Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Onko muita, joilla Autiomaa jäänyt soimaan päähän? Käärijä & co selkeästi hallitsee mieleenjäävien biisien teon.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita, joilla Autiomaa jäänyt soimaan päähän? Käärijä & co selkeästi hallitsee mieleenjäävien biisien teon.
Joo, on jäänyt huolimatta siitä, että inhoan autotunen käyttöä siinä. :) Odotan kovasti liveversiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan toki Bojan olla rakastunut sitten vaikka johonkuhun muuhun euroviisuissa. Mutta tuntuu mäik kuin nuo tunteet olisi niitä matkamuistoja.
Tiedä sitten. Ei kannata liian vakavasti ottaa. En toki tiedä mitään. 😄
Ootko sä ihan sekaisin? As if voisi olla ollut.
Joo, Bojan on voinut olla tai on nytkin rakastanut johonkin toiseen. Mutta VIISUISSA se ei kyllä ollut. Koska se ei kertakaikkiaan olisi ehtinyt. Koska, niin, se vietti kaiken liikenevän ajan Kärtsän kanssa. Ja tämä ei ole arvailua vaan ihan fakta.
Etpä tainnut kovin tarkkaan vielä siinä vaiheessa Bojania seurata, kun tosiasiassa teki tuttavuutta lähes kaikkien kanssakilpailijoihin kanssa kannattajia bändilleen/maalleen keräten.
Sä se et tainnut seurata. Ihan ilman minkäänlaisia shippi- tai muitakaan laseja näki kyllä että tuo ei pidä paikkaansa. Hän jopa itsekin sanoi että viettivät kaiken ajan yhdessä Liverpoolissa, siis silloin kun se vain oli mahdollista. Ja, no, seurasin Bojania jo silloin niin tarkkaan kun se somesta oli mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Muhun iskee se laini "miks sydän ei oo häpi vaikka se on lucky niin kuin luke". Odotan innolla, et pääsen kuulee miten ne loput biisin sanat tulee meneen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla. Mutta tällä kertaa hyvällä tavalla, haluan kuulla loput.
Vierailija kirjoitti:
Siltä osin mitä levystä tiedän ja mihin mielestäni viittaa kansi ja nimi vaikuttaa kuin osa ns matkamuistoista liittyisi rakastumiseen ja ihastumiseen ja kaipuuseen. Jos osalle nyt on vaikeaa ajatella kohteeksi Käärijää voidaan minun puolesta ajatella sitten vaikka ihastuneen johonkin muuhun vaikka en tähän itse uskokaan.
Niin täähän on siis Jokereiden, ei pelkästään Bojanin levy. Myös muilla sananvaltaa taiteellisiin päätöksiin, vaikka toki B vastaa pitkälti biisien sanoituksista.
Vierailija kirjoitti:
Siltä osin mitä levystä tiedän ja mihin mielestäni viittaa kansi ja nimi vaikuttaa kuin osa ns matkamuistoista liittyisi rakastumiseen ja ihastumiseen ja kaipuuseen. Jos osalle nyt on vaikeaa ajatella kohteeksi Käärijää voidaan minun puolesta ajatella sitten vaikka ihastuneen johonkin muuhun vaikka en tähän itse uskokaan.
Oletko tullut ajatelleeksi että suuri osa biiseistä mitä tehdään ei liity mitenkään tekijän henkilökohtaiseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä, mutta tällä palstalla tapellaan, joten fiilistelen muualla.
"Sä se et tainnut seurata. Ihan ilman minkäänlaisia shippi- tai muitakaan laseja näki kyllä että tuo ei pidä paikkaansa. Hän jopa itsekin sanoi että viettivät kaiken ajan yhdessä Liverpoolissa, siis silloin kun se vain oli mahdollista. Ja, no, seurasin Bojania jo silloin niin tarkkaan kun se somesta oli mahdollista."
Viisujen jälkeenhän Mikeltä tuli jotain kuvia, joista näkyi että Bojan oli ollut messissä myös joissain tilanteissa, joista ei tiedetty viisujen aikana kun niistä ei sometettu (ja tietysti oli varmaan myös tilanteita, joissa Miken stillikamerakaan ei ollut paikalla). Muistaakseni ne kuvat ovat olleet tosi vähän aiheena missään sen jälkeen, en muista muuta kuin että yhdessä taidettiin juoda kaljaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tullut ajatelleeksi että suuri osa biiseistä mitä tehdään ei liity mitenkään tekijän henkilökohtaiseen elämään.
Tottakai.
Oletko tullut ajatelleeksi missä ketjussa kirjoittelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai.
Olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai.
Olen.
Eo vaikuta siltä. Tämä on shippiketju hei. Kyllä täällä pitäisi saada näistä ajatuksista puhua.
Vierailija kirjoitti:
"Sä se et tainnut seurata. Ihan ilman minkäänlaisia shippi- tai muitakaan laseja näki kyllä että tuo ei pidä paikkaansa. Hän jopa itsekin sanoi että viettivät kaiken ajan yhdessä Liverpoolissa, siis silloin kun se vain oli mahdollista. Ja, no, seurasin Bojania jo silloin niin tarkkaan kun se somesta oli mahdollista."
Viisujen jälkeenhän Mikeltä tuli jotain kuvia, joista näkyi että Bojan oli ollut messissä myös joissain tilanteissa, joista ei tiedetty viisujen aikana kun niistä ei sometettu (ja tietysti oli varmaan myös tilanteita, joissa Miken stillikamerakaan ei ollut paikalla). Muistaakseni ne kuvat ovat olleet tosi vähän aiheena missään sen jälkeen, en muista muuta kuin että yhdessä taidettiin juoda kaljaa. :)
Jep. Niin tuli, ja varmaan niitä tilanteita tosiaan jossa ei kameroita ollut. Mä uskon sen, että (jo siellä) heillä oli tosi paljon tukea toisistaan, ja se on oikeesti tosi ihanaa. Kumpikaan ei olis selvinnyt edes noin hyvin ilman toista, ja tähän ei nyt liity mitään shippinökökulmaa
Autiomaa kuulostaa hyvältä. Hiukan katsastan sitä autotunen määrää vaikka tiedostan kyllä sen olevan tietoinen tyylikeino ja muotiakin vissiin. Ja onneksi kuitenkin paljon vähemmän tuossakin on kuin vaikka joillain muilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai.
Olen.
Eo vaikuta siltä. Tämä on shippiketju hei. Kyllä täällä pitäisi saada näistä ajatuksista puhua.
Kielsinkö ?
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen onko B enään muitten viisu kavereitten kanssa niin paljon missään yhteyksissä, koska K tuntuu olevan läheisin ystävä ja tärkein hänelle
Olihan CT jopa otettu Joksujen manageriksi, joten selvästi teki Boitsuun vaikutuksen. Nyt ei ole tainnut Joksujen somessa näkyä että en tiedä mitä sille ystävyydelle kävi.
Jankkaamista vastaan voisi sitten lopettaa. Täällä pitäisi saada puhua shippiajatuksia. Jos et kestä mene muualle.
Mä nauran vieläkin ton Reffy's escin uusimman videon lopussa ollutta Kärtsän Saksan-keikalla tullutta puhetta Bojanista lomalla, ja sitä lopetusta: "...maybe some day" :D
Kärppy, senkin Bojeren suurin shippari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja osa biiseistä yllättäen jälkikäteen paljastuukin täysin henkilökohtaiseksi kuten Barve Oceana, joka suoraan kertoo Bojanista itsestään.