Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Bluza on mun mielestä selvästi Kärtsystä, ŠBJ ehkä, mutta BTE taas peiliin katsovan Bojanin mietteitä enkä näe siinä mitään viittausta Käärijään.
Vierailija kirjoitti:
Passin kanssa tarvittaisiin kyllä niitä nauta-alertteja. :) Tuntuu että jos en katso palstaa niin sitten se on kuitenkin kiertueen ainoa kohta, kun on ollut toimiva livestriimi ja missaan.
Tämä just. Menee järki.
Vierailija kirjoitti:
Bluza on mun mielestä selvästi Kärtsystä, ŠBJ ehkä, mutta BTE taas peiliin katsovan Bojanin mietteitä enkä näe siinä mitään viittausta Käärijään.
Sä oot niin sekasin
Jos kuvalla viitataan euroviisuihin ja nimellä matkamuistoihin ja levy sisältää isolta osin kaipuuta kaukana olevaan rakkauden kohteeseen, niin.. No. Tulkintakysymyksiä toki.
Vierailija kirjoitti:
Bojere voitti sen Tumpun tiukan kisan niitä nevahööd-luistelijoita vastaan äärimmäisen tiukasti 51,6%:lla. Ääniä annettiin reilu 3400. Kiitos sinulle joka kävit kirjautumassa vanhalle jääkiekkotilillesi! 😁
Ööö, Tessa Virtue ja Scott Moir ei kyllä todellakaan ole mitään nevahöödejä 😅
mutta sitäkin suuremmalla syyllä hieno voitto tälle meidän (oikeasti isossa mittakaavassa) nevahööd parille Bojerelle että voittivat tollaisen lähes vuosikymmeniä shipatun parin 💪
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa hyvin Lontoon kaltaista suurkaupunkia, kun Käärijä tanssii keltaisessa puvussaan keskellä ihmisvilinää, eikä kukaan kiinnitä häneen mitään huomiota.
Se on Häärijä.
Toki jokainen saa tulkita tavallaan, mutta ei tuossa kannessa tai nimessä nyt mitään selvää K tai shippiyhteyttä ole, vaikka palstahuumorin kautta voikin ajatella, että esim. 2h 48minuuttiset meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Toki jokainen saa tulkita tavallaan, mutta ei tuossa kannessa tai nimessä nyt mitään selvää K tai shippiyhteyttä ole, vaikka palstahuumorin kautta voikin ajatella, että esim. 2h 48minuuttiset meneillään.
Ihan yhtälailla voin sanoa olevan kuin sinä kieltää sen.
Itse näen kyllä yhteyden. Katsotaan mitä se levy sitten sanoo itsessään.
Albumin nimi on ihan kamala imo. mutta eipä sillä ole lopulta mitään väliä. biisit ratkasee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee hermot ton Passin kans. Kokoajan jotain. Ei ollut kallis juu ei mut ärsyttää. Mut toivottavasti jos live alkaa, se helvetin sivu toimii.
Älä hermoile, nää liveyritykset on olleet kaikki testausta ja vlogit on se tuon passin juttu. Liveä luvattiin vaan, jos yhteys riittää, joten älä hermoile siitä vaan nauti vlogeista :)
No kyllä muakin riipaisee siinä vaiheessa jos tulee live ja se toimii kaikille muille paitsi mulle, ja samaan aikaan ei ole ketään yleisöstä livettävää. Epätodennäköistähän se toki on, mutta..
Kirjaudu uudestaan (tarvittaessa hae googlen kautta), niin pitäisi toimia taas. Ja tällä hetkellä se pyörittää latausta, koska liveä ei ole ja ilm
Kun minä menen sinne holders areaan ja klikkaan live stream, siihen tulee se error -teksti. Kun klikkaan osoitekentässä olevaa kollekt.io ja sen jälkeen näkyviin ilmestyvää riviä (siinä lukee jotain kollekt erroria) niin pääsen livestream sivulle. Mutta nyt siellä ei siis mitään liveä tule. Minulla on Ipad.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se yhteys tolla kannella on shippiin?
Stoori, Piuhamies on valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuvalla viitataan euroviisuihin ja nimellä matkamuistoihin ja levy sisältää isolta osin kaipuuta kaukana olevaan rakkauden kohteeseen, niin.. No. Tulkintakysymyksiä toki.
Tässä tilanteessa taitaisi Kris jatkaa albumin promoamisenkin, B:ta ei haastatteluissa nähtäisi selittämässä taustoja. 😁 /vitsi
Kärtsän levyn nimi jotkut ihan vihaa. Somessa ollut ulinaa. Oletettavasti eivät ymmärrä vaan koko hahmoa ja ettei tässä nyt Loreenin kimppuun olla hyökkäämässä
Eiiih, Jan stoorissaan levyn kansikuvan kanssa, että Šlagerji (tms) incoming... Mun pää: Schlager on levyllä!
Vierailija kirjoitti:
Hirmuinen tää Kärpän jono Lontoossa, kaipa tästä joskus sisällekin pääsee. :D
Hyvää keikkaa jos olet siellä paikan päällä. Keikkarapsaa odotellessa 🤩
Mitään liveä ei siis tällä hetkellä ole!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se yhteys tolla kannella on shippiin?
Sillä on yhteys euroviisuihin. Nimi viittaa maykamuistoihin. Ja kappaleet mitä olen kuullut käsittelee kaukorakkautta/kaipuuta/epätoivoa. Hmn.
Well I can