Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Itse uskon, että K:n avoimaisuus ja vilpöttömyys ja sekin, että K tykkää rikkoa rajoja ja häpeöttömuus mikä varmaan B:ssä herätti huomiota ja kiinnostusta, koska K:n kanssa B pääsee pois kaikesta kuormasta.
Vierailija kirjoitti:
Jere Vantaalta 💚
https://www.tumblr.com/soizoukoi/764389693903208448/just-a-little-guy-f…
Söpöläinen! 💕
Tomi on ihan söpö, kun se on Tomi. Lippis päässä vaikka. Mutta jotenkin tossa Häärijän roolissa sen kasvotkin näyttää erilaisilta. Ihan ku eri mies.
Kärtsä on kertonut Aavikko-biisistä faneille.
Tekeekö K siis muuten itse nuo kaikki meikit nyt tällä kiertueella? Ei taida ketään muuta olla, joka niitä teksi ja ainakin siinä yhdessä vlogissa nähtiin pieni välähdys hänen meikkaamisesta? On nimittäin mielestäni ollut tosi onnistuneet meikit. Ei liian överit, mutta K kuitenkin ollut jotenkin ihan erityisen kauniina. Muistan kun joskus aikoinaan julkaisi stoorin siitä, kun ensimmäisiä kertoja harjoitteli itse meikkaamista, niin pitkälle on kyllä tultu siitä, jos tuo on kaikki hänen omaa kädenjälkeä.
"Minkälaisesta rautalangasta tämä tarvitsee vääntää? Eivät ole tietenkään rekisteröidyssä parisuhteessa, eivät ole julkisesti parisuhteessa, eivät ole koskaan sanoneet olevansa pari (paitsi Kärtsä muutamaan otteeseen 😄). Mutta tottakai taustalla voi olla muutakin kuin pelkkää ystävyyttä. Miksi ei saisi olla muutakin kuin pelkkää ystävyyttä? Ei se ole niin vaarallista, jos ihastuu ja siltähän se ehdottomasti näytti koko Euroopan euroviisuyhteisön silmissä, kuten myös viisukollegoiden silmissä. Bojan jopa tavallaan myönsi sen silloin siinä viisujen jälkeisessä haastattelussa, jossa vertasi viisuja kesäleiriin, jossa ihastumista tapahtuu.
Se että edelleen tykkäävät jatkaa shippikontsan jakamista kertoo siitä, että ovat hyvin sinut asian kanssa ja tuntevat olonsa turvalliseksi toistensa seurassa sitä tehdessään. Eikä shippaaminen siis haittaa.
Mutta kirjaimelliset valheet ärsyttävät, shippaus ei ole faktaa se on fiktiota. Jos jollain mielenterveysongelmaisella fanilla vaikeuksia erottaa faktaa fiktiosta niin eihän se meidän muiden ongelma ole. Ja vaikka koko maailma lakkaisi shippaamasta, ongelma ei poistu, koska edelleen jää jäljelle se ongelmainen fani, joka ehkä jatkaa niiden kirjeiden lähettelyä.
Henkilökohtaisesti uskon, että Btä eniten ärsyttävät nuo twitteri tyyppien valheet, jotka leviävät nopeasti ja ovat usein hyvin vihamielisiä ja provosoivia."
Allekirjoitan tämän kirjoituksen täysin 💯👍! Tottakai joku sekopää kirjeiden kirjoittelija fani, joka ei erota faktaa fiktiosta ottaa päähän, kuten myös pahantahtoiset tarkoitukselliset mustamaalaukset Twitterin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon, että K:n avoimaisuus ja vilpöttömyys ja sekin, että K tykkää rikkoa rajoja ja häpeöttömuus mikä varmaan B:ssä herätti huomiota ja kiinnostusta, koska K:n kanssa B pääsee pois kaikesta kuormasta.
Rakas Haiku 🥰!
Takamatkalta luin nuo Kuumaan kundien lemppari Kärtsä biisit. Jontulta Ruoska ja Johannekselta KotKot.
Yllätti tuo KotKot, toisaalta sen kertsi on semmonen rauhallinen.
Vierailija kirjoitti:
Otetaas tähän väliin komentavaa Kärtsää:
https://www.tumblr.com/lhma/764417310870159360/heres-jere-telling-you-t…
Kärtsä vois tulla tännekin vähän komentamaan😅
Ihana fanipiiri Alessandran stoorissa <3
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö K siis muuten itse nuo kaikki meikit nyt tällä kiertueella? Ei taida ketään muuta olla, joka niitä teksi ja ainakin siinä yhdessä vlogissa nähtiin pieni välähdys hänen meikkaamisesta? On nimittäin mielestäni ollut tosi onnistuneet meikit. Ei liian överit, mutta K kuitenkin ollut jotenkin ihan erityisen kauniina. Muistan kun joskus aikoinaan julkaisi stoorin siitä, kun ensimmäisiä kertoja harjoitteli itse meikkaamista, niin pitkälle on kyllä tultu siitä, jos tuo on kaikki hänen omaa kädenjälkeä.
Se oiskin hauska, jos joku piuhamies ois salaa make up -artisti :D Ei vais, hyvältä on näyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oiskin hauska, jos joku piuhamies ois salaa make up -artisti :D Ei vais, hyvältä on näyttänyt.
Tai Veikko! Hänhän jo kunnostautui asettelemalla Kärtsän päälle karkki-rintsikoita. :D
Pieni välihuomio: Tomppa ja Kiro näemmä taas jotain kokkaa. (Kiron stoori)
Mustat silmänympärykset saa näyttämään känniseltä. Erityisesti ihmettelen miksi Häärijä myös tekee sitä joskus. Eihän se sovi edes siihen rooliin millään lailla
Otetaas tähän väliin komentavaa Kärtsää:
https://www.tumblr.com/lhma/764417310870159360/heres-jere-telling-you-t…