Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
29561/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
29562/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan vielä päässyt passiin. Edelleen se application error. 

Mulla toimii seka apissa että selaimessa. Kannattaa laittaa tukeen suoraan viestiä, jos ei päivittäminen auta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29563/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla toimii seka apissa että selaimessa. Kannattaa laittaa tukeen suoraan viestiä, jos ei päivittäminen auta!

Juu oon laittanut eikä vielä ole reagoitu. 

Vierailija
29564/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli passissa toi error, mutta jotain mä kikkailin ja sitten yhtäkkiä pääsinkin sinne ihan normisti. Mua ei kyllä yhtään haittaa nää bugit, kun kuitenkin koko ajan kehittävät tätä paremmaksi. Plus ollaan saatu ihan huippu matskua jo nyt, että kannatti maksaa.

Vierailija
29565/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä😟

Vierailija
29566/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Emilie on myös Pariisin keikalla https://www.instagram.com/stories/irinakuzemko/3479528657683907852

Edelleen vituttaa ton ja muiden canceloijien käytös enkä ymmärrä miten kehtaa näyttää naamansa tuolla. Tumpussa se yksi, joka viikko sitten valitti tagissa Kärtsästä ja Mikestä ja tosta europassista ja vaikka mistä todella ivalliseen sävyyn, tuli sitten juttujensa vuoksi käytännössä muiden fanien hylkäämäksi, koska kukaan ei enää jaksanut sitä negailua. Nyt hän on postannut tägissä vaikka mitä positiivista juttua Kärtsästä ja yrittänyt selitellä omia sanomisiaan, kun huomasi että muut ei lähtenytkään siihen mukaan vaan suurelta osin lopettivat tyypin kanssa keskustelun ja blokkasivat sen. Samaa olisin toivonut noiden muidenkin canceloijien suhteen.

Vierailija
29567/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

The pass doesn't work for me either. It won't even let me log in to the platform. Made in Italy

Vierailija
29568/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten täältä poistuu ihan kaikki keskustelut?

Joku ei kestä mitään muuta kuin B:n kehumista ja toinen sanoi poistavansa kaikki shippiviestit. Aika raskasta.

Shippipalstalta? No, seuraavaksi kannattaa poistaa Sanna Marin-ketjusta Sannaa koskevat viestit ja verotuskeskustelusta veroja koskevat viestit 💁

Joker Out fiilistelyketju

Okei. Mä liityn sit poistelutalkoisiin ja poistatan kaiken Joker Out fiilistelyn. 

Oikein hyvä, päästään nopeemmin mun tavoitteeswen eli ketjun kiinni menemiseen. Koska mua v*tuttaa että heti rääytään että Kärtsän sanomisia pitää kunnioittaa eikä yksit

Mee pois nyt. Hushus. Vähän nyt tarttet etäisyyttä ja lepoa asioihin, kun noin käy tunteisiin.

Vierailija
29569/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten täältä poistuu ihan kaikki keskustelut?

Joku ei kestä mitään muuta kuin B:n kehumista ja toinen sanoi poistavansa kaikki shippiviestit. Aika raskasta.

Shippipalstalta? No, seuraavaksi kannattaa poistaa Sanna Marin-ketjusta Sannaa koskevat viestit ja verotuskeskustelusta veroja koskevat viestit 💁

Joker Out fiilistelyketju

Okei. Mä liityn sit poistelutalkoisiin ja poistatan kaiken Joker Out fiilistelyn. 

Oikein hyvä, päästään nopeemmin mun tavoitteeswen eli ketjun kiinni menemiseen. Koska mua v*tuttaa että heti rääytään että Kärtsän sanomisia pitää kunnioittaa eikä yksit

Tuota, harrastatko kenties kirjeiden kirjoittamista? 

Vierailija
29570/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä😟

Koittakaa vaikka kirjautua ulos ja sitten takaisin. Ootteko varmasti myös koittaneet virkistää/ladata sivua uudelleen. Se yleensä tepsii 

Vierailija
29571/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä😟

Minä klikkasin sitä hakukentässä näkyvää kollekt.io ja sitten jotenkin yhtäkkiä pääsin sinne europassiin

Vierailija
29572/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tuota pätkää jossa Kärtsä komentaa yleisöä hiljentymään. :D Komentaisipa joskus mun alituiseen murehtivia aivojani hiljenemään samalla tavalla.

Vierailija
29573/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet täällä, joka kirjoittelet sekavia kirjeitä Bojanille voisitko vaan hakea apua itsellesi ja lopettaa muiden kiusaamisen? 

Ihan vaan jos satut täällä käymään 

Vierailija
29574/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan tuota pätkää jossa Kärtsä komentaa yleisöä hiljentymään. :D Komentaisipa joskus mun alituiseen murehtivia aivojani hiljenemään samalla tavalla.

Se on kieltämättä... kiva. 😎

Vierailija
29575/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä😟

Koittakaa vaikka kirjautua ulos ja sitten takaisin. Ootteko varmasti myös koittaneet virkistää/ladata sivua uudelleen. Se yleensä tepsii 

Ja ekaks kokeilkaa painaa sitä timanttia ja kirjautukaa uudestaan.

Vierailija
29576/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja tukkia niitten viestiboksi, kun varmasti kuitenkin yrittävät koko ajan ratkaista ongelmaa 🙄.

Vierailija
29577/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siihen kaveriksi se Bojan, joka kanssa komensi jotakuta poistumaan silloin keikalla. 

Vierailija
29578/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa yrittää uudestaan sinne kollekt.io sivulle jos on tullut se virheilmoitus. Pääsin siten takaisin. Hain vaan sen sivuston Googlella ja kun klikkasin pääsin suoraan takaisin 

Vierailija
29579/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä😟

Mä pääsin nyt lopulta keplottelemalla sähköpostiin tulleen vanhan linkin kautta, ei siis tän viimeisen 'you have something new' mut edellisen viestin, jostain syystä. 

Vierailija
29580/31974 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos siellä Pariisissa alkanut show? 

Ketju on lukittu.