Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
31261/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä nyt on, että omistaako B asunnon jossa asuu, vai onko vuokrannut sen? Ainakaan meille siis :D 

Ei yhtään mitään. :D Kaipa se on vaan uteliaisuutta. Tai kun on tylsää niin tollanenkin asia alkaa kiinnostella.

Totta kyllä että itsekin tämän tarinan johdosta tullut selviteltyä mitä ihmeellisempiä asioita välillä, mutta tää ei nyt vaan jostain syystä napannut omalla kohdalla :D

Vierailija
31262/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiset tunnit menossa tässä äänestyksessä ja tilanne on hermostuttavan tasan! Jos ette ole vielä Bojereä käyneet äänestämässä, nyt on sopiva hetki hankkia vihdoin ne tunnukset tumppuun tai kaivaa ne naftaliinista tätä varten.

https://www.tumblr.com/rpftourney/764059591971569664/best-rpf-ship-roun…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31263/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin jaksa uskoa, et B ois ostanut asuntoa tässä tilanteessa. Sama se itselleni on toki, mut jotenkin niin muuttuvaista ja vauhdikasta elämää elää just nyt, et olisko halunnut sitoutua edes yhteen paikkaan ja asuntolainaan tässä kohtaa. 

Vierailija
31264/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tossa K:n autiomaa biisissä lauletaan tossa "miks sydän ei oo happy" jälkeen ennen kertosäettä? En saa selvää.

"lucky niinku Luke" on se kohta, mistä moni ei ole saanut selvää.

Mä sain heti, mutta jos te, jotka ette saaneet, olette niin vauvoja, ettette tiedä, kuka on Lucky Luke, niin ette varmaan saaneet. Mutta ootte sit varpaan fyp-pätijöitä?

Oikeasti varmaan ikäkysymys. Toi Lucky Luke oli heti aivan itsestään selvää mutta FYP oli jopa selityksen jälkeen ihan epäselvä juttu. Ja olen siis nelikymppinen. 

No mutta et oo tainnut sitten esim. Kärtsän ja Härtsän tiktokkeja ikinä katsoa?

Miksi katsoisin? K laittaa aina omansa instaan ja Häärijän en koe mitään tarvetta katsoa. Joksuklippejä olen katsonut sieltä (en heidän tililtään).  

Vierailija
31265/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan me passilaiset saadaan uutta vlogia? 

Vierailija
31266/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä en tiedä vieläkään, en jaksanut lukea niitä selostuksia silloin."

Mullekin jäi epäselväksi se, että onko siinä vain pistetty tiktokki kiinni vai suljettu oma tiktok-tili. 

Kyse on siitä, että on lopettanut somessa itselleen suunnatun materiaalin seuraamisen ja mennyt sen sijaan ulkoilemaan. Eikä kyseessä ole vain tiktok, samalla tavalla räätälöityä sisältöä suunnataan käyttäjille myös esimerkiksi twitterissä ja instagramissa.

Vierailija
31267/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiki on kyllä niin komee (ig) 😍🤩🤍💗

Vierailija
31268/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jotenkin jaksa uskoa, et B ois ostanut asuntoa tässä tilanteessa. Sama se itselleni on toki, mut jotenkin niin muuttuvaista ja vauhdikasta elämää elää just nyt, et olisko halunnut sitoutua edes yhteen paikkaan ja asuntolainaan tässä kohtaa. 

Se voisi olla vanhempien hankkima kämppäkin tai että ne ois jotenkin osallistuneet, minulla ajatus, että voisi olla hyvin omistusasuntokin.

Vierailija
31269/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi täällä eilen et on vähän rakastunut Erikaan ja mähän oon myös, aika paljonkin. Ja myös Suviin 🥺🤗 Saagaan naisiin ehkä vähän yleisesti muutenkin ja hei olen heteronainen. Tai ainakin kuvitellut sellainen olevani. 

Vierailija
31270/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tää Urban siis on? Miha on julkaissut musiikkivideon ja ilmeisesti siis biisinkin hänen kanssaan. Boitsukin vilahtelee (ei lavalla)

Vierailija
31271/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas, tuli omalla FYPillä vastaan pätkä Kärtsästä muovipussi päässä lipittelemässä reiästä. Kaikenlaista. 🤣 Missähän se tämänkin viihteen on ehtinyt tarjota? 

Vierailija
31272/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voisi olla vanhempien hankkima kämppäkin tai että ne ois jotenkin osallistuneet, minulla ajatus, että voisi olla hyvin omistusasuntokin.

Miksi sun pitää ajatella asiasta jotakin? Eikö käy se, että sulla ei ole hevon harmainta aavistustakaan asiasta? 

Vierailija
31273/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tää Urban siis on? Miha on julkaissut musiikkivideon ja ilmeisesti siis biisinkin hänen kanssaan. Boitsukin vilahtelee (ei lavalla)

Jetblackdiamondsin laulaja. Oli myös siellä Mihan keikalla missä Kris ja B oli. Krisin kanssa lauloivat siinä vikassa biisissä samaan mikkiin. Joksujen kavereita myöskin 

Vierailija
31274/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herran jestas, tuli omalla FYPillä vastaan pätkä Kärtsästä muovipussi päässä lipittelemässä reiästä. Kaikenlaista. 🤣 Missähän se tämänkin viihteen on ehtinyt tarjota? 

Sama suomeksi kiitos.

Vierailija
31275/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi täällä eilen et on vähän rakastunut Erikaan ja mähän oon myös, aika paljonkin. Ja myös Suviin 🥺🤗 Saagaan naisiin ehkä vähän yleisesti muutenkin ja hei olen heteronainen. Tai ainakin kuvitellut sellainen olevani. 

Mulla taas Suvin sijaan Salena. Mun mielestä hän on ihana ja sexy. Ja ihan hetero minäkin.

Vierailija
31276/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EUROPASSI! Juuri sain ilmoituksen sähköpostiin! Jotain uutta on siellä.

Vierailija
31277/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskahan me passilaiset saadaan uutta vlogia? 

Nyt on uutta vlogia passissa!

Vierailija
31278/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jetblackdiamondsin laulaja. Oli myös siellä Mihan keikalla missä Kris ja B oli. Krisin kanssa lauloivat siinä vikassa biisissä samaan mikkiin. Joksujen kavereita myöskin 

No ilmeisesti lauloi tässäkin biisissä kyseisellä keikalla.

Vierailija
31279/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama suomeksi kiitos.

:D :D :D

Se muovipussi oli Joostin "lahja" Kärtsälle. Antoi sen hänelle Trafikin jälkeen Amsterdamissa. Ja Kärtsä sitten päätti tehdä pussiin reiän ja laittaa se pussi päähänsä. Ja sieltä sit tunki kielensä ulos ja lipitteli.

Vierailija
31280/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ilmeisesti lauloi tässäkin biisissä kyseisellä keikalla.

No kai kun on feattaamassa tuossa biisissä

Ketju on lukittu.