Meille tuli riitaa
Minusta tuntui kesken seksin että mies ei ollut siinä niin mukana ja sain suorituspaineita. Sanoin tästä koska en voinut niinkään jatkaa ja puhumme yleensä kaikesta. Mutta miehestä tämä oli väärin sanottu, en olisi saanut sanoa että tunteeni johtui hänestä, vaan minun olisi pitänyt sanoa vain että minusta tuntuu pahalta. Vaikka on hänkin samalla tavalla keskeyttänyt, vedoten johonkin mitä minä tein ja se on ollut ok.
Nyt tästä tuli iso riita. En voi hyväksyä että sitä mitä kerron tunteistani rajoitetaan. Varsinkin kun se oli sanottu hyväntahtoisesti ja nätisti ja halusin keskustella asiasta. Varsinkin siitä miltä hänestä tuntui. Sitten hän kesken riidan sanoo että hänkin voi päättää olla keskustelematta asiasta ja alkaa mykäksi. Uhkasi myös lähteä ulos. Aivan kuin vastauksena siihen että minä en voinut jatkaa seksiä. Olen ihan todella hämmentyneenä, eikö tämä kuulosta todella oudolta?
Kommentit (6)
se rakkaus saa tutustumaan paremmin tekemällä tutkimusmatkaa toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Niin mies saa kyllä olla haluamatta tai keskeyttää homman mutta naisena kun tekee saman niin eri ääni kellossa. Mulla on ollut useamman kerran sama tilanne. En oikein tiedä miten siitä pääsisi eteenpäin varsinkin kun mies ei näe toiminnassaan mitään väärää tai epätasa-arvoista.. Toki naisena seksin harrastaminen halutta on tunnetusti helpompaa ja siksi moni meistä sivuuttaa halunsa, koska se on helpompaa kuin tapella miehen kanssa aiheesta. Olet kyllä esimerkillinen ja rohkea kun toimit toisin!
Yksi vaihtoehto myös on että miestä painaa nyt jokin asia oikeasti. Sinä näit sen hänestä ja mies säikähti. Hyökkäys on joillekin paras puolustus.
Siltä minustakin tuntuu että jokin painaa ja kysyin siitä. Mutta hän ei puhu :(
"Olen ihan todella hämmentyneenä, eikö tämä kuulosta todella oudolta?"
Kyllä. Kuulostaa siltä että sinä pahastuit siitä että hän pahastui siitä että sinä pahastuit kun hän pahastui siitä että sinä pahastuit. Vähintäänkin sekavaa ja outoa.
Mies reagoi noin, koska jäi kiinni toisen naisen ajattelusta. Been there, done that.
Vaikuttaa siltä että mies on teillä se joka vetää herneet nenään seksistä (vaikka sinä olit tällä kertaa huomauttaja, mies teki asiasta riidan). Meillä mies alkoi sekoilla seksin suhteen (keksi tekosyitä loukkaantua ja lopettaa kesken, tai olla harrastamatta ollenkaan) silloin kun oli alkanut tekstailla toiselle naiselle, ja halusi kuin kani silloin kun oli aloittanut suhteen sen naisen kanssa.
Niin mies saa kyllä olla haluamatta tai keskeyttää homman mutta naisena kun tekee saman niin eri ääni kellossa. Mulla on ollut useamman kerran sama tilanne. En oikein tiedä miten siitä pääsisi eteenpäin varsinkin kun mies ei näe toiminnassaan mitään väärää tai epätasa-arvoista.. Toki naisena seksin harrastaminen halutta on tunnetusti helpompaa ja siksi moni meistä sivuuttaa halunsa, koska se on helpompaa kuin tapella miehen kanssa aiheesta. Olet kyllä esimerkillinen ja rohkea kun toimit toisin!
Yksi vaihtoehto myös on että miestä painaa nyt jokin asia oikeasti. Sinä näit sen hänestä ja mies säikähti. Hyökkäys on joillekin paras puolustus.