Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään, mutta Joksu-fanina uusi nimi aiheuttaa minussa lähinnä luotaantyöntämisreaktion. Voi tietysti johtua siitäkin, että inhoan lähes kaikkea pop-musiikkia, mutta äh. Ei ole sitten yhtään omaan makuuni.
Ymmärrän nimen kun Joksuja viehättää juuri tuollainen nokkeluus, mutta vähän ihmettelen itsekin nimeä kun on vielä enkuksi. Kertooko biisit siis Viisuista ja sen jälkeisestä ajasta vai mikä on kokoava teema. Siinä kuitenkin on noita rakkauslauluja, joilla ei Viisujen tai sen tuoman suosion kanssa ole mitään yhteyttä. K:lla nimi on selkeä kun levy on kuvaus Viisumatkasta ja tittelikin kaikille tuttu. No mielenkiinnolla odotan minkälainen kokonaisuus Joksujen levy on.
Siis etteikö Bluzalla ole yhteyttä viisuihin 😅?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Erikoista, jos olet odottanut synkkää musaa, kun levylle menossa olevat kappaleet ovat SSOL, CD, EW, Schlager, Sbj ja Bluza. Tosi synkkiä, jjjep!"
Erikoista, jos olet ymmärtänyt esim. EW, Sbj ja Bluzan erityisen iloisiksi biiseiksi 🤔. Biisien aiheet eivät ainakaan ole erityisen onnellisia. Bluzan aikaisempi sovitus oli angstinen ja epätoivoinen, samaa sarjaa Sbj kanssa. Sitäpaitsi ei ole varmaa päätyykö SSOL levylle.
Minusta on mielenkiintoista miksi Bluzan tunnelma on muuttunut täsä matkalla noin paljon.
Aihe ei ole enää surullinen ja ahdistava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo nimi ja kansikuva ainakaan shippausta vähennä.
Vaikka kansikuva ois ollut kukkaruukusta niin siitäkin olisi keksitty jotain shippaamisen aihetta.
Aika sokea saa olla jos ei näe yhteyttä. Joku kieltoasenne päällä.
Mä en kyl kansikuvastamJere-yhteyttä saa vaikka se viisuista onkin. Monesta biisistä kyllä.
Tai levyn nimestä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Ei liity mitenkään mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee hermot ton Passin kans. Kokoajan jotain. Ei ollut kallis juu ei mut ärsyttää. Mut toivottavasti jos live alkaa, se helvetin sivu toimii.
Älä hermoile, nää liveyritykset on olleet kaikki testausta ja vlogit on se tuon passin juttu. Liveä luvattiin vaan, jos yhteys riittää, joten älä hermoile siitä vaan nauti vlogeista :)
No kyllä muakin riipaisee siinä vaiheessa jos tulee live ja se toimii kaikille muille paitsi mulle, ja samaan aikaan ei ole ketään yleisöstä livettävää. Epätodennäköistähän se toki on, mutta..
Kirjaudu uudestaan (tarvittaessa hae googlen kautta), niin pitäisi toimia taas. Ja tällä hetkellä se pyörittää latausta, koska liveä ei ole ja ilmoittaa livestream isnt live right now ja tämä selaimessa. Apissa itsellänikin näyttää erroria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kansikuva ois ollut kukkaruukusta niin siitäkin olisi keksitty jotain shippaamisen aihetta.
Mä en kyl kansikuvastamJere-yhteyttä saa vaikka se viisuista onkin. Monesta biisistä kyllä.
Tai levyn nimestä.
-eri
Mä en saa kyllä yhtään mistään yllä mainitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee hermot ton Passin kans. Kokoajan jotain. Ei ollut kallis juu ei mut ärsyttää. Mut toivottavasti jos live alkaa, se helvetin sivu toimii.
Älä hermoile, nää liveyritykset on olleet kaikki testausta ja vlogit on se tuon passin juttu. Liveä luvattiin vaan, jos yhteys riittää, joten älä hermoile siitä vaan nauti vlogeista :)
No kyllä muakin riipaisee siinä vaiheessa jos tulee live ja se toimii kaikille muille paitsi mulle, ja samaan aikaan ei ole ketään yleisöstä livettävää. Epätodennäköistähän se toki on, mutta..
Kirjaudu uudestaan (tarvittaessa hae googlen kautta), niin pitäisi toimia taas. Ja tällä hetkellä se pyörittää latausta, koska liveä ei ole ja ilmoittaa livestream isnt live right now ja tämä sela
Selventikö tämä asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin että levyn nimi olisi myös Serbiaksi sama
Serbiaksi suvenir joo, sloveeniksi eri sana joka on muisto-sanan johdannainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjaudu uudestaan (tarvittaessa hae googlen kautta), niin pitäisi toimia taas. Ja tällä hetkellä se pyörittää latausta, koska liveä ei ole ja ilm
Mulla ei näy ku error vaikka tein kaikki temput
Kuvaa hyvin Lontoon kaltaista suurkaupunkia, kun Käärijä tanssii keltaisessa puvussaan keskellä ihmisvilinää, eikä kukaan kiinnitä häneen mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
"No kuka tankero nyt ois tulkinnut ne ei K:hon liittyviksi :D Käytännössä kaikissa biiseissä, paitsi SSOL:issa on mulle K-viite. EW:ssä se tuli ilmi musiikkivideon tarinan myötä ja Schlagerissa those eyes on hyvinkin mahdollisesti K:n <3"
SSOL kuitenkin ainoa, missä Kärtsä täysin kiistatta vilahtaakin. :)
Ai niin, totta! Eli K on mulle mukana noissa kaikissa! 😂🤣👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity mitenkään mihinkään
No kyl se varmaan johonkin liittyy, jotenkinhan se on valittu😅. Veikkaan että liittyy kyllä tavallaan viisuihin ja sen jälkeiseen aikaan ja heidän matkaansa
Hirmuinen tää Kärpän jono Lontoossa, kaipa tästä joskus sisällekin pääsee. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ton 2h48 minuuttis-huomion jälkeen mä en enää pysty unsee it :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjaudu uudestaan (tarvittaessa hae googlen kautta), niin pitäisi toimia taas. Ja tällä hetkellä se pyörittää latausta, koska liveä ei ole ja ilmoittaa livestream isnt live right now ja tämä sela
Eipä skulaa, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis yhteyttä mihin? Viisuihin? Miten se ois shippaamisyhteys?
Passin kanssa tarvittaisiin kyllä niitä nauta-alertteja. :) Tuntuu että jos en katso palstaa niin sitten se on kuitenkin kiertueen ainoa kohta, kun on ollut toimiva livestriimi ja missaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis yhteyttä mihin? Viisuihin? Miten se ois shippaamisyhteys?
Ja miksi edes pitäisi olla?