Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Miks lennättää emäntää jostain Suomesta Keski-Eurooppaan, jos koko Eurooppa on täynnä naisia. Ei varmasti lennätetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännästi muuten Autiomaa-klippikin jäänyt päähän soimaan.
Se on ihana! Ootan niin koko biisiä ja jos saadaan se musavideokin.
Jos muuten se mv olikin S=M:n sijaan Autiomaalle, niin voisikohan siinä kuitenkin olla joku Bojan-cameo. Tai siihen kuvittelisi, että hän voisi temaattisesti sopia (ainakin jos biisissä on mitään toiveikasta mukana) ja suostuakin siihen. (Ja kohta joku varmaan vinkuu, että eikö täällä kiinnosta musiikki kuin shippauksen kautta, kyllä kiinnostaa, mutta kun nyt on ollut harvinainen tilanne, että Bojan oli Suomessa videon kuvausten aikana.)
En usko, mutta tuli mielikuva paikasta missä vain hiekkaa ja Bojan valkoisissa vaatteissa ,jotka ovat liimautuneet kiinni va
Oisko sillä se haiseva paita :D
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kivoja nuo osan jutut jos pari oikeasti onkin eronnut. Vaan eihän näitä kiinnosta.
No yhtä kivoja kuin nämä kuvitteelliset suhdekuvailut B:n ja J:n välillä. Aivan sama asia.
eivätkä ne ole eronneet, älä huoli
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin tota Bojanin Suomen-pyörähdystä, kun siitä tossa oli puhe, että luulen että siihen liittyy joku työjuttu, en tiedä oisko nyt kuitenkaan Kärpän musavideo, mutta jotain työhön liittyvää se on. Selviääkö se koskaan meille mitä, en tiedä. No, tai eiköhän siitäkin joku jossain kohtaa Bojanilta kysele..eri asia on mitä vastaa tai vastaako mitään.
Itse taas mietin, että mikä työjuttu sillä yksinään ilman bändiä olisi. B ei ole myöskään kovinkaan tunnettu Suomessa, joten se jo kumoaa monia työspekulaatioita pois. Myös keikat ja yhteistyöt sovitaan etänä. Ajattelen itse, että halusi vain viettää aikaa K:n kanssa,koska voi mennä taas kauan kunnes näkevät, koska K:n loppuvuosi todella kiireinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B tuli siksi, kun siihen pakettimatkaan kuului se paluulento kahdelle varmaan, ei välttämättä tarvi olla mitään työjuttuja.
Ja sitten osti täältä lentolipun Lissaboniin vaikka olisi voinut samalla rahalla ostaa sen suoraan Kyprokselta sinne? Ei mitään järkeä.
On se järki, että jos halusi vielä jatkaa lomaa Suomessa K:n kanssa, maakin on hänelle rakas ja sitten se keikka, jossa kävi. Mutta toi voi olla yhtenä syynä valmis paluulento.
Joo, tottakai tuo pointti siinä ainoana järkenä olikin, että sai vielä ylimääräistä aikaa Kn kans, kun ne paluuliput oli olemassa. Mutta että olisi kiertänyt Suomen kautta pelkästään siksi, että valmiit liput nyt sattui kuulumaan reissuun, niin siinä ei ole järkeä. Joka tapauksessa joutui ostamaan täältä uudet liput Lissaboniin, jossa kaveri jo odotti kuumeisesti. Vaikka sillä kaverilla olis sattunut oleen jotain menoja, niin oikeesti... kuka tulisi hengaileen lokakuiseen hyiseen Helsinkiin, kun voisi viettää aikaa Lissaboniin tutustuen auringon paisteessa.
Työasioihin en usko, jos sitten oikeasti ei ollut kysymys jostain collabista Kn kanssa, johon tarvittiin molempia studiolle. Kaikki esim keikkoihin liittyvä kyllä varmasti hoidetaan ihan sähköpostitse ja sitä paitsi niistä soppareista huolehtii nykyään Wasserman.
Jerde pääsee painamaan pienen päänsä isojen pehmeiden rintojen väliin 🥺🌺
"Työasioihin en usko, jos sitten oikeasti ei ollut kysymys jostain collabista Kn kanssa, johon tarvittiin molempia studiolle. Kaikki esim keikkoihin liittyvä kyllä varmasti hoidetaan ihan sähköpostitse ja sitä paitsi niistä soppareista huolehtii nykyään Wasserman"
Ison osan Euroopan keikoista hoitaa Fullsteamin Aino-Maria Paasivirta. :) Mutta eiköhän hänenkin kanssaan kommunikoida yleensä puhelimella ja viesteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin tota Bojanin Suomen-pyörähdystä, kun siitä tossa oli puhe, että luulen että siihen liittyy joku työjuttu, en tiedä oisko nyt kuitenkaan Kärpän musavideo, mutta jotain työhön liittyvää se on. Selviääkö se koskaan meille mitä, en tiedä. No, tai eiköhän siitäkin joku jossain kohtaa Bojanilta kysele..eri asia on mitä vastaa tai vastaako mitään.
Itse taas mietin, että mikä työjuttu sillä yksinään ilman bändiä olisi. B ei ole myöskään kovinkaan tunnettu Suomessa, joten se jo kumoaa monia työspekulaatioita pois. Myös keikat ja yhteistyöt sovitaan etänä. Ajattelen itse, että halusi vain viettää aikaa K:n kanssa,koska voi mennä taas kauan kunnes näkevät, koska K:n loppuvuosi todella kiireinen.
No ei mikään. Tuli Suomeen, koska uusi koti. Halusi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt oli delulujen delulu😂
Minusta ei ole hirveän delulu esittää, että Bojan kenties vilaht
Jos jotain olen oppinut tämän puolentoista vuoden aikana tätä saagaa seuratessani, niin sen etten hurjimmissa kuvitelmissakaan pysty ennustamaan seuraavia käänteitä. Joten jos Bojan esiintyy Kn mv:ssa, niin varmaan totean vain, että niinpä tietenkin, tottakai, itsestään selvää 🤷🏻
No mä mietin itse asiassa ihan samaa, että kyllä sellaisia käänteitä on ollut, että ei kukaan olisi pystynyt keksimään. Että tuollainen musavideossa vilahtaminen ois ihan perus.. :D. Mutta en nyt sitten kuitenkaan ehkä usko.
Jätetään huomioimatta, nää on niitä tosiuskovia taas.
En mä nyt tiedä mihin t
No K oli Joker Outin musiikkivideolla, ei siihen tarvittu mitään ihmeellistä uskontoa 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härpäkkeellä tais olla punanen huilu eilen, et onkohan se toinen menny oikeesti poikki?
Toimen on pinkki ja toinen keltainen. Niitähän "katkotaan" esityksessä 2.
Ainakin eilen Jukka kyllä ihan katkaisi sen huilun kahteen osaan. Hirveää tuhlausta kyllä.
Jälkikäteen vielä. Eikö teillä ole koskaan ollut huiluja ne menee osiin, jotkut vielä useampaan. Ei ne oikeasti niitä riko.
On, mut kiva kun tulit kertomaan, ootko joku huilumestari!
Ei tarvi olla mikään huilumestari, et tietää et se katkee kahteen osaan pöljä.
Huilumestari sulla on housussas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten veikkaatte et seksuaaliset paineet puretaan keikkakiertueella?
Lennätetään emäntä sopivin väliajoin kiertuepaikkakunnalle.
Ei se Suvi pääse ku sillon lapset.
Jep. Mut onneksi velipojan emäntä pääsee. Ei ole lapsia, vielä, estämässä.
Voitko lopettaa tuon epäkunnioittavan kuonan.
Heti kun muut lopettaa epäkunnioittavan parituksen K:n ja B:n välillä😁
Jota ei henkilöt ole kieltäneet tai välejään pitäneet piilossa ja shippaustakin ruokittu. Tuo toinen kuvio taas on pyritty pitämään pii
Ovat kieltäneet olevansa muutakuin ystäviä. Ja erohuhut pyörii tasan näillä palstoilla, koska sitä toivotaan. Luoja tietää miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mikään. Tuli Suomeen, koska uusi koti. Halusi nähdä.
Yleensä koteja ei esitellä parin viikon päästä muutosta, koska ne eivät vielä useinkaan näytä siltä, miltä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten veikkaatte et seksuaaliset paineet puretaan keikkakiertueella?
Lennätetään emäntä sopivin väliajoin kiertuepaikkakunnalle.
Ei se Suvi pääse ku sillon lapset.
Jep. Mut onneksi velipojan emäntä pääsee. Ei ole lapsia, vielä, estämässä.
Voitko lopettaa tuon epäkunnioittavan kuonan.
Heti kun muut lopettaa epäkunnioittavan parituksen K:n ja B:n välillä😁
Jota ei henkilöt ole kieltäneet tai välejään pitäneet piilossa ja shippaustakin ruokittu. Tuo toinen kuvio taas on pyritty pitämään piilossa ja jopa kielletty kerran suoraan haastattelutilanteessa. Nyt pyörii vahvat erohuhut. Hiukan eri asia.
Housuissas on vahvat erohuhut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härpäkkeellä tais olla punanen huilu eilen, et onkohan se toinen menny oikeesti poikki?
Ainakin eilen Jukka kyllä ihan katkaisi sen huilun kahteen osaan. Hirveää tuhlausta kyllä.
Jälkikäteen vielä. Eikö teillä ole koskaan ollut huiluja ne menee osiin, jotkut vielä useampaan. Ei ne oikeasti niitä riko.
En. Olen huiluMAISTERI.
Missä voi opiskella huilumaisteriksi?
Olen ihan varma että juuri tuollaisista kuin tämä B puolustaja B ja K keskustelee keskenään ja ei positiiviseen sävyyn. Pengotaan ja levitellään artistien yksityiselämää ja yksityishenkilöitä. Sinun käytöksesi olisi B:n mielestä vastenmielistä ja halveksittävää ja tuollaisia faneja hän ei halua. Tiedän kun katsoin sen haastattelun. Ja en ole shippari, turha jankuttaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härpäkkeeltä stoori!
Sieni mäkkärissa :D Eikö sillä ole muita kun nuo esiintymisasut mukana.
Ei sillä oo. Mut kova on esiintymistarve.
Tottakai on esiintymistarve! Hän on esiintyjä. Ja näyttää toimivan! Sinä olet se yleisö, joka täällä osallistuu keskusteluun hänen esiintymisestänsä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kivoja nuo osan jutut jos pari oikeasti onkin eronnut. Vaan eihän näitä kiinnosta.
No yhtä kivoja kuin nämä kuvitteelliset suhdekuvailut B:n ja J:n välillä. Aivan sama asia.
eivätkä ne ole eronneet, älä huoli
Ei ole sama asia ja mistä tiedät? Ethän nyt sorru juuri siihen mistä B puhui eli valehteluun toisen ihmisen henkilökohtaisista asioista ja juorujen levittäminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi olla mikään huilumestari, et tietää et se katkee kahteen osaan pöljä.
Saattaa ollakin ;)
Vierailija kirjoitti:
Jerde pääsee painamaan pienen päänsä isojen pehmeiden rintojen väliin 🥺🌺
Älå trollaa tällaista! Ei tue shippiä!
Jota ei henkilöt ole kieltäneet tai välejään pitäneet piilossa ja shippaustakin ruokittu. Tuo toinen kuvio taas on pyritty pitämään piilossa ja jopa kielletty kerran suoraan haastattelutilanteessa. Nyt pyörii vahvat erohuhut. Hiukan eri asia.