Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täältä poistuu ihan kaikki keskustelut?
Joku ei kestä mitään muuta kuin B:n kehumista ja toinen sanoi poistavansa kaikki shippiviestit. Aika raskasta.
Shippipalstalta? No, seuraavaksi kannattaa poistaa Sanna Marin-ketjusta Sannaa koskevat viestit ja verotuskeskustelusta veroja koskevat viestit 💁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan tätä K:n Eurotouria. On niin hyvän mielen kiertue. Noilla vaikuttaa olevan niin hyvä meno tuolla Krewn ja yleisön kesken.
Ja kaikki nuo vierailijat keikoilla. Täyttä kultaa 💚🔥
Ja kaikki nää kuvat ja pätkät eri kaupungeista. Ei mitään rälläämisyä ja ryyppäämistä vaan Eiffelin tornia, tuomiokirkkoa ja kaupunkikävelyitä. Hyväntuulista kiertämistä.
Vierailija kirjoitti:
Application error - mitä se meinaa EUROPASSIssa? Oon kyl laittanut jo viestiä aspaan.
Siellä testataan livestriimiä nyt ja se voi ehkä aiheutta noita virheitä. Läppärillä toimii kyllä passi, mutta toi livestriimi on ihan laginen. Ei taida onnistua tänään.
Vierailija kirjoitti:
Application erroria pukkaa passissa, mutta, sille lienee syynsä miksi se on niin halpa, testailuvaiheessa 😊. Ja on jo tullut koko rahan edestä ja yli sen, materiaalia.
Sullakin? No hyvä, etten ole ainut 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Application error - mitä se meinaa EUROPASSIssa? Oon kyl laittanut jo viestiä aspaan.
Siellä testataan livestriimiä nyt ja se voi ehkä aiheutta noita virheitä. Läppärillä toimii kyllä passi, mutta toi livestriimi on ihan laginen. Ei taida onnistua tänään.
No just tuli Mikeltä sinne chattiin viesti, että ovat yrittäneet pari tuntia, mutta nettiyhteys on niin huono, ettei onnistu tänään. Yrittävät huomenna uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Application erroria pukkaa passissa, mutta, sille lienee syynsä miksi se on niin halpa, testailuvaiheessa 😊. Ja on jo tullut koko rahan edestä ja yli sen, materiaalia.
Aika pahasti tökkii joo nyt.Kumma,kun aluksi toimi ihan kiitettävästi.Jouduin vaihtaan toiseen selaimeen,että sain videot toimimaan,mutta nyt taas heittäö heti tota application erroria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikke just laitto ettei onnistu tänään, mutta huomenna uusi yritys. Toivottavasti saa sen toimimaan, koska omg olis niin siistiä saada live :D
Mitä täällä osa oikein mölisi ihan positiivinenhan tuo haastattelu oli kun sen katsoin tuossa ihan kokonaan. Lopussa vielä viitataan Kärtsän mahdollisesta laskettelureissusta. 😀
Vierailija kirjoitti:
Hei joku mainitsi siitä Käärijä made me gay paidasta. Oisko sitä kuvaa missään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pahasti tökkii joo nyt.Kumma,kun aluksi toimi ihan kiitettävästi.Jouduin vaihtaan toiseen selaimeen,että sain videot toimimaan,mutta nyt taas heittäö heti tota application erroria.
Kokeiles nyt uudestaan, kun lopettivat livestriimitestauksen. Jos ongelmat jatkuu, ota sinne tukeen yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla ongelmia Europassiin menossa tänään?
Jurrutti vähän aikaa videoita, sitten näkyivät.
Mä en pääse sisälle vaihteeksi koko Passiin
Ooo, sinne on ilmestynyt "livestream" välilehti
Niin muuten onkin! Ehkä Mikke livettää jatkossa välillä eurotourin keikoilta? Taisi passin hankinta olla paras 15eur sijoitus hetkeen :D
Siellä lukee että testaavat sitä ja pyytävät käyttökokemuksia, ilmeisesti jotain pätkää jo kokeiltukin, mut pykinyt tosi pahasti porukalla jotka ehti kokeilla.
Varmaan tää Europassi pidettiin näin halpana (siis tosi halpa kontsan määrään! Vlogiakin on kohta jo tunnin verran yhteensä) myös sen takia että tuo alusta voi käyttää tätä kunnollisena testausprojektina. Kun kontsan määrän arvo ylittää hinnan reippaasti niin ei haittaa vaikka alusta ja toiminnot on vielä kesken ja välillä pois toiminnasta kun jotain selkeästi sorkitaan taustalla.
Onpa kuitenkin jännää jatkossakin jos saadaan kiveä ja tietysti toivottavasti passitkin toimii! Ihana Mikke siellä puuhaa 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täältä poistuu ihan kaikki keskustelut?
Joku ei kestä mitään muuta kuin B:n kehumista ja toinen sanoi poistavansa kaikki shippiviestit. Aika raskasta.
Shippipalstalta? No, seuraavaksi kannattaa poistaa Sanna Marin-ketjusta Sannaa koskevat viestit ja verotuskeskustelusta veroja koskevat viestit 💁
Joker Out fiilistelyketju
Okei. Mä liityn sit poistelutalkoisiin ja poistatan kaiken Joker Out fiilistelyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla ongelmia Europassiin menossa tänään?
Jurrutti vähän aikaa videoita, sitten näkyivät.
Mä en pääse sisälle vaihteeksi koko Passiin
Ooo, sinne on ilmestynyt "livestream" välilehti
Niin muuten onkin! Ehkä Mikke livettää jatkossa välillä eurotourin keikoilta? Taisi passin hankinta olla paras 15eur sijoitus hetkeen :D
Siellä lukee että testaavat sitä ja pyytävät käyttökokemuksia, ilmeisesti jotain pätkää jo kokeiltukin, mut pykinyt tosi pahasti porukalla jotka ehti kokeilla.
Varmaan tää Eu
Ei ole paha sijoitus laisinkaan, ja tosiaan nyt jo saatu vaikka mitä ihanaa ja edessäpäin lisää! Varmasti nousee hinta myöhemmin, jos vielä touria tulossa tms.
Itse en ainakaan vielä päässyt passiin. Edelleen se application error.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan vielä päässyt passiin. Edelleen se application error.
Minä pääsen ihan normaalisti sovellukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä osa oikein mölisi ihan positiivinenhan tuo haastattelu oli kun sen katsoin tuossa ihan kokonaan. Lopussa vielä viitataan Kärtsän mahdollisesta laskettelureissusta. 😀
Totta. Se Tomi vielä selkeästi haluaisi tavata Käärijän. 😄
Vierailija kirjoitti:
Trollit ja muut jokaista tilaisuutta toisten mielen pahoittamiseen ja besserwisseröintiin kyttäävät näkivät tilaisuutensa tulleen ja ottivat kaiken irti.
Apua, nyt on kyllä tosi minimini lava ja keikkapaikka :D Tulee todella intiimi keikka.