Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään muulla sellainen fiilis, että Kärtsä jää viimeistään ensi kesän jälkeen tauolle? Albumi ja albumikiertue on tänä syksynä ja keväälle on jo muutama keikka julkaistu. Oletan, että kesän vetää ainakin jonkun verran festareilla, mutta sitten luulen että jää pidemmälle tauolle vetämää happea ja ehkä tekemään hissukseen uutta musiikkia.
Joo on. Kesän jälkeen muutto Sloveniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään muulla sellainen fiilis, että Kärtsä jää viimeistään ensi kesän jälkeen tauolle? Albumi ja albumikiertue on tänä syksynä ja keväälle on jo muutama keikka julkaistu. Oletan, että kesän vetää ainakin jonkun verran festareilla, mutta sitten luulen että jää pidemmälle tauolle vetämää happea ja ehkä tekemään hissukseen uutta musiikkia.
Ja ehkä okt rakenteille Bojan kaa.
Ja ehkä kiertävät vähän maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kusinen synttärikakkuemoji?
;D
Mä en tajua, miten tää oli kenenkään mielestä ongelmallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se K:n tyttöystävä. Onko siis bänks vai onko se mukana kuvioissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monissa haastattelussa B ei pysty peittämään tunteitaan ja tulee hirveen ujoksi ja tulee semmoinen pieni hymy, kun alkaa puhumaan Ksta
Sehän seuras Suomeeniin kuin koiranpentu, vaikka K oli töissä🥹
Tottakai mussukka tuli mukana. Musta on edelleen myös jotenkin super sööttiä miten luontevasti ja kotoisasti Bojan iski ennen Jereä laukkunsa Miken eli brother in lawn autoon. Just saying.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hirveän vaikea "stalkata" tykkäämisiä kun siinä lukee "Liked by paidatonriehuja and others" 😅
Miksei sulla lue suomeksi? Ankeaa.
Oon eri, mut mulla on englanti kielenä puhelimessa. Miksi se on ankeaa?
Yritätkö "olla jotain" sen avulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B ä n K s crash and boom
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ehkä kiertävät vähän maailmaa.
Auto ehkä tarttis uusia... 💛
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin just ostamassa nokkahuilun😅
Ihanaa, minkä värisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hirveän vaikea "stalkata" tykkäämisiä kun siinä lukee "Liked by paidatonriehuja and others" 😅
Miksei sulla lue suomeksi? Ankeaa.
Oon eri, mut mulla on englanti kielenä puhelimessa. Miksi se on ankeaa?
Yritätkö "olla jotain" sen avulla?
Apua oon eri mut kamoon nyt pöljä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävän? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, minkä värisen?
Mulla on pinkki, mut haluisin keltasen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, minkä värisen?
Yritätkö sen avulla olla jotakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monissa haastattelussa B ei pysty peittämään tunteitaan ja tulee hirveen ujoksi ja tulee semmoinen pieni hymy, kun alkaa puhumaan Ksta
Sehän seuras Suomeeniin kuin koiranpentu, vaikka K oli töissä🥹
Tottakai mussukka tuli mukana. Musta on edelleen myös jotenkin super sööttiä miten luontevasti ja kotoisasti Bojan iski ennen Jereä laukkunsa Miken eli brother in lawn autoon. Just saying.
Erittäin hyvä huomio sieltä eturivistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, minkä värisen?
Saako nokkahuiluja kaikissa sateenkaaren väreissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, minkä värisen?
Joo, musta ois kiva tehdä keikalla ylläri huiluinvaasio H:n biisin kohdalla ja sen takia ois kiva olla keltanen. Toivottavasti saadaan tarpeeks porukkaa tähän mukaan🥳
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon entistä vahvemmin, että yhteisbiisi vielä joskus tulee. Tai luuletteko, että Kärtsä pystyisi sanomaan Boitsulle ei. :D
No toivottavasti, jos ei yhteisbiisi tunnu oikealta. Myös B:n luulisi toisen mielipidettä kunnioittavan. Läheisiä voi olla ilman yhteisiä työjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, minkä värisen?
Joo, musta ois kiva tehdä keikalla ylläri huiluinvaasio H:n biisin kohdalla ja sen takia ois kiva olla keltanen. Toivottavasti saadaan tarpeeks porukkaa tähän mukaan🥳
Osta oranssi ja naamio se porkkanaksi. Sitten se vasta kaikki yllättääkin.