Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
31221/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä en tiedä vieläkään, en jaksanut lukea niitä selostuksia silloin."

Mullekin jäi epäselväksi se, että onko siinä vain pistetty tiktokki kiinni vai suljettu oma tiktok-tili. 

Vierailija
31222/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, fyppi tai luke, ei kaikkea kaikki voi tietää. Mutta, google on keksitty...

Ootko vähän tyhmä. Kauankohan sais googlenkin uumenia lukea, että tulisi selitys lauseen merkitykselle tuossa biisissä? Toisekseen jos et sä edes kuule mitä jossain lauletaan, niin löytyykö se googlella..? Biisiä ei ole edes julkaistu vielä ja noi Tumput ja muu p*ska ei edes löydy sieltä. 

Kun haen googlella fyp, niin heti ekana tulee selkeä selitys mitä se tarkoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31223/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tossa K:n autiomaa biisissä lauletaan tossa "miks sydän ei oo happy" jälkeen ennen kertosäettä? En saa selvää.

"lucky niinku Luke" on se kohta, mistä moni ei ole saanut selvää.

Mä sain heti, mutta jos te, jotka ette saaneet, olette niin vauvoja, ettette tiedä, kuka on Lucky Luke, niin ette varmaan saaneet. Mutta ootte sit varpaan fyp-pätijöitä?

Oikeasti varmaan ikäkysymys. Toi Lucky Luke oli heti aivan itsestään selvää mutta FYP oli jopa selityksen jälkeen ihan epäselvä juttu. Ja olen siis nelikymppinen. 

Niin minullekin, mutta fyp-"tietäjät" olivat niin polleana osaamisestaan, että päättivät dissata ihmisiä, joille tieto fyp= For you page

Vittumaisella asenteella liikkeellä oleva ihmettelijä saa vittumaisen vastauksen.

Vierailija
31224/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea kuva Kärtsästä!  Tällä Eurotourilla on ollut todella hienoa valaistus!

https://x.com/Corr1e/status/1847196259133665389

UPEA! Onko se se Mikko joka hoitaa valaistuksen? Hienosti kyllä toteuttanut!

Vierailija
31225/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt fypit ja lucky luket on mennyt tunteisiin.

Kaikki ei voi tietää kaikkea, kaikki ei ole kaikille relevanttia, tai ihan vaan yhdisty ajatuksissa sillä hetkellä kun sen kuulee. Todellakaan ei tee ihmisestä tyhmää, jos ei tiedä for you pagea, taikka toisesta yhtään sen fiksumpaa jos sattuu sen termin tuntemaan. Pikkumaista päteä tuollaisilla asioilla.

Vierailija
31226/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko vähän tyhmä. Kauankohan sais googlenkin uumenia lukea, että tulisi selitys lauseen merkitykselle tuossa biisissä? Toisekseen jos et sä edes kuule mitä jossain lauletaan, niin löytyykö se googlella..? Biisiä ei ole edes julkaistu vielä ja noi Tumput ja muu p*ska ei edes löydy sieltä. 

Kun haen googlella fyp, niin heti ekana tulee selkeä selitys mitä se tarkoittaa.

Mutta kun siinä ei laulettu fyp eikä siitä siis saatu selvää. Silloin on aika vaikea googlettaa, että mitä siinä lauletaan, kun biisiä ei edes ole julkaistu. 

Vierailija
31227/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten täällä saadaan tappelu ihan joka asiasta? Voisko joskus miettiä edes sen 2 sekuntia, ennen kuin vastaa. Kaikkeen ei tarvii reagoida.

Vierailija
31228/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tule. Mulle tulee ekana Finland's young professionals, seuraavaksi tulee sivu, jossa ei selviä aihe kovinkaan kattavasti. Ei esim. sanota, mitä se tarkoittaa muualla, kuin tiktokissa? K:n biisi ei eritellyt, että missä sen sulki.. https://exolyt.com/fi/guides/what-does-fyp-mean

Vierailija
31229/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun siinä ei laulettu fyp eikä siitä siis saatu selvää. Silloin on aika vaikea googlettaa, että mitä siinä lauletaan, kun biisiä ei edes ole julkaistu. 

Ymmärrän. Mutta hyvin pianhan se oli kirjoitettu twitteriin, tumppuun, tänne... joten siinä kohtaa se on näkynyt kirjoitettuna, ja tietysti sitten on voinut vaikka googlettaa. Muuten, en itsekään tiennyt noin vuosi sitten mitä se tarkoittaa. Mutta näin Härtsän ja Kärtsän käyttävän sitä hashtagina esim. tiktokissa, niin siinä vaiheessa päätin selvittää. Ja googlasin. 

Pahoittelut jos kuulostin tylyltä. Ei ollut tarkoitus. Mutta itselläni vain ihan automaattisesti tulee mieleen googlettaa jos en jotain tiedä.

Vierailija
31230/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tossa K:n autiomaa biisissä lauletaan tossa "miks sydän ei oo happy" jälkeen ennen kertosäettä? En saa selvää.

Mä sain heti, mutta jos te, jotka ette saaneet, olette niin vauvoja, ettette tiedä, kuka on Lucky Luke, niin ette varmaan saaneet. Mutta ootte sit varpaan fyp-pätijöitä?

Oikeasti varmaan ikäkysymys. Toi Lucky Luke oli heti aivan itsestään selvää mutta FYP oli jopa selityksen jälkeen ihan epäselvä juttu. Ja olen siis nelikymppinen. 

Eikä varmaan ikäkysymyskään. Mulla on Tiktok ja tiedän mikä on for you Page, myös Lucky Luke on tuttu, mutta kummastakaan en saanut aluks

Joo ei ole ikäkysymys :D Mä oon myös paljon vanhempi kuin nelikymppinen, mutta vaikka Lucky Luke nimenä on tuttu, niin en kyllä sitä osannut ajatella tuossa biisiä kuunnellessa. Sen sijaan FYP oli aika selkeä. Mulla ei edes itsellä ole tiktokkia, mutta riittää että siellä on aina joskus käynyt jotain katsomassa, niin ei ole voinut tuolta FYP lyhenteeltä välttyä.

Vierailija
31231/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vittumaisella asenteella liikkeellä oleva ihmettelijä saa vittumaisen vastauksen."

Mitä eilen luin niitä kysyjiä, niin ei olleet vittuilleet sulle. Otitko sen sellaisena?

Vierailija
31232/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tule. Mulle tulee ekana Finland's young professionals, seuraavaksi tulee sivu, jossa ei selviä aihe kovinkaan kattavasti. Ei esim. sanota, mitä se tarkoittaa muualla, kuin tiktokissa? K:n biisi ei eritellyt, että missä sen sulki.. https://exolyt.com/fi/guides/what-does-fyp

Mä hain näillä hakusanoilla: fyp meaning

Ja tuli heti ekana. No, ei sit kai (?) näy kaikille samoin. En voinut sitä tietää. Toisaalta, olis ehkä pitänyt. :D

Anteeksi. Tein väärin.

Vierailija
31233/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin jäi epäselväksi se, että onko siinä vain pistetty tiktokki kiinni vai suljettu oma tiktok-tili. 

Jättänyt tiktokin selaamisen, for you pagelle tulee niitä videoita, joita algoritmi sulle suosittelee aiemman selaamisen perusteella.

Vierailija
31234/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä varmaan ikäkysymyskään. Mulla on Tiktok ja tiedän mikä on for you Page, myös Luc

Joo ei ole ikäkysymys :D Mä oon myös paljon vanhempi kuin nelikymppinen, mutta vaikka Lucky Luke nimenä on tuttu, niin en kyllä sitä osannut ajatella tuossa biisiä kuunnellessa. Sen sijaan FYP oli aika selkeä. Mulla ei edes itsellä ole tiktokkia, mutta riittää että siellä on aina joskus käynyt jotain katsomassa, niin ei ole voinut tuolta FYP lyhenteeltä välttyä.

Onhan siellä välttynyt siltä. Mulla ei ole tiktokkia, eikä tule, mutta oon kans käynyt joitain videoita sieltä katsomassa, enkä ikinä nähnyt sitä siellä.  

Vierailija
31235/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun google haulla "mitä tarkoittaa fyp" tuli tämä ekana: 

For You eli FYP on sovelluksen laskeutumissivu, jossa tekoälypohjainen algoritmi suosittelee käyttäjille kiinnostavia trendaavia videoita. Tämä on myös se paikka, missä TikTok repii eroa muihin sosiaalisen median alustoihin: sinun ei edes tarvitse seurata ketään nähdäksesi videoita kotisivulla.

https://www.indieplace.fi/mika-on-tiktok/#:~:text=For%20You%20eli%20FYP….

Vierailija
31236/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättänyt tiktokin selaamisen, for you pagelle tulee niitä videoita, joita algoritmi sulle suosittelee aiemman selaamisen perusteella.

Kiitos! Harvalla nuorella täällä on aivot, tai teillä vanhemmillakaan, joille termi oli tuttu. Kun sen selittäminen oli liian vaikeaa.

Vierailija
31237/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, rauhassa nyt. Ihan ok jos ei tuollaista tiedä.. mutta ei tartte silti noin agressiivisesti suhtautua jos joku sanoo että googlellakin löytyy. Kun se on ihan fakta, että löytyy. 

Vierailija
31238/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime elokuussa (?) kävi ilmi, että Martin on ollut  B.n kämppis eli ainakin viime kesästä lähtien B:llä on ollut "oma" kämppä eli ei asunut vanhempien luona. Muistaakseni syksyllä oli B:n ja Krisin haastattelu, jossa valittelivat, miten jääkaappi on aina tyhjä, kun tulevat yksin kotiin. En tuolloin saanut käsitystä, että olisivat puhuneet yhteisestä kämpästä vaan kumpikin omastaan. Sitten tuli se ginger shot -pätkä, missä Kris valmisti B:lle juomaa ja B kutsui häntä kämppikseksi. Taisi olla joulukuun alkua. Siinä yhteydessä ei käynyt ilmi, kumpi on muuttanut kumman kämppään eikä se, kuka omistaa vai onko vuokrattu yhdessä jokin. Tosin aika looginen ajatus olisi, että Kris on muuttanut ns. Martinin huoneeseen, mutta ei se tosiaan käynyt mistään ilmi. 

Keväällä B kertoi sisustavansa kämppäänsä, mistä itse asiassa olisi voinut ajatella, että sisustaa uutta kämppää,

Sijoitusasunto? Kyllä kai sen kämpän pääkaupunki seudulta saa tarvittaessa myytyä tai vuokrattua. 

Vierailija
31239/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä nyt fypit ja lucky luket on mennyt tunteisiin.

Kaikki ei voi tietää kaikkea, kaikki ei ole kaikille relevanttia, tai ihan vaan yhdisty ajatuksissa sillä hetkellä kun sen kuulee. Todellakaan ei tee ihmisestä tyhmää, jos ei tiedä for you pagea, taikka toisesta yhtään sen fiksumpaa jos sattuu sen termin tuntemaan. Pikkumaista päteä tuollaisilla asioilla.

Miten te edes saitte selvää siitä for you pagen - kohdasta? Käärijähän ääntääkin sen tyyliin foor juu peizin tmv.

Vierailija
31240/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten täällä saadaan tappelu ihan joka asiasta? Voisko joskus miettiä edes sen 2 sekuntia, ennen kuin vastaa. Kaikkeen ei tarvii reagoida.

Kova pätemisen tarve joka iikalla. Minä tiedän eniten, minä olen parhaiten perillä asioista jne jne jne.

Ketju on lukittu.