Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Valheita joku tuuttaa eetteriin yhtään kertaa en kirjoittanut "joku tökkii" tai "mikä kestää". Eikä kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se stalkkaanista, jos muistaa laattalattian yhdestä Krisin ja B:n inkiväärijuoman tekemisen videoklipistä, josta sanottiin, että se oliso kuvattu B:n luona ja tuossa olisi samankaltaista laattaa? 😁
Ei tarkoita, että olis sama asunto, eikö se ollut joku väliaikainen?
Tiettävästi Bojanin pysyvä kämppä, jossa Kris asui väliaikaisesti.
Joo Bojanilla oli muistaakseni omistusasunto niin eivätköhän siellä asuneet. Tunnustan että vertailin lattialaattoja eilen. 😅 Ovat ainakin samankaltaiset jos eivät 100% samat. Ovenkahva taas on ihan samanlainen kuin siinä inkiväärishottiklipissä.
Treenikämpällä heillä taisi olla vaan bajamaja, ei oikeaa vessaa.
Rocktähtimeno, ei edes kunnon vessaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se stalkkaanista, jos muistaa laattalattian yhdestä Krisin ja B:n inkiväärijuoman tekemisen videoklipistä, josta sanottiin, että se oliso kuvattu B:n luona ja tuossa olisi samankaltaista laattaa? 😁
Ei tarkoita, että olis sama asunto, eikö se ollut joku väliaikainen?
Tiettävästi Bojanin pysyvä kämppä, jossa Kris asui väliaikaisesti.
Joo Bojanilla oli muistaakseni omistusasunto niin eivätköhän siellä asuneet. Tunnustan että vertailin lattialaattoja eilen. 😅 Ovat ainakin samankaltaiset jos eivät 100% samat. Ovenkahva taas on ihan samanlainen kuin siinä inkiväärishottiklipissä.
Treenikämpällä heillä taisi olla vaan bajamaja, ei oikeaa vessaa.
Eli luultavasti Krisillä ei ehkä silloin joulukuun aikana ollut kämppää ja muutti sitten B:n luokse siksi aikaa, kun muutenkin olivat Lontooseen muuttamassa. Nyt varmaan taas asuvat ihan omissa kämpissään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/JokerOutSubs/status/1847003069164187777
Kris ollut haastattelussa. Aiheena Bluza, albumi ja Balkan kiertue
Onko niin, että ainoastaan Kris on kertonut Bluzan lyriikoista? Bojanko ei ole kommentoinut ollenkaan? "Muurien rakentaminen sydämen ympärille" voi hyvinkin kertoa myös siitä, kuinka ei ole mahdollisuutta antaa itselleen lupaa rakastua varauksetta kehen tahansa, parempi olla yksin. Kunnes sitten se rakkaus yllättää niistä muureista huolimatta.
Kuinkahan kauan Bojan pystyy vältteleen noita kysymyksiä Bluzasta?
Mä en voi sille mitään että tällainen mielikuva tulee, että jollain tasolla välttelee. Siis voi olla että olen ihan väärässä, mutta tällainen ajatus vaan tulee. Nythän ens viikolla on se radiohaast
Joo joo, itsellä sama, tosin mä arvasin tän jo ennen Bluzan julkaisua :D Eihän se ole Sbj:stakaan kertonut juuri missään (onko missään?) mutta Kris jo onneksi lörpäytti, että se kertoo siitä kun kaipaat him . . . tai öö her :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/JokerOutSubs/status/1847003069164187777
Kris ollut haastattelussa. Aiheena Bluza, albumi ja Balkan kiertue
Onko niin, että ainoastaan Kris on kertonut Bluzan lyriikoista? Bojanko ei ole kommentoinut ollenkaan? "Muurien rakentaminen sydämen ympärille" voi hyvinkin kertoa myös siitä, kuinka ei ole mahdollisuutta antaa itselleen lupaa rakastua varauksetta kehen tahansa, parempi olla yksin. Kunnes sitten se rakkaus yllättää niistä muureista huolimatta.
Kuinkahan kauan Bojan pystyy vältteleen noita kysymyksiä Bluzasta?
Mä en voi sille mitään että tällainen mielikuva tulee, että jollain tasolla välttelee. Siis voi olla että olen ihan väärässä, mutta tällainen ajat
Ei minulle vaan tule, ne vaan jakanut työt nykyään niin, että B on noissa vähemmän.
Ei luulisi olevan loputtoman vaikea vastata kysymyksiin biisistä, jonka sisällöstä ei halua puhua, ellei toimittaja ala sitten jankata, mitä en usko. Tai itse ainakin jos haluaisin näin tehdä, jaarittelisin liirumlaarumia siitä, miten biisit voivat kertoa erilaisista asioista ja rockmusiikki voi monella auttaa resonoimaan omien kokemusten kanssa ja rakkaus on rockin perusaiheita blaa blaa. Harvasta tunnetustakaan biisistä kuitenkaan tiedetään, mistä se kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt oo ollut mitään radiohaastatteluja tai haastattelua bluzan suhteen muuta kuin tuo Krisin. Varmaan niissä tulevissa radiojutuissa jotain kysytään ja ovat haastattelut säästelleet levy promoihin
Ei ole ollut niin ja hyvä kysymys miksi ei. Promo, mikä promo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt oo ollut mitään radiohaastatteluja tai haastattelua bluzan suhteen muuta kuin tuo Krisin. Varmaan niissä tulevissa radiojutuissa jotain kysytään ja ovat haastattelut säästelleet levy promoihin
No, nyt on tulossa. Tuskin sitä on vältelty tai lusmuiltu siksi, että voisi tehdä myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan <3
https://www.tumblr.com/leopardom/764620636757884928/there-he-goes-again
Mikä toi karmea pelletaulu on?
Mäkin hätkähdin koska pelkään pellejä 😂 Olen nähnyt tuollaisen samanlaisen jossakin muuallakin, olisko joku tunnettu kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuten sanoin tulevat siinä levyn julkaisun aikaan. Ei kaikista sinkuista käydä haastattelu kierroksia varsinkin, jos levy on tulossa pian
Bojan on promonnut Kärtsän kiertuetta enemmän kuin SBJ:aa ja Bluzaa yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan <3
Mäkin hätkähdin koska pelkään pellejä 😂 Olen nähnyt tuollaisen samanlaisen jossakin muuallakin, olisko joku tunnettu kuva.
Mä en pelkää mitään kuvia, minkälainen heikkis pitää olla, että pelkää pellejä kuvissa?
Vierailija kirjoitti:
Tuolla mahdollisessa Boitsun asunnossa muuten on vissiin sohvan päällä taulu kultakehyksine :D
Twinning nautataulun kanssa
Samaa katsoin 😄
Hei kohtahan on jo marraskuu eli ei enään kauaa tammikuuhun (?) Ja mahdolliseen laskettelureissuun💙💚🤡 (tai no eikai näitä meikkejä tarvita kun B on jo kertonut sen olevan totta😅)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan <3
Mä en pelkää mitään kuvia, minkälainen heikkis pitää olla, että pelkää pellejä kuvissa?
Ens Jokeri-kiertueen liput Suomessa maksavat vain senttejä! 💙💚🤡 Ihana kun kaikilla on varaa käydä sit keikoilla 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan <3
Joo, se kuvaa shippareita, se taulu
Tumpussahan meidän deluilu-tunnus on 🤡🤡🤡 ja täälläkin me sitä käytetään. Jos olet täällä, olet myös yksi meistä.
Muutama kuukausi colder monthsiin!💚💙😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän nuo vlogit taas takkuaa, mutta voihan se olla että netin kanssa ongelmia tai jotai. Jos livetyksetkin hankalia.
Millä tavalla takkuaa?
Monta keikkaa jo jäljessä.
Entä sitten?
Sitä sitten, että odotan toki uutta materiaalia. Sielä on ihan mielenkiintoisesti vieraitakin ollut. Ei kai se nyt ihme ole, että vlogeja odottaa?
Totta kai niitä odottaa, mutta mun mielestä olisi suorastaan ihme, jos Mikke pystyisi reaaliaikaiseen tahtiin niitä tuolta kiertueelta julkaisemaan. Siellä kuitenkin mennään koko ajan paikasta toiseen ja keikkoja kovalla tahdilla. Ja välillä pitää esim. kierrellä siellä kaupungillakin ym. että saadaan tuota matskua :)
Mun mielestä on kiva ajatus, että näitä tulee sitten vielä monta osaa sen jälkeenkin, kun kiertue on loppunut, niin pääsee vielä uudestaan fiilistelemään.