Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs teille kuuluu? Mulla tulossa iltavuoro ja väsyttää. Viikonloppuna onneksi saa levätä. Olen kuunnellut niitä lyhyitä pätkiä Aavikosta, ei malttaisi millään odottaa levyä. Jääkaapissa olisi pussillinen porkkanoita🥕 ja tuorejuustoa ja tomusokeriakin löytyy, joten ajattelin leipoa huomenna porkkanakakun.
Oon ollut syyslomalla ja tosi rentoutunut. Oon kuunnellut vanhoja soittolistojani eli musaa ajalta ennen 13.5.23 ja Ahhh sitä musiikin laadukkuutta. Porkkanakakku on hirveää shaibaa, mieluummin söisin vaikka rautanauloja. Jos leivon jotain, niin se on omenapiirakkaa tai brownieta.
Omenapiirakka ja browniet on hirveää shaibaa , mieluummin söisin vaikka talkkunaa
T. eri
Vierailija kirjoitti:
Mitäs teille kuuluu? Mulla tulossa iltavuoro ja väsyttää. Viikonloppuna onneksi saa levätä. Olen kuunnellut niitä lyhyitä pätkiä Aavikosta, ei malttaisi millään odottaa levyä. Jääkaapissa olisi pussillinen porkkanoita🥕 ja tuorejuustoa ja tomusokeriakin löytyy, joten ajattelin leipoa huomenna porkkanakakun.
Onneksi joo viikonloppu tulossa, ollut aika paska viikko monella tapaa. Tekisi mieli vain syödä sipsejä. Keskiviikkona vielä pystyi olemaan kesävaatteissa ulkona täällä, oli melkein hellettä, mutta nyt taisi olla ensimmäinen yöpakkanen ja kämpässä on vilpoista, kun keskuslämmitys ei ole vielä päällä. Colder months siis virallisesti alkanut. :)
Uusi ficciluku on viime silauksia vaille valmis ja yritän saada sitä pakettiin. Kaveri jonka kanssa olemme menossa Belgradiin on parhaillaan Kärtsä-jonossa Lontoossa ja odotan häneltä myöhemmin rapsaa, vaikka hän ei yleensä kovin runsassanaisesti kommentoikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi joo viikonloppu tulossa, ollut aika paska viikko monella tapaa. Tekisi mieli vain syödä sipsejä. Keskiviikkona vielä pystyi olemaan kesävaatteissa ulkona täällä, oli melkein hellettä, mutta nyt taisi olla ensimmäinen yöpakkanen ja kämpässä on vilpoista, kun keskuslämmitys ei ole vielä päällä. Colder months siis virallisesti alkanut. :)
Uusi ficciluku on viime silauksia vaille valmis ja yritän saada sitä pakettiin. Kaveri jonka kanssa olemme menossa Belgradiin on parhaillaan Kärtsä-jonossa Lontoossa ja odotan häneltä myöhemmin rapsaa, vai
Eikö se kaveri mennytkään sinne Zagrebiin vai?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tossa K:n autiomaa biisissä lauletaan tossa "miks sydän ei oo happy" jälkeen ennen kertosäettä? En saa selvää.
Vaik se on lucky niin kuin Luke. (Viittaus Lucky Luke sarjikseen, sieltä mistä on Dalttonitkin)
Vierailija kirjoitti:
Onko meillä tietoa, mihin aikaan Lontoon keikka on tänään? Löysin tiedon, että doors 19 ja jollain lipunmyyntisivustolla merkitty keikan tietoihin ajaksi 7pm-9.45pm. Oisko klo 20 show time? Vai 20.30?
Eikö sun lipussa lue?
Viime elokuussa (?) kävi ilmi, että Martin on ollut B.n kämppis eli ainakin viime kesästä lähtien B:llä on ollut "oma" kämppä eli ei asunut vanhempien luona. Muistaakseni syksyllä oli B:n ja Krisin haastattelu, jossa valittelivat, miten jääkaappi on aina tyhjä, kun tulevat yksin kotiin. En tuolloin saanut käsitystä, että olisivat puhuneet yhteisestä kämpästä vaan kumpikin omastaan. Sitten tuli se ginger shot -pätkä, missä Kris valmisti B:lle juomaa ja B kutsui häntä kämppikseksi. Taisi olla joulukuun alkua. Siinä yhteydessä ei käynyt ilmi, kumpi on muuttanut kumman kämppään eikä se, kuka omistaa vai onko vuokrattu yhdessä jokin. Tosin aika looginen ajatus olisi, että Kris on muuttanut ns. Martinin huoneeseen, mutta ei se tosiaan käynyt mistään ilmi.
Keväällä B kertoi sisustavansa kämppäänsä, mistä itse asiassa olisi voinut ajatella, että sisustaa uutta kämppää, tosin siinä taisi olla jotain kukkapenkeistä lähinnä, mutta nyt tuon viimeisimmän kuvan perusteella näyttäisi siis siltä että B asuu edelleen samassa kämpässä, missä asui Krisin kanssa. Nyt on siis melko loogista ajatella, että kyse on B:n omistamasta tai ehkä hänen vuokraamastaan kämpästä. Mistään en kuitenkaan ole löytänyt vahvistusta näille oletuksille.
Jos siis on jokin haastattelu, mistä löytyy lisätietoa, niin mielelläni kuulen. Täytyy kaivaa vielä tuo vintage-haastattelu, kun en muista lainkaan, että siinä olisi puhuttu tarkemmin omistusasunnosta. Voi olla, että se on sitten se lähde enkä itse ole vain kiinnittänyt siihen huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Viime elokuussa (?) kävi ilmi, että Martin on ollut B.n kämppis eli ainakin viime kesästä lähtien B:llä on ollut "oma" kämppä eli ei asunut vanhempien luona. Muistaakseni syksyllä oli B:n ja Krisin haastattelu, jossa valittelivat, miten jääkaappi on aina tyhjä, kun tulevat yksin kotiin. En tuolloin saanut käsitystä, että olisivat puhuneet yhteisestä kämpästä vaan kumpikin omastaan. Sitten tuli se ginger shot -pätkä, missä Kris valmisti B:lle juomaa ja B kutsui häntä kämppikseksi. Taisi olla joulukuun alkua. Siinä yhteydessä ei käynyt ilmi, kumpi on muuttanut kumman kämppään eikä se, kuka omistaa vai onko vuokrattu yhdessä jokin. Tosin aika looginen ajatus olisi, että Kris on muuttanut ns. Martinin huoneeseen, mutta ei se tosiaan käynyt mistään ilmi.
Keväällä B kertoi sisustavansa kämppäänsä, mistä itse asiassa olisi voinut ajatella, että sisustaa uutta kämppää, tosin siinä taisi olla jotain kukkapenkeistä läh
Tarkennus: viime vuoden elokuussa eli elokuu 2023
Onkohan noin tarkka bändin tekemisten seuraaminen enää tervettä?
Vierailija kirjoitti:
Keväällä B kertoi sisustavansa kämppäänsä, mistä itse asiassa olisi voinut ajatella, että sisustaa uutta kämppää, tosin siinä taisi olla jotain kukkapenkeistä läh
Arvostan totuuden etsijänä tätä epäilyä, missään ei ole minunkaan mielestäni sanottu, että Bojan olisi ostanut asunnon. Eli että omistaisi asuntoa. Miksi hän ostaisi asunnon Sloveniasta, kun haluaisi kenties asua aikanaan muualla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tossa K:n autiomaa biisissä lauletaan tossa "miks sydän ei oo happy" jälkeen ennen kertosäettä? En saa selvää.
"lucky niinku Luke" on se kohta, mistä moni ei ole saanut selvää.
Mä sain heti, mutta jos te, jotka ette saaneet, olette niin vauvoja, ettette tiedä, kuka on Lucky Luke, niin ette varmaan saaneet. Mutta ootte sit varpaan fyp-pätijöitä?
Vierailija kirjoitti:
Saitkin jo vastauksen, mutta kirjoitin ylös ne mitä kuulin, eli osaatteko sano, mitä tuossa kysymysmerkkinä kohdalla ennen ulkoilemaan lähtöä sanotaan?:
Mä oon lopettanu viinan ja röökin ja ryhtyny kuntoileen
Mä oon jättäny ??? ja lähteny ulkoileen
Silti mun pääni on tyhjä kuin tunturin laki, josta puuttuu puut
Miks sydän ei oo happy, vaik se on lucky niin kun Luke.
Puhjennut ilmapallo, ja autiomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain heti, mutta jos te, jotka ette saaneet, olette niin vauvoja, ettette tiedä, kuka on Lucky Luke, niin ette varmaan saaneet. Mutta ootte sit varpaan fyp-pätijöitä?
Oikeasti varmaan ikäkysymys. Toi Lucky Luke oli heti aivan itsestään selvää mutta FYP oli jopa selityksen jälkeen ihan epäselvä juttu. Ja olen siis nelikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitkin jo vastauksen, mutta kirjoitin ylös ne mitä kuulin, eli osaatteko sano, mitä tuossa kysymysmerkkinä kohdalla ennen ulkoilemaan lähtöä sanotaan?:
Mä oon lopettanu viinan ja röökin ja ryhtyny kuntoileenMä oon jättäny ??? ja lähteny ulkoileen
Silti mun pääni on tyhjä kuin tunturin laki, josta puuttuu puut
Miks sydän ei oo happy, vaik se on lucky niin kun Luke.
Puhjennut ilmapallo, ja autiomaa.
Siinä on: Mä oon jättäny for you pagen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti varmaan ikäkysymys. Toi Lucky Luke oli heti aivan itsestään selvää mutta FYP oli jopa selityksen jälkeen ihan epäselvä juttu. Ja olen siis nelikymppinen.
Niin minullekin, mutta fyp-"tietäjät" olivat niin polleana osaamisestaan, että päättivät dissata ihmisiä, joille tieto fyp= For you page saaminenkaan ei avannut asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä varmaan ikäkysymyskään. Mulla on Tiktok ja tiedän mikä on for you Page, myös Lucky Luke on tuttu, mutta kummastakaan en saanut aluksi selvää. Ja ikää on...
Heh, fyppi tai luke, ei kaikkea kaikki voi tietää. Mutta, google on keksitty...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minullekin, mutta fyp-"tietäjät" olivat niin polleana osaamisestaan, että päättivät dissata ihmisiä, joille tieto fyp= For you page
Minä en tiedä vieläkään, en jaksanut lukea niitä selostuksia silloin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noin tarkka bändin tekemisten seuraaminen enää tervettä?
En koe olevani kovin tarkka, mutta totta on, että kaikki vuoden 2023 toukokuun jälkeiset haastattelut on tullut kahlattua läpi. Ja fakta-fiksaatio mulla on ollut aina. Tiedän, että somessa sitä pidetään äärimmäisen rasittavanakin piirteenä, mutta en voi sille mitään, että jatkuvasti nousee karvat pystyyn näistä joku sanoi ja jossain haastattelussa oli -väitteistä. Kovasti yritän sivuuttaa mutta aina en pysty.
Upea kuva Kärtsästä! Tällä Eurotourilla on ollut todella hienoa valaistus!
Se että asuu itsekseen, siis ei vanhempien luona, tuli ainakin siinä Skopjen paneelikeskustelussa ilmi viime syksynä. Muistaakseni tuli kyllä aikaisemminkin jossain haastattelussa, en ole kyllä varma siitä. Mutta sitä en tiedä, onko jossain tullut ilmi nimenomaan omistusasunto, vaikka eipä sillä väliä.
Tuo, että Kris muutti sinne loppuvuodesta on tullut myös jossain ilmi, mutta siitä en muista olleen puhetta, että olisi muuttanut pois. Tämä on vaan päätelty täällä, ehkä on kuitenkin mainittu jossain, että oli väliaikaisratkaisu,