestä eri tyyliset biisit eli EW ja Behind those eyes, on sellaisia, joista en tykkää. Eli toivoisin, että loput biisit olis lähempänä sitä vanhaa tyyliä, mutta haastattelujen
Minä taas pelkään, että Behind those eyes jää pois eli tykkään näistä kaikista. Erilaisuus ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh. Tulin heti takaisin tänne kun hetkellinen lukitus poistui. Loverpooliin iskee näköjään heti ulkopuoliset trollit, täällä sentään saadaan tapella vain omiemme kanssa.
?? Siis mitkä ulkopuoliset trollit. Eihän siellä mitään sellaista ollut äsken.
Sama(t) täällä pyörii kuin sielläkin huolimatta mikä ketjun nimi on.
Itseäni vähän häiritsee Joksujen nimi tässä otsikossa, koska ne pomppaa hauista sitten.
Jäin kelaamaan "pumppaa hauista" - jaa että mitä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että on aika erilaisia kappaleita. Ja näinhän he on itsekin sanoneet. En oo välttämättä kovin innoissani siitä, koska rakastan molempia aiempia levyjä, ja niillä biisit on mun mielestä keskenään melko saman tyylisiä (toki niilläkin on pari biisiä, joita en kuuntele kovin usein). Musta näistä uusista biiseistä ŠBJ ja Bluza on vähän samaa tyyliä vanhempien biisien kanssa ja tykkään niistä tosi paljon, kun taas mun mielestä eri tyyliset biisit eli EW ja Behind those eyes, on sellaisia, joista en tykkää. Eli toivoisin, että loput biisit olis lähempänä sitä vanhaa tyyliä, mutta haastattelujen
Demoni ja UM ovat kyllä häkellyttävän hyvin toimivia kokonaisuuksia, mistä kertoo myös se, että biiseillä on kaikilla suht samant Spotify-kuuntelumäärät, kun monilla artisteilla eniten ja vähiten suosittujen biisien kuuntelumäärissä voi olla 10- tai jopa satakertaiset erot. Olisi kiva saada yhtä toimiva kokonaisuus, mutta näin tuskin tapahtuu, joten toivottavasti sitten tulee hyvä sekametelisoppa. :)
Itse tykkään Joksuilta vähiten "puhtaista renkutuksista", jollaisia ovat omaan makuuni Bele sanje, UM (biisi), SSOL ja Plastika ja olen toiveikas sen suhteen, että sellaisia ei tulisi enää hirveästi enempää. Kaikkien muiden nykyisten biisien tyyli sopii itselleni ja myös monet suunnat, joihin ei ole vielä aiemmin menty tai vain hitusen. Joskin tuo SBJ/Bluza-suunta on kyllä erityisen lupaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehtiskö K:n levy tulee nyt syyskuun lopulla vielä? Pari viikkoa lomaa ja sitten promoa ja levy ulos? Koko loppu vuosi taitaa muuten olla keikkaa täynnä.
Mahdollista toki, mutta K on nyt ainakin kahden edellisen loman kohdalla valitellut jälkikäteen, että ne oli liian lyhyitä, eikä saanut kunnolla levättyä, joten en oikein usko, että pitäis noin lyhyttä lomaa kesän ja syksyn keikkojen välissä. Kun tiedossa on jo, että seuraavaa lomaa tai edes viikon keikkataukoa ei oo luvassa ennen joulua.
Mä veikkaan, että Kärtsän levy tulee ennen eurotouria. Tämä toki vaan veikkaus ja voi ihan hyvin tulla myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanhan me muuten saatu tulevista kappaleista myös Soncesta pätkä. Hassua kuinka se aina unohtuu. Tosin se oli akustinen versio, niin kiinnostaa, miten erilainen levyversio sitten on.
On muuten totta, että tää unohtuu multakin aina. Tuntuu, että tästä biisistä ei olla missään muuallakaan intoiltu, vaikka esim. Everybodys waiting sai tosi innostuneen vastaanoton heti kun siitä kuultiin akustinen pätkä.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, että Kärtsän levy tulee ennen eurotouria. Tämä toki vaan veikkaus ja voi ihan hyvin tulla myöhemminkin.
Kaikella rakkaudella, mutta olisi todella tiivis tahti jos miettii, että Krew on toukokuusta asti painanut keikkaa. Ehtisikö Kärtsä palautua ollenkaan ennen Euro touria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että on aika erilaisia kappaleita. Ja näinhän he on itsekin sanoneet. En oo välttämättä kovin innoissani siitä, koska rakastan molempia aiempia levyjä, ja niillä biisit on mun mielestä keskenään melko saman tyylisiä (toki niilläkin on pari biisiä, joita en kuuntele kovin usein). Musta näistä uusista biiseistä ŠBJ ja Bluza on vähän samaa tyyliä vanhempien biisien kanssa ja tykkään niistä tosi paljon, kun taas mun mielestä eri tyyliset biisit eli EW ja Behind those eyes, on sellaisia, joista en tykkää. Eli toivoisin, että loput biisit olis läh
Minä taas pelkään, että Behind those eyes jää pois eli tykkään näistä kaikista. Erilaisuus ei haittaa.
Pelkään samaa. Tykästyin siihen vähän hitaasti ja itse asiassa pidin sitä ihan tylsänä filleribiisinä, kun sen ekan kerran Kultsalla kuulin, mutta jotenkin hitaasti se voitti mut puolelleen.