Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulet onko miehesi pettänyt sinua.

Vierailija
16.02.2023 |

Itse olen mies ja en ole pettänyt

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule vaan tiedän, kyllä on pettänyt.

Vierailija
2/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen. Ei myönnä tietenkään mitään. Toki voin olla väärässäkin mutta mutta. Luottamusta ei kuitenkaan enää ole niin kuin ennen oli. Todella harmillista kun liittoa takana yli 20 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole.

Vierailija
4/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. En epäile, mutta on, jos on, en halua tietää. 25 vuotta yhdessä.

Vierailija
5/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jonkun teidän mies, ja joidenkin kanssa olen ilman kumia antautunut lemmen vietäväksi täällä.

Vierailija
6/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, joten välttelen luulemista. Kysyn sitten, jos oireilee siten, että aikaa käytetään poikkeuksellisesti jossain muualla tai muutoin kuin tavallisesti.

Omaa mielenterveyttään on ihan hyvä suojata sillä, ettei ala harhaluuloiseksi ja luottaa puolisoonsa. Sitten, jos vahvistuu, ettei toinen ole luottamuksen arvoinen niin tilanne tulee tilanteen perusteella arvioida uudestaan.

Useimmiten pettävä ihminen ei tule ajatelleeksi, että myös toinen henkilö tekee valintansa (esim. suhteen päättyminen).

Kannattaisi harkita, koska jälkikäteen katuminen ei useinkaan tilanteessa enää auta, jos toinen ei ole valmis antamaan anteeksi tai myöhemminkään pysty enää eheyttämään luottamusta ennalleen.

Vierailija
7/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen vahvasti, että edellisessä suhteessani naiseni petti minua ja oireili sitten itse. Nyt ihan sama. Itse en petä suhteessa. Naisten ongelma lienee se, että miehet vikittelevät yhtä mittaa. Normaali mies ei taas joudu (valitettavasti?) sellaisesta pahemmin kärsimään.

Vierailija
8/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 

Vierailija
9/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen vahvasti, että edellisessä suhteessani naiseni petti minua ja oireili sitten itse. Nyt ihan sama. Itse en petä suhteessa. Naisten ongelma lienee se, että miehet vikittelevät yhtä mittaa. Normaali mies ei taas joudu (valitettavasti?) sellaisesta pahemmin kärsimään.

Tämä on totta, mutta toisaalta taas kokemukseni mukaan jos mies saa kerrankin huomiota muilta niin pettää lähes 100% varmuudella vaikka ei olisi edes kovin kiinnostunut tuosta huomion antajasta. Eksäni petti minua näin ja itkee vieläkin 10 v vuotta myöhemmin takaisin kun jätin. 

Vierailija
10/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on lojaali niin myötä kuin vastoinkäymisissä. Eli ei tietysti ole.

Vierailija
11/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maksullisissa käynti pettämistä?

Vierailija
12/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettänyt seksuaalisesti muiden kanssa jos sitä pettämistä haetaan tässä. Muute. Ei häneen ole ihan kaikessa ihan aina voinut luottaa.

Vierailija
13/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut ilmi mitään sellaista, minkä minä kokisin pettämisenä.

Vierailija
14/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ellei muuta ole sovittu.

Ehkäpä seksi maksullisena voisi olla hieman hyväksyttävämpää. Mutta terveysriskin aiheuttaminen on myös pettämistä.

Vierailija
15/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta, mutta toisaalta taas kokemukseni mukaan jos mies saa kerrankin huomiota muilta niin pettää lähes 100% varmuudella vaikka ei olisi edes kovin kiinnostunut tuosta huomion antajasta. Eksäni petti minua näin ja itkee vieläkin 10 v vuotta myöhemmin takaisin kun jätin. 

Omaan itsekin vastaavan kokemuksen nuoruudestani ensi ihastukseni pettämisellä, mutten silti yhdistäisi kokemusta kaikkiin miehiin. En itsekään ajattele tai toimi samoin kuin kaikki muut naiset.

Vierailija
16/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella varma, että ei ole pettänyt. Ei ole mitään syytä epäillä, että olisi. Lisäksi on todella introvertti ja viettää lähes kaiken aikansa kotona, töissä tai ulkoilemassa. Pyytää lähes aina johonkin lähtiessään minut mukaansa.

Vierailija
17/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla joko seksuaalista tai taloudellista pettämistä, tai molempia, tai ei kumpaakaan. Ihan riippuu tilanteesta. 

Vierailija
18/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että on. Jäi lopulta kiinni, mutta ei koskaan tunnustanut. Myöhemmin luin pettämisen merkkejä netistä ja aika moni osui, mutta en tätä suhteensa aikana tavannut. Miehellä oli siis ainakin yksi useamman vuoden salasuhde ja mahdollisesti muitakin naisia. 

Vierailija
19/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaan itsekin vastaavan kokemuksen nuoruudestani ensi ihastukseni pettämisellä, mutten silti yhdistäisi kokemusta kaikkiin miehiin. En itsekään ajattele tai toimi samoin kuin kaikki muut naiset.

Vanhempana ymmärtää, että nuoruuden toilailuja olisi pitänyt katsoa hieman rennommalla otteella. Kaikki ihmiset kasvavat ( jotkut vähemmän ). Myös miehet.

Vierailija
20/43 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettänyt. Mun miehen perusluonne on niin kiltti ja herkkä, ettei hän kykenisi sellaiseen, kuten en minäkään. Olemme siis ns. herkkiksiä yhdessä ja toisiamme emme petä. Lisäksi mieheni on introvertti, joka töidensä jälkeen haluaa vaan tulla kotiin minun luokseni palautuakseen töistä ja käy juhlimassa tasan kerran vuodessa, firman pikkujouluissa, jonne aina kutsuu myös minut aveccina, kuten useat muutkin ko. firmassa. Ja nuokin pikkujoulut on miehelle kovin ärsyttäviä ja stressaaviakin; "mieluummin olisin kotona perheeni kanssa tämänkin ajan". Kaikkien menojalka ei siis todellakaan vipata lainkaan, ja sisäistä rauhaa tuo oman kodin rauha ja puolison seura.