Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon entistä vahvemmin, että yhteisbiisi vielä joskus tulee. Tai luuletteko, että Kärtsä pystyisi sanomaan Boitsulle ei. :D
H feat B on jo tehty.
Mistä luullaan H:lle tulevan lisää biisejä? Ja miksi?
K sano stoorissa :)
Vierailija kirjoitti:
Boitsu kun on aktivoitunut somessa niin ehkä on pieni mahis synttäristoryyn. :)
Mä oon ihan varma tästä. Niin avointa ollut tää Kärtsä -yhteys ja muutenkin paljon tekemisissä nyt olleet. Mikä on K:n synttäripäivä en jaksa googlia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään muulla sellainen fiilis, että Kärtsä jää viimeistään ensi kesän jälkeen tauolle? Albumi ja albumikiertue on tänä syksynä ja keväälle on jo muutama keikka julkaistu. Oletan, että kesän vetää ainakin jonkun verran festareilla, mutta sitten luulen että jää pidemmälle tauolle vetämää happea ja ehkä tekemään hissukseen uutta musiikkia.
Veikkaan, että se tekee sen, mutta alkuvuodesta.
Ei 5kk tauko ole kovin pitkä vai tarkoitatko, että ei keikkaile kesällä ollenkaan? Tarkoitan kunnon tauolla ainakin sellaista vuoden tai liki pätkää kaikesta keikkailusta.
Noin pitkään breikkiin en usko. Toki saa nähdä, mitä tapahtuu.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään muulla sellainen fiilis, että Kärtsä jää viimeistään ensi kesän jälkeen tauolle? Albumi ja albumikiertue on tänä syksynä ja keväälle on jo muutama keikka julkaistu. Oletan, että kesän vetää ainakin jonkun verran festareilla, mutta sitten luulen että jää pidemmälle tauolle vetämää happea ja ehkä tekemään hissukseen uutta musiikkia.
En usko, pitää keväällä hiljaiseloa ja taas kesällä mennään. Veikkaan ennemmin sitä 5v-suunnitelmaa ja se ajatus tuntuu nyt jo musertavalta :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä Bllä taas tykkäämättömyys kausi niinkuin aina pikkuisen sen jälkeen kun on touhottanut Jercistä enemmän? :D
Liittynee Janiin, kun se lähti Jerkin keikalle ja pääsi viettämään aikaa ja mitä liene tapahtunut Saksassa.
Jerkki? 😅 Love it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/jokeroutsubs/status/1845444427969393054?s=61&t=YqaU8ewcPV…
C
H
No niin kai täälläkin suurin osa ajattelee. Useammat ei tietääkseni usko heidän olevan suhteessa (jotkut toki voi ajatellakin). Ei tarkoita, etteikö pinnan alla mitään voisi kyteä.
Toi pinnan alla kytemisen kommentti on kyllä jo vähän hanurista. Minusta Kyproksella näytti olevan jotain, mutta sitten lives
Mitvit?? Bojan ei edes ollut siellä livessä eikä liittynyt siihen
suhtautui kuin keneen tahansa = otti puheeksi B:n ja mitä hän teki ja ei tehnyt heidän lomallaan. Tais B olla kyllä ainoa ei läsnä ollut henkilö, josta K kyseisessä livessä edes puhui.
No oli oli, mutta puhui kuin vain kaverista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että se tekee sen, mutta alkuvuodesta.
Ei 5kk tauko ole kovin pitkä vai tarkoitatko, että ei keikkaile kesällä ollenkaan? Tarkoitan kunnon tauolla ainakin sellaista vuoden tai liki pätkää kaikesta keikkailusta.
Noin pitkään breikkiin en usko. Toki saa nähdä, mitä tapahtuu.
- eri
Mutta pakosti sellainen on jossain vaiheessa edessä. Ensi syksynä PC albumi on jo vuoden vanha ja uuden teko vaatii kunnolla aikaa + jatkuva keikkailu kuluttaa paitsi tekijää niin myös yleisöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan varma tästä. Niin avointa ollut tää Kärtsä -yhteys ja muutenkin paljon tekemisissä nyt olleet. Mikä on K:n synttäripäivä en jaksa googlia?
21. lokakuuta.
Ja tämä ei olekaan mikä tahansa synttäri, vaan erittäin spesiaali, koska Kärtsä täyttää - 31!
Vierailija kirjoitti:
Kusinen synttärikakkuemoji?
;D
KyRpoksella varmasti juhlivat jo 😉
Hirvee määrä tullut uusii viestei eilisen jälkeen! Mitä siitä Krewin takista oikeen selvisi? Miksi se kroaatti oli oikeen saanut sen ja keneltä?! Puuttuuko joltakin takki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
21. lokakuuta.
Ja tämä ei olekaan mikä tahansa synttäri, vaan erittäin spesiaali, koska Kärtsä täyttää - 31!
Meillä kaikilla on syytä juhlaan!!! Ihanaaaaa naudat ihanaaaaa 💚🐄🥳
Aika monissa haastattelussa B ei pysty peittämään tunteitaan ja tulee hirveen ujoksi ja tulee semmoinen pieni hymy, kun alkaa puhumaan Ksta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
21. lokakuuta.
Meillä kaikilla on syytä juhlaan!!! Ihanaaaaa naudat ihanaaaaa 💚🐄🥳
31 on niin spesiaali🥳🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hirveän vaikea "stalkata" tykkäämisiä kun siinä lukee "Liked by paidatonriehuja and others" 😅
Miksei sulla lue suomeksi? Ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika monissa haastattelussa B ei pysty peittämään tunteitaan ja tulee hirveen ujoksi ja tulee semmoinen pieni hymy, kun alkaa puhumaan Ksta
Sehän seuras Suomeeniin kuin koiranpentu, vaikka K oli töissä🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hirveän vaikea "stalkata" tykkäämisiä kun siinä lukee "Liked by paidatonriehuja and others" 😅
Miksei sulla lue suomeksi? Ankeaa.
Oon eri, mut mulla on englanti kielenä puhelimessa. Miksi se on ankeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tällä keikalla/backstagella vieraita?
Kuullaanko keikalla Boitsu-potpuria? Kiekaistaanko "Are You"?
Toivottavasti kiveä saatais ainakin jostakin biisistä.
Olikos se baby seal Sveitsissä😁
Wienissä Itävallassa.
Eikö se ole Viennassa, eikä Wienissä?
Vienna = Wien englanniksi.
Ootko oikeasti niin piip, ettet tunnista vattuilua?
Eiköhän se henkilö ole, jonka pitää vattuilla.
Ei ole, jos siitä vattuilee, että jengi kirjoittaa suomeksi olevaan tekstiin, että Vienna. Se, joka ei tajunnut sen sijaan tuon olleen vattuilua, on aika piiip.