Mitä mies yleensä ajattelee jos nainen kertoo tykkäävänsä hänestä
Jos tämä nainen on fyysisesti viehättävä mutta luonteelta teillä ei ole mitään yhteistä.
Kommentit (16)
Se olisi minusta jokatapauksessa tosi kiva kuulla ja huomata. Vaikken suhteeseen haluaisikaan. Olisihan se imartelevaa, harvoin miehiä kehutaan tuolla tavalla.
sitä, että nainen haluaa mieheltä rahaa ja kohta saa pinppiä
Että onpa typerä nainen. Vai mitäköhän se tahtoo.
Koen oloni tuossa tilanteessa todennäköisesti hieman vaivautuneeksi... Toisaalta vaikka olisi erilainen luonne, niin voihan sitä yrittää olla naisen kanssa kavereita mutta vaikeaa on sekin, jos käsitys hänen kanssaan kaikista tai ainakin suurimmasta osasta -yksinkertaistaen- perisasioista on aivan eri.
Sinkkumies
No silloin se on jotain vailla ja siinä on joku taka-ajatus.
Sanoohan se jo terve järkikin että ei sitä tykkäys kehua muuten tule.
Tilaisuutta helppoon ja pikaiseen tyhjenemiseen, luultavasti.
Riippuu täysin naisesta ja taustoista, jos tulee aivan puskista joltain tuntemattomalta, olisin varmaan hieman hämmentynyt. Myöskin tyyli jolla tuon ilmaisee on aika tärkeä.
Muistan jossain 2013 tienoilla Facebookissa, minuun otti yhteyttä ihan kotimainen, samaa ikäluokkaa oleva, normaalin näköinen nainen vain sillä perusteella että hän "löysi minut" ja piti profiilikuvastani, oli siinä viestissä muutakin tyyliin "kiinnostaisiko tavata".. Ei minkäänlaista tietoa mistä hän minut löysi, oliko joku kaverin kaveri tms. mutta en koskaan vastannut hänelle mitään, vaikka olin varmaan yhtä hämmentynyt kuin olin imarreltu.
Mikä saa miehen estämään naisen joka kertoo tykkäävänsä hänestä
Tällainen tilanne aiheutti raivokkaan pinnallisen kiihkoromanssin joka lässähti lopulta pian kun alkoi toisen persoona ottamaan aivoon.
Ahdistuisin koska en pidä naisista millään muotoa eli eivät sovellu ystäviksi puhumattakaan sitä syvällisemmin.
Ahdistuu,kuten nainen jos mies sanoo tykkää.Siloin kun ei olle suhdetta.Ei Avo ei avio -Liittoa.Ystävydessä mies ja nainen ei tarvitse mainotta tykkää toiselle.
Ja miksi minun tapauksessa minut estettiin