Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki jokainen saa tulkita tavallaan, mutta ei tuossa kannessa tai nimessä nyt mitään selvää K tai shippiyhteyttä ole, vaikka palstahuumorin kautta voikin ajatella, että esim. 2h 48minuuttiset meneillään.
Ihan yhtälailla voin sanoa olevan kuin sinä kieltää sen.
Itse näen kyllä yhteyden. Katsotaan mitä se levy sitten sanoo itsessään.
Mikä se yhteys tolla kannella on shippiin?
Sillä on yhteys euroviisuihin. Nimi viittaa maykamuistoihin. Ja kappaleet mitä olen kuullut käsittelee kaukorakkautta/kaipuuta/epätoivoa. Hmn.
Mutta kannella. Sillä ei oikein ole selkeästi omaa, itsenäistä shippimerkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojere voitti sen Tumpun tiukan kisan niitä nevahööd-luistelijoita vastaan äärimmäisen tiukasti 51,6%:lla. Ääniä annettiin reilu 3400. Kiitos sinulle joka kävit kirjautumassa vanhalle jääkiekkotilillesi! 😁
Ööö, Tessa Virtue ja Scott Moir ei kyllä todellakaan ole mitään nevahöödejä 😅
mutta sitäkin suuremmalla syyllä hieno voitto tälle meidän (oikeasti isossa mittakaavassa) nevahööd parille Bojerelle että voittivat tollaisen lähes vuosikymmeniä shipatun parin 💪
Minusta tää tiukka tulos kertoo myös jotain shippauskulttuurista. Virtuesta ja Moirista ei ole tullut yhteistä ns. kontenttia vuosikausiin ja kumpikin ovat tahoillaan naimisissa. Silti heitä shipataan noinkin sitoutuneesti edelleen. Tuossa fandomissa osataan eritellä fiktio todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki jokainen saa tulkita tavallaan, mutta ei tuossa kannessa tai nimessä nyt mitään selvää K tai shippiyhteyttä ole, vaikka palstahuumorin kautta voikin ajatella, että esim. 2h 48minuuttiset meneillään.
Ihan yhtälailla voin sanoa olevan kuin sinä kieltää sen.
Itse näen kyllä yhteyden. Katsotaan mitä se levy sitten sanoo itsessään.
Mikä se yhteys tolla kannella on shippiin?
Sillä on yhteys euroviisuihin. Nimi viittaa maykamuistoihin. Ja kappaleet mitä olen kuullut käsittelee kaukorakkautta/kaipuuta/epätoivoa. Hmn.
Mutta kannella. Sillä ei oikein ole selkeästi omaa, itsenäistä shippimerkitystä.
Kukaan ei ole niin väittänytkään.
Hyvä levyn nimi, liitettynä kansikuvaan, on sellainen joka saa ihmiset tuntemaan jotain tunteita ja kysymään "mitä tämä oikein tarkoittaa?", ja levyn sisältö vastaa kysymykseen. Ihan kuten hyvä kirjan nimi ja kansikuva.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa hyvin Lontoon kaltaista suurkaupunkia, kun Käärijä tanssii keltaisessa puvussaan keskellä ihmisvilinää, eikä kukaan kiinnitä häneen mitään huomiota.
Se on muuten Häärijä. Ihan vaan tiedoksi ja tarkennukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojere voitti sen Tumpun tiukan kisan niitä nevahööd-luistelijoita vastaan äärimmäisen tiukasti 51,6%:lla. Ääniä annettiin reilu 3400. Kiitos sinulle joka kävit kirjautumassa vanhalle jääkiekkotilillesi! 😁
Ööö, Tessa Virtue ja Scott Moir ei kyllä todellakaan ole mitään nevahöödejä 😅
mutta sitäkin suuremmalla syyllä hieno voitto tälle meidän (oikeasti isossa mittakaavassa) nevahööd parille Bojerelle että voittivat tollaisen lähes vuosikymmeniä shipatun parin 💪
Mä muistan olleeni näistä luistelijoista aikanaan melkoisen kiinnostunut. Katsoin jotkut taitoluistelun arvokisat ja heidän keskinäinen karisma ja vetovoima oli lumoava. Päädyin googlailemaan ja sieltähän löytyikin kokonainen shippauksen maailma. En voinut millään uskoa etteivät ole oikeasti pariskunta. Nyt taitavat olla molemmat tahoillaan naimisissa ja lapsiakin on näiden puolisoiden kanssa 😊😅
Vierailija kirjoitti:
Eiiih, Jan stoorissaan levyn kansikuvan kanssa, että Šlagerji (tms) incoming... Mun pää: Schlager on levyllä!
Mulla tuli tää sama mieleen :D
Gallup: Tykkäätkö Joksujen uuden albumin nimestä tällä hetkellä, tietysti isoa osaa levyn sisällöstä kuulematta jne?
Vierailija kirjoitti:
Voihan toki Bojan olla rakastunut sitten vaikka johonkuhun muuhun euroviisuissa. Mutta tuntuu mäik kuin nuo tunteet olisi niitä matkamuistoja.
Tiedä sitten. Ei kannata liian vakavasti ottaa. En toki tiedä mitään. 😄
Ja siksi hän sanoi itse haastattelussa että jos ei ole bändiläisten kanssa, viettää eniten aikaa Käärijän kanssa. Ja siksi kanssakilpailijat sanoivat Bojanista että he only has eyes for Käärijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään liveä ei siis tällä hetkellä ole!!!!
Keikka alkaa vasta klo 22 Suomen aikaa.
Tätä tarkoitinkin, kun joku täällä stressaa livestä, mitä ei ole. Ja se on vaan ehkä, että sellainen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Tykkäätkö Joksujen uuden albumin nimestä tällä hetkellä, tietysti isoa osaa levyn sisällöstä kuulematta jne?
En tiijjä kun en tiijjä mikä mahtaa olla nimi
Ja vaikka tietäsinkin niin en ymmärrä Puolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan toki Bojan olla rakastunut sitten vaikka johonkuhun muuhun euroviisuissa. Mutta tuntuu mäik kuin nuo tunteet olisi niitä matkamuistoja.
Ja siksi hän sanoi itse haastattelussa että jos ei ole bändiläisten kanssa, viettää eniten aikaa Käärijän kanssa. Ja siksi kanssakilpailijat sanoivat Bojanista että he only has eyes for Käärijä.
Awwwww.... edelleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bluza on mun mielestä selvästi Kärtsystä, ŠBJ ehkä, mutta BTE taas peiliin katsovan Bojanin mietteitä enkä näe siinä mitään viittausta Käärijään.
Sä oot niin sekasin
Täysin mahdollista, mutta miten se tähän liittyy. En ole väittänyt noita faktoiksi vaan toin ilmi selvästi mielipiteenä. Olisi kiinnostavaa kuulla, mistä noista sinä tai muut olette eri mieltä, mikä jottei samaa mieltäkin. Silleenhän se keskustelupalsta kai toimii.
"Vierailija kirjoitti:
Kun minä menen sinne holders areaan ja klikkaan live stream, siihen tulee se error -teksti. Kun klikkaan osoitekentässä olevaa kollekt.io ja sen jälkeen näkyviin ilmestyvää riviä (siinä lukee jotain kollekt erroria) niin pääsen livestream sivulle. Mutta nyt siellä ei siis mitään liveä tule. Minulla on Ipad."
Jeresus siunaa, sähän velho oot. Tää toimi. Kiitos. 😊
"Kyllä tossa yllä sanottiin niin:
"Ihan yhtälailla voin sanoa olevan kuin sinä kieltää sen.
Itse näen kyllä yhteyden. Katsotaan mitä se levy sitten sanoo itsessään."
Niin. En näe pelkän kansikuvan nyt olevan kyseessä kuten selitin kolmisen kertaa mielestäni. Vaan, että kyseessä on yhdistelmä kansikuva + levyn nimi + tietämäni kappaleet ja niiden sisältö. Kuten sanoin levyhän itsessään kertoo sitten enemmän.
Ja siis. Koita nyt ymmärtää, että eihän minulla ole tietoa siinä kuin sinullakaan. Älä ota liian tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiijjä kun en tiijjä mikä mahtaa olla nimi
Ja vaikka tietäsinkin niin en ymmärrä Puolaa.
En mäkään vietnamia vaikka tiedän tuon levyn nimen jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä ihan sekaisin? As if voisi olla ollut.
Sinulla taisi itseltä nyt mennä kyky keskustella kun piti lähteä tuolle tielle. Kannattaa mennä lepäämään. Kyllä se siitä
No ei toi sunkaan kommenttisi mikään keskustelun helmi sisällöltään oikein ollut.
En mennyt kuitenkaan sinua haukkumaan. Älä vastaa jos et pidä viesteistäni. Helppoa. Ole erimieltä vapaasti, mutta varsin alta riman on lähteä toista tuolla tavalla haukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä tossa yllä sanottiin niin:
"Ihan yhtälailla voin sanoa olevan kuin sinä kieltää sen.
Itse näen kyllä yhteyden. Katsotaan mitä se levy sitten sanoo itsessään."
Niin. En näe pelkän kansikuvan nyt olevan kyseessä kuten selitin kolmisen kertaa mielestäni. Vaan, että kyseessä on yhdistelmä kansikuva + levyn nimi + tietämäni kappaleet ja niiden sisältö. Kuten sanoin levyhän itsessään kertoo sitten enemmän.
Ja siis. Koita nyt ymmärtää, että eihän minulla ole tietoa siinä kuin sinullakaan. Älä ota liian tosissasi.
Joo, kokonaisuutena tarkastellen minustakin tukee shippiä, siis ei ole sen kanssa ainakaan ristiriidassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä ihan sekaisin? As if voisi olla ollut.
Joo, Bojan on voinut olla tai on nytkin rakastanut johonkin toiseen. Mutta VIISUISSA se ei kyllä ollut. Koska se ei kertakaikkiaan olisi ehtinyt. Koska, niin, se vietti kaiken liikenevän ajan Kärtsän kanssa. Ja tämä ei ole arvailua vaan ihan fakta.
Etpä tainnut kovin tarkkaan vielä siinä vaiheessa Bojania seurata, kun tosiasiassa teki tuttavuutta lähes kaikkien kanssakilpailijoihin kanssa kannattajia bändilleen/maalleen keräten.
Puhut ilmeisesti prepartyista. Joo, K ei ollut niissä kaikissa, mutta Joksut oli. Mutta siis itse Euroviisuissa molemmat ovat kertoneet viettäneensä mahdollisen vapaa-ajan toistensa kanssa.
Keikka alkaa vasta klo 22 Suomen aikaa.