Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Ei tule JO&K yhteisbiisiä näille levyille.
Oon samaa mieltä, että jos sellainen tulee, se halutaan varmaan tehdä kunnolla yhdessä ajan kanssa ja julkaista sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä Bllä taas tykkäämättömyys kausi niinkuin aina pikkuisen sen jälkeen kun on touhottanut Jercistä enemmän? :D
Selvästi on
Jaahas välirikko avioero 😂😂
Vahditteko te ihan oikeasti noitten tykkäämisiä?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon entistä vahvemmin, että yhteisbiisi vielä joskus tulee. Tai luuletteko, että Kärtsä pystyisi sanomaan Boitsulle ei. :D
H feat B on jo tehty.
Mistä luullaan H:lle tulevan lisää biisejä? Ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
😅 epätoivoista
Tuota samaa olen joskus naureskellut. Jere ja Boitsu tapaavat ja sen jälkeen tykkää ja mahdollisesti saattaa mainita Jeren somessaan, mutta viikossa neutralisoituu. Kai se on aina erityinen huuma sen jälkeen. Ei ole mitenkään negatiivinen asia. Viimeksi tykkäsi Ruissista ja nyt noista kahdesta S=M ja albumiuutisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vahditteko te trollit oikeesti et kenellä on minäkin takki päällä?!?
Boitsu kun on aktivoitunut somessa niin ehkä on pieni mahis synttäristoryyn. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule JO&K yhteisbiisiä näille levyille.
Oon samaa mieltä, että jos sellainen tulee, se halutaan varmaan tehdä kunnolla yhdessä ajan kanssa ja julkaista sinkkuna.
Epäilen, se ois tullut jo jos ois tullakseen. Pienen shippijoukon takia ei kannata tehdä enää biisiä, joka ei sovi kummankaan genreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahditteko te trollit oikeesti et kenellä on minäkin takki päällä?!?
Täh
Vierailija kirjoitti:
Tuota samaa olen joskus naureskellut. Jere ja Boitsu tapaavat ja sen jälkeen tykkää ja mahdollisesti saattaa mainita Jeren somessaan, mutta viikossa neutralisoituu. Kai se on aina erityinen huuma sen jälkeen. Ei ole mitenkään negatiivinen asia. Viimeksi tykkäsi Ruissista ja nyt noista kahdesta S=M ja albumiuutisesta.
Viestivät yksityisesti pölhö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tällä keikalla/backstagella vieraita?
Kuullaanko keikalla Boitsu-potpuria? Kiekaistaanko "Are You"?
Toivottavasti kiveä saatais ainakin jostakin biisistä.
Olikos se baby seal Sveitsissä😁
Wienissä Itävallassa.
Eikö se ole Viennassa, eikä Wienissä?
Vienna = Wien englanniksi.
Ootko oikeasti niin piip, ettet tunnista vattuilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon entistä vahvemmin, että yhteisbiisi vielä joskus tulee. Tai luuletteko, että Kärtsä pystyisi sanomaan Boitsulle ei. :D
H feat B on jo tehty.
Mistä luullaan H:lle tulevan lisää biisejä? Ja miksi?
Olen eri, mutta eiköhän Häärijä pyri tekemään viihdealasta ja musiikista itselleen monipuolista ammattia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, enhän mä sitä meinannutkaan. Vaan sitä, että Bojan saattaa innostua ihan somessa asti. Jakoi sen kiertuepromonkin kunnes vetäytyy takaisin omaan boksiinsa. Sillä mitään tekemistä ole heidän yksityisen viestinnin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tällä keikalla/backstagella vieraita?
Kuullaanko keikalla Boitsu-potpuria? Kiekaistaanko "Are You"?
Toivottavasti kiveä saatais ainakin jostakin biisistä.
Olikos se baby seal Sveitsissä😁
Wienissä Itävallassa.
Eikö se ole Viennassa, eikä Wienissä?
Vienna = Wien englanniksi.
Ootko oikeasti niin piip, ettet tunnista vattuilua?
Eiköhän se henkilö ole, jonka pitää vattuilla.
Ei ole hirveän vaikea "stalkata" tykkäämisiä kun siinä lukee "Liked by paidatonriehuja and others" 😅
Onko kellään muulla sellainen fiilis, että Kärtsä jää viimeistään ensi kesän jälkeen tauolle? Albumi ja albumikiertue on tänä syksynä ja keväälle on jo muutama keikka julkaistu. Oletan, että kesän vetää ainakin jonkun verran festareilla, mutta sitten luulen että jää pidemmälle tauolle vetämää happea ja ehkä tekemään hissukseen uutta musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään muulla sellainen fiilis, että Kärtsä jää viimeistään ensi kesän jälkeen tauolle? Albumi ja albumikiertue on tänä syksynä ja keväälle on jo muutama keikka julkaistu. Oletan, että kesän vetää ainakin jonkun verran festareilla, mutta sitten luulen että jää pidemmälle tauolle vetämää happea ja ehkä tekemään hissukseen uutta musiikkia.
Veikkaan, että se tekee sen, mutta alkuvuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, enhän mä sitä meinannutkaan. Vaan sitä, että Bojan saattaa innostua ihan somessa asti. Jakoi sen kiertuepromonkin kunnes vetäytyy takaisin omaan boksiinsa. Sillä mitään tekemistä ole heidän yksityisen viestinnin kanssa.
Ei se ihan boksiinsa vetäydy, kun muiden postailuista kyllä tykkää ja ainoastaan Kn ei.
https://www.instagram.com/p/DBEhVDwNBQm/?img_index=1