Lieksasta saa 80 n rivarin 2500 eurolla tosin vastike on 400 e
Lieksasta saa 80 n rivarin 2500 eurolla tosin vastike on 400 e
Kommentit (21)
Mää maksoin mun Tampereella olevasta samankokoisesta rivarista rutkasti enemmän ja yv yli 400e.
Onko se talo homepommi, joka on alkuperäisessä 60-luvun kunnossa? Saako taloyhtiö lainaa esim. putkiremonttiin? Kuinka pitkä matka on kouluun, lääkäriin ja työpaikkaan?
haluatko asua Lieksassa itärajalla 11 000 asukkaan kylässä sitten? jos haluat osta asunto
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/lieksa/21898834?utm_source=…
Mulle pitäis maksaa et suostuisin asumaan siellä juoppojen ja hullujen keskellä.
Mulla olis varaa useampaankin tollaseen. Pitäskö lähteä?
yhtä tylsää se on asua Kajaanissakin. tosin täällä on hyvä ruoka-apu ja jokapäivä ilmainen aamupala ja lounas
Vierailija kirjoitti:
Mulle pitäis maksaa et suostuisin asumaan siellä juoppojen ja hullujen keskellä.
Pohjoiskarjalaiset ovat ihanaa ja lupsakkaa väkeä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Elä ala tissoommaan minnuu senkin etelänvetelä
Pieni vastike on. Lienee jo putkiremonttikin kertaalleen tehty, koska huoneet remontoitu. Ei kukaan niin pölijä ole että purkukuntoiseen enää sisäremonttia tekisi.
omistusasuntoon et saa pian tukia joten joudut maksamaan vastikkeen itse jos olet työtön
Ihana Lieksa🥰 järvet ja vaaramaisemat
No kun ei siinä ole kyse pelkästä vastikkeesta. Pitää katsoa myös tulevia remontteja, taloyhtiön taloudellista tilannetta, saadaanko tarvittaviin remontteihin ja korjauksiin edes remonttilainaa, onko taloyhtiö vaarassa mennä konkurssiin?
Kiinteistön arvo voi olla negatiivinen, varsinkin jos laatu on sutta ja sekundaa, joku tasakattoinen, valesokkelinen 60-70 -luvun rivari, jossa ei koskaan mitään remontteja ole tehty on varsinainen rahareikä, kun putket käyttöiän päässä ja koko kämppä täynnä riskirakenteita.
400 riittää vuokraankin ja siihen saa tukea. Omaan ei latiakaan enää vuoden vaihteessa. Jos on varaa ostaa, niin katselee sitten fiksumman kämpän.
Jos ei tarvi muuta kuin koiran, punaviiniä ja puutarhanhoitoa eli on säästöjä, niin mikä ettei.
Töitähän tuolta ei löydy. Kerran viikossa hakee kirkolta ruokatarpeet ja rokottaa koiran, handelin kautta kotiin.
Hyvä, rauhaisa elämä.
Susiraja on masentavaa itsarialuetta. Työttömyyttä, sisäsiittoisuutta ja juoruilevia naapureita.
varastoksi vois ostaa, laittaa lämpimään 2 moottoripyörää sisälle suoraan ja lentokentälle matkaa 130 km. ja kesällä kalastelee siellä.
Taloyhtiö on tuossa tilanteessa konkurssikypsä. Se ei saa pankista lainaa edes välttämättömiin remontteihin, joten pelkkiä kuluja tulee ostajalle pikkuhiljaa asunminkelvottomaksi muuttuvassa talossa. Pankit ei myönnä taloyhtiöille lainaa mihinkään, jos asuntojen arvo ei kata lainaa.
Neliöhinta on kohdillaan.