Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
31561/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä Europassista vielä, et tällä hetkellä siis tuleeko muillekin "error" jos avaa sen live-kohdan/välilehden? Muut kaikki aukeaa normaalisti ja toimii, media ja chat jne. Koska olen päivittänyt monta kertaa ja tilanne sama. 

Mulla näkyy Livestream-välilehdellä musta video-ikkuna, samanlainen kuin youtubessa, mutta siinä ei ole kuvaa ja sen yläpuolella on teksti The livestream isn't live right now.

Argh! Mulla ollut myös aiemmin niin mut nyt error. Miten tän saa päivitettyä?

Vierailija
31562/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainostavat tuossa semifinaalin numeroa eli ovat numero 10. 

Toi koko promopätkä on aina ollut mun mielestä ultrasöpö ja jotain K-pop vibaa mutta vasta nyt jotenkin tajuan, miten ei-joksuilta se musta nyt tuntuu. Eivät kuitenkaan ole tuollainen poikabändi, mitä tuossa ehkä vihjaillaan. Ja siksi ehkä tuntuu vähän vieraalta tuo koko levyn nimi, kun on niin positiivinen ja aurinkoinen, ja itse olen saanut Bluzasta ja erityisesti SBJ:stä vähän angstisempaa kuvaa. Sinällään kiva huomata, että on mennyt tulkinnoissa yli ja pitää palata askelissa vähän taaksepäin. Positiivista energiaahan he ovat aina korostaneet ja jo SSOL oli vihje tuosta suunnasta.

Eli korjaan vähän. Mulle Joksujen musa on ollut tän vuoden aikana selvästi syvempää, raskaampaa ja tummempisävyistä kuin mitä ehkä itse ovat tarkoittaneet. Siitä varmaan tuo Bluzan toiveikkaampi levytysversiokin vihjaa. Nyt odotan t

Ei anna lainata, mutta sille joka ihmetteli, että joku on odottanut synkkää levyä. Bojanhan sanoi itse Joker Out Subsin Lontoon haastattelussa, että uusi albumi tulee olemaan tumma/synkkä.

- eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31563/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä Europassista vielä, et tällä hetkellä siis tuleeko muillekin "error" jos avaa sen live-kohdan/välilehden? Muut kaikki aukeaa normaalisti ja toimii, media ja chat jne. Koska olen päivittänyt monta kertaa ja tilanne sama. 

Tulee. 😒 Aina vaan. Edelleenkään ei auta päivittämiset, kirjautumiset, selaimen vaihdot tai kiroilut mitään. Application error vaan all day long. 

Vierailija
31564/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erikoista, jos olet odottanut synkkää musaa, kun levylle menossa olevat kappaleet ovat SSOL, CD, EW, Schlager, Sbj ja Bluza. Tosi synkkiä, jjjep"

Paitsi että noista kaikki ei ole täysin varmoja. Esim SSOL

Vierailija
31565/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla näkyy Livestream-välilehdellä musta video-ikkuna, samanlainen kuin youtubessa, mutta siinä ei ole kuvaa ja sen yläpuolella on teksti The livestream isn't live right now.

Argh! Mulla ollut myös aiemmin niin mut nyt error. Miten tän saa päivitettyä?

Meinaan et teenkö jotain väärin? 

Vierailija
31566/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama.

Vierailija
31567/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee. 😒 Aina vaan. Edelleenkään ei auta päivittämiset, kirjautumiset, selaimen vaihdot tai kiroilut mitään. Application error vaan all day long. 

No mulla kanssa. 😞

Vierailija
31568/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosta levynkannesta mieleen se kun boitsu peitteli kärpyn sänkyyn. 

Vierailija
31569/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apissa mulle tulee error, mutta selaimella ilmoittaa, että livestriimiä ei ole tällä hetkellä.

Vierailija
31570/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainostavat tuossa semifinaalin numeroa eli ovat numero 10. 

Toi koko promopätkä on aina ollut mun mielestä ultrasöpö ja jotain K-pop vibaa mutta vasta nyt jotenkin tajuan, miten ei-joksuilta se musta nyt tuntuu. Eivät kuitenkaan ole tuollainen poikabändi, mitä tuossa ehkä vihjaillaan. Ja siksi ehkä tuntuu vähän vieraalta tuo koko levyn nimi, kun on niin positiivinen ja aurinkoinen, ja itse olen saanut Bluzasta ja erityisesti SBJ:stä vähän angstisempaa kuvaa. Sinällään kiva huomata, että on mennyt tulkinnoissa yli ja pitää palata askelissa vähän taaksepäin. Positiivista energiaahan he ovat aina korostaneet ja jo SSOL oli vihje tuosta suunnasta.

Eli korjaan vähän. Mulle Joksujen musa on ollut tän vuoden aikana selvästi syvempää, raskaampaa ja tummempisävyistä kuin mitä ehkä itse ovat tarkoittaneet. Siitä varmaan tuo Bluzan

Ei anna lainata, mutta sille joka ihmetteli, että joku on odottanut synkkää levyä. Bojanhan sanoi itse Joker Out Subsin Lontoon haastattelussa, että uusi albumi tulee olemaan tumma/synkkä.

- eri

Sanoi, mutta so what? Johan Šta bih ja, Bluza ja Schlager antoivat ymmärtää, että levyn saaminen synkäksi, jos ne plus CD, SSOL tai edes EW ovat mukana, tulisi olemaan aikamoinen haaste.  

Vierailija
31571/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo uudet kappaleet olleen synkähköjä osa ainakin. Eivät raskaita, mutta synkähköjä. Joku EW esim. Ja muissakin vähintään haikeahko tunnelma tai surumielinenkin.  Nykyinen versio kyllä Bluzasta oli minusta kevyempi tunnelmaltaan kuin lavalla esitetty. 

Vierailija
31572/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sille mitään, mutta Joksu-fanina uusi nimi aiheuttaa minussa lähinnä luotaantyöntämisreaktion. Voi tietysti johtua siitäkin, että inhoan lähes kaikkea pop-musiikkia, mutta äh. Ei ole sitten yhtään omaan makuuni.

Vierailija
31573/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai heiltä nyt mitään Metallican Black albumin tyylistä tulekaan. 😆

Vierailija
31574/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohis tähän väliin sori, mutta mikä shippi oli se One Directionin, jossa niillä menit keskinäiset välit, vai miten se meni?

Vierailija
31575/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, kultaisten noutajien käsitys synkästä on vähän eri kuin Kouvolan neonväritukkien.

Vierailija
31576/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ohis tähän väliin sori, mutta mikä shippi oli se One Directionin, jossa niillä menit keskinäiset välit, vai miten se meni?

Louis ja Harry. Liam ei siis liittynyt asiaan, jos sitä mietit.

Vierailija
31577/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai heiltä nyt mitään Metallican Black albumin tyylistä tulekaan. 😆

Ei tietenkään, mutta ei synkkääkään.

Vierailija
31578/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei, kultaisten noutajien käsitys synkästä on vähän eri kuin Kouvolan neonväritukkien.

Nyt et alota tota Kouvolaa. Täällä ei ole muuten yhtään neonväritukkalaista. Se on kananpersetukka, jos on pakko jotain sanoa.

Vierailija
31579/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään, mutta Joksu-fanina uusi nimi aiheuttaa minussa lähinnä luotaantyöntämisreaktion. Voi tietysti johtua siitäkin, että inhoan lähes kaikkea pop-musiikkia, mutta äh. Ei ole sitten yhtään omaan makuuni.

Ymmärrän nimen kun Joksuja viehättää juuri tuollainen nokkeluus, mutta vähän ihmettelen itsekin nimeä kun on vielä enkuksi. Kertooko biisit siis Viisuista ja sen jälkeisestä ajasta vai mikä on kokoava teema. Siinä kuitenkin on noita rakkauslauluja, joilla ei Viisujen tai sen tuoman suosion kanssa ole mitään yhteyttä. K:lla nimi on selkeä kun levy on  kuvaus Viisumatkasta ja tittelikin kaikille tuttu. No mielenkiinnolla odotan minkälainen kokonaisuus Joksujen levy on. 

Vierailija
31580/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee hermot ton Passin kans. Kokoajan jotain. Ei ollut kallis juu ei mut ärsyttää. Mut toivottavasti jos live alkaa, se helvetin sivu toimii. 

Ketju on lukittu.