Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
31181/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet, kuinka tämän vuoden UMK:ssa kilpaillut SIni Sabotage on katkeroitunut ja uhriutunut menestymättömyydestään syyttäen YLEä kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta?

Jossain omassa ja lähipiirinsä kuplassa kuvitteli selvästi voittavansa ja nousevansa Käärijän kaltaiseen suosioon.

Sinin katkeria vuodatuksia lukiessa ei voi kuin entistä enemmän ihailla Käärijän asennetta ja energiaa, sillä kuka tahansa häntä seurannut kyllä taatusti tietää minkä työn hän on menestyksensä eteen tehnyt. 

Mitä siinä jutussa oli kun oli maksumuurin takana? Kertoa omin sanoin lyhyesti varmaan voi jos joku vaan viitsii.

Minä en yleensäkään ymmärrä noiden eilisen tähtien naftaliinista nostamista. Selväähän se oli ettei Sinikään menesty. 

Väitti mm., että YLEn takia menetti 30000, koska UMK-kisaan osallistuessa ei saa ottaa vastaan muita TV-töitä. Mistäköhän hänelle ensinnäkin olisi niin paljon maksettu? Kuulostaa pelkältä spekulaatiolta tai itsensä todellisuutta tärkeämmäksi tekemiseltä. Ennen kaikkea ainoastaan itseään hän saa siitäkin syyttää, sillä mikäli hänellä tosiaan on ollut valittavissa UMK tai joku 30000 euroa tuottava TV-juttu, niin sehän oli vain ja ainoastaan hänen oma valintansa kumpaan osallistui.

Vierailija
31182/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan <3

https://www.tumblr.com/leopardom/764620636757884928/there-he-goes-again

Mikä toi karmea pelletaulu on?

Repesin kommentille tuolla, että se on "pelle hermanni looking bitch".

I love Germany, my name is... Hermanni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31183/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei minulle vaan tule, ne vaan jakanut työt nykyään niin, että B on noissa vähemmän."

Bojanilla kyllä on ollut mukavasti aikaa tehdä ihan omia juttuja, mutta varsinaisesti Bluzan promoamiseen ei ole juurikaan puuttunut. Sen on hoitanut lähes kokonaan Kris. Eli ei tuo nyt varsinaisesti Joksu hommien jakamiselta vaikuta. Tai voihan se olla niin, että biisit edelleen on niin vahvasti Bojanin tuotoksia, että se on vapautettu sitten kaikista muista hommista promot mukaan lukien,  jotta royjaltien tasan jakamiseen on edes joku peruste, kun kerran kirjoittajiksi biiseihin on merkitty kaikki. 

Vierailija
31184/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 2 viikkoa Kn levyyn

Vierailija
31185/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet, kuinka tämän vuoden UMK:ssa kilpaillut SIni Sabotage on katkeroitunut ja uhriutunut menestymättömyydestään syyttäen YLEä kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta?

Jossain omassa ja lähipiirinsä kuplassa kuvitteli selvästi voittavansa ja nousevansa Käärijän kaltaiseen suosioon.

Sinin katkeria vuodatuksia lukiessa ei voi kuin entistä enemmän ihailla Käärijän asennetta ja energiaa, sillä kuka tahansa häntä seurannut kyllä taatusti tietää minkä työn hän on menestyksensä eteen tehnyt. 

Mitä siinä jutussa oli kun oli maksumuurin takana? Kertoa omin sanoin lyhyesti varmaan voi jos joku vaan viitsii.

Minä en yleensäkään ymmärrä noiden eilisen tähtien naftaliinista nostamista. Selväähän se oli ettei Sinikään menesty. 

Väitti mm., että YL

En kyllä tajua miten sua loukkaa jonkun ihmisen pettymykset UMK:ssa? Kyseessä on hänen subjektiivinen kokemuksensa, en ainakaan nähnyt hänen väittävän muuta? Täällä olevilla monilla on isoja vaikeuksia sulattaa muiden ihmisten subjektiivisia kokemuksia ja omata kykyä pistää ne niille kuuluville paikoille. Hirveä valitus jos joku on pettynyt. Aivan kuin ei saisi olla ja aivan kuin se sun p*rsettä kutittais? 

Vierailija
31186/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän nuo vlogit taas takkuaa, mutta voihan se olla että netin kanssa ongelmia tai jotai.  Jos livetyksetkin hankalia. 

Millä tavalla takkuaa?

Monta keikkaa jo jäljessä. 

Entä sitten?

Sitä sitten, että odotan toki uutta materiaalia. Sielä on ihan mielenkiintoisesti vieraitakin ollut. Ei kai se nyt ihme ole, että vlogeja odottaa?

Totta kai niitä odottaa, mutta mun mielestä olisi suorastaan ihme, jos Mikke pystyisi reaaliaikaiseen tahtiin niitä tuolta kiertueelta julkaisemaan. Siellä kuitenkin mennään koko ajan paikasta toiseen ja keikkoja kovalla tahdilla. Ja välillä pitä

Mikke pitää selvästi vapaapäivät vapaina, niin kuin kuuluukin. Tänään saadaan varmasti Münchenin vlogi. 

Vierailija
31187/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teille kuuluu? Mulla tulossa iltavuoro ja väsyttää. Viikonloppuna onneksi saa levätä. Olen kuunnellut niitä lyhyitä pätkiä Aavikosta, ei malttaisi millään odottaa levyä. Jääkaapissa olisi pussillinen porkkanoita🥕 ja tuorejuustoa ja tomusokeriakin löytyy, joten ajattelin leipoa huomenna porkkanakakun. 

Vierailija
31188/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän nuo vlogit taas takkuaa, mutta voihan se olla että netin kanssa ongelmia tai jotai.  Jos livetyksetkin hankalia. 

Millä tavalla takkuaa?

Entä sitten?

Sitä sitten, että odotan toki uutta materiaalia. Sielä on ihan mielenkiintoisesti vieraitakin ollut. Ei kai se nyt ihme ole, että vlogeja odottaa?

Totta kai niitä odottaa, mutta mun mielestä olisi suorastaan ihme, jos Mikke pystyisi reaaliaikaiseen tahtiin niitä tuolta kiertueelta julkaisemaan. Siellä kuitenkin mennään koko ajan paikasta toiseen ja keikkoja kovalla tahdilla. Ja välillä pitä

Mä luulin, että tuo Europassi on voimassa vaan tämän kiertueen ajan. Toivottavasti olen väärässä. Kyllä mä hieman ihmettelen, kun nyt ollaan aika monta keikkaa jäljessä jo noissa vlogeissa. Välissä on kyllä ollut vapaapäiviä keikoista, jolloin niitä olis voinut työstää. Ymmärtääkseni materiaalia voi muokata ilman nettiäkin esim bussi matkojen aikana, laittaa sitten valmiin vlogin Passiin kun löytyy tarpeeksi hyvä yhteys.

Vierailija
31189/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Mikkekin on halunnut viettää vapaapäiviä keikkojen välissä. Ei nuo vlogit kuitenkaan naps vaan tulee. Kyllä niihin aikaa saa kulumaan

Vierailija
31190/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi nyt epäselväksi, mistä tiedetään, että B:lla on omistusasunto ja että Kris nimenomaan muutti B:n luo. Täältä on poistunut yön aikana ja ilmeisesti nyt aamullakin niin paljon viestejä, että voi olla, että multa jäi jotain lukematta. En siis yritä kyseenalaistaa mitään vaan mietin, että onko tuo ollut jotenkin tiedossa aiemmin. Nythän tuon lahjakuvan perusteella näin voisi ajatella, jos kyse on tosiaan samasta kämpästä kuin ennen joulua, mutta ehkä sekin mietityttää, että tiedetäänkö, etteivät Kris ja B edelleen asu yhdessä. Siis ihan kaipaan niitä faktoja enkä mielipiteitä tai jossain luki tai joku sanoi -kommentteja. Ennen tuota kuvaa olisi ehkä loogisempaa ajatella, että B muutti Krisin luo, kun Kris on asunut kauemmin yksin. Tuo nyt vain esimerkkinä mielipiteestä. Onko siis jotain tietoa, että kyse on B:n omistusasunnosta ja että Kris ei asu siellä enää?

Vierailija
31191/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä tietoa, mihin aikaan Lontoon keikka on tänään? Löysin tiedon, että doors 19 ja jollain lipunmyyntisivustolla merkitty keikan tietoihin ajaksi 7pm-9.45pm. Oisko klo 20 show time? Vai 20.30?

Vierailija
31192/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla takkuaa?

Entä sitten?

Totta kai niitä odottaa, mutta mun mielestä olisi suorastaan ihme, jos Mikke pystyisi reaaliaikaiseen tahtiin niitä tuolta kiertueelta julkaisemaan. Siellä kuitenkin mennään koko ajan paikasta tois

Mutta eihän se Mikke keikkapäivinä niitä vlogeja voi kasata, kun silloinhan se just kuvaa uutta materiaalia. 

Vierailija
31193/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Europass matskut on nähtävissä vielä 3-5 viikkoa kiertueen jälkeenkin, sanoi Mikke muistaakseni siellä chatissä.

Vierailija
31194/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Europass matskut on nähtävissä vielä 3-5 viikkoa kiertueen jälkeenkin, sanoi Mikke muistaakseni siellä chatissä.

Eikös se ollut niin, että on voimassa 3 viikkoa viimeisen postauksen jälkeen? Näin muistan Miken kirjoittaneen. 

Vierailija
31195/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tossa K:n autiomaa biisissä lauletaan tossa "miks sydän ei oo happy" jälkeen ennen kertosäettä? En saa selvää.

Vierailija
31196/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle jäi nyt epäselväksi, mistä tiedetään, että B:lla on omistusasunto ja että Kris nimenomaan muutti B:n luo. Täältä on poistunut yön aikana ja ilmeisesti nyt aamullakin niin paljon viestejä, että voi olla, että multa jäi jotain lukematta. En siis yritä kyseenalaistaa mitään vaan mietin, että onko tuo ollut jotenkin tiedossa aiemmin. Nythän tuon lahjakuvan perusteella näin voisi ajatella, jos kyse on tosiaan samasta kämpästä kuin ennen joulua, mutta ehkä sekin mietityttää, että tiedetäänkö, etteivät Kris ja B edelleen asu yhdessä. Siis ihan kaipaan niitä faktoja enkä mielipiteitä tai jossain luki tai joku sanoi -kommentteja. Ennen tuota kuvaa olisi ehkä loogisempaa ajatella, että B muutti Krisin luo, kun Kris on asunut kauemmin yksin. Tuo nyt vain esimerkkinä mielipiteestä. Onko siis jotain tietoa, että kyse on B:n omistusasunnosta ja että Kris ei asu siellä enää?

Kyllä tää on ihan faktaa ja vanhaa tietoa. Tullut esiin jossain haastiksessa tms. Siitä ei ole varmaa tietoa, asuuko Kris siellä enää.

Vierailija
31197/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tossa K:n autiomaa biisissä lauletaan tossa "miks sydän ei oo happy" jälkeen ennen kertosäettä? En saa selvää.

"lucky niinku Luke" on se kohta, mistä moni ei ole saanut selvää.

Vierailija
31198/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla takkuaa?

Entä sitten?

Totta kai niitä odottaa, mutta mun mielestä olisi suorastaan ihme, jos Mikke pystyisi reaaliaikaiseen tahtiin niitä tuolta kiertueelta julkaisemaan. Siellä kuitenkin mennään koko ajan paikasta tois

Mikke pitää selvästi vapaapäivät vapaina, niin kuin kuuluukin. Tänään saadaan varmasti Münchenin vlogi. 

Toivottavasti saa hänkin pidettyä vähän vapaata välillä. Mutta eilenkin testaili esim. sitä liveä ja on yrittänyt saada sitä toimimaan. Luulen että siihenkin on kyllä saanut jonkin verran aikaa jo kulumaan.

Vierailija
31199/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tää on ihan faktaa ja vanhaa tietoa. Tullut esiin jossain haastiksessa tms. Siitä ei ole varmaa tietoa, asuuko Kris siellä enää.

Juu, en missään nimessä kiistä vaan haluaisin vain tietää, mistä se tiedetään. Just tuo jossain haastiksessa ei vakuuta, kun olen niitä itsekin katsonut kaikki sitten viime kevään 2023 eikä ole jäänyt mieleen. Täällä on niin paljon käsityksiä, jotka perustuvat siihen, että joku sanoi tai jostain luin, että on pakko välillä tarkistaa, onko todella näin. Tiedän, että kuulostan nipottavalta, mutta jos siis jollain on tieto, missä haastattelussa tai edes milloin, niin olisin kiitollinen. Silloin joulukuussahan kävi vain ilmi, että ovat kämppiksiä ja sitten olivatkin jo Lontoossa, joten en tiedä, missä välissä tällainen haastattelu on annettu, jossa olisi kerrottu tuosta joulukuun tilanteesta tarkemmin. 

Vierailija
31200/31974 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle jäi nyt epäselväksi, mistä tiedetään, että B:lla on omistusasunto ja että Kris nimenomaan muutti B:n luo. Täältä on poistunut yön aikana ja ilmeisesti nyt aamullakin niin paljon viestejä, että voi olla, että multa jäi jotain lukematta. En siis yritä kyseenalaistaa mitään vaan mietin, että onko tuo ollut jotenkin tiedossa aiemmin. Nythän tuon lahjakuvan perusteella näin voisi ajatella, jos kyse on tosiaan samasta kämpästä kuin ennen joulua, mutta ehkä sekin mietityttää, että tiedetäänkö, etteivät Kris ja B edelleen asu yhdessä. Siis ihan kaipaan niitä faktoja enkä mielipiteitä tai jossain luki tai joku sanoi -kommentteja. Ennen tuota kuvaa olisi ehkä loogisempaa ajatella, että B muutti Krisin luo, kun Kris on asunut kauemmin yksin. Tuo nyt vain esimerkkinä mielipiteestä. Onko siis jotain tietoa, että kyse on B:n omistusasunnosta ja et

Juu, en missään nimessä kiistä vaan haluaisin vain tietää, mistä se tiedetään. Just tuo jossain haastiksessa ei vakuuta, kun olen niitä itsekin katsonut kaikki sitten viime kevään 2023 eikä ole jäänyt mieleen. Täällä on niin paljon käsityksiä, jotka perustuvat siihen, että joku sanoi tai jostain luin, että on pakko välillä tarkistaa, onko todella näin. Tiedän, että kuulostan nipottavalta, mutta jos siis jollain on tieto, missä haastattelussa tai edes milloin, niin olisin kiitollinen. Silloin joulukuussahan kävi vain ilmi, että ovat kämppiksiä ja sitten olivatkin jo Lontoossa, joten en tiedä, missä välissä tällainen haastattelu on annettu, jossa olisi kerrottu tuosta joulukuun tilanteesta tarkemmin. 

Mä muistan myös että B on haastattelussa puhunut omasta asunnosta. En lähde kaivelemaan kun niitä haastatteluja on tullut niin paljon. Olikohan se sama jossa puhui ostavansa huonekalut sinne vintagena. 

Ketju on lukittu.