Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Kärtsällä ja Härtsällä on tänään live vähän ennen puolta yötä. Ilmeisesti H:n tilillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä itkin koko yön ku surin Kärpyn juomista 😢😭🥹
Suru 💚💚💚
Mä en nyt pääse yli siitä Vlogi ykkösen "lentokenttäkohtauksesta", miten voivat jotenkin näyttää ja vaikuttaa niin pariskunnalta siinä, ja Miken ääni/kommentit vielä jotenkin tukee ajatusta...
Vierailija kirjoitti:
Kärtsällä ja Härtsällä on tänään live vähän ennen puolta yötä. Ilmeisesti H:n tilillä.
Varmaan molempien tilillä. Mut tosi kiva että saa liven 💚
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt pääse yli siitä Vlogi ykkösen "lentokenttäkohtauksesta", miten voivat jotenkin näyttää ja vaikuttaa niin pariskunnalta siinä, ja Miken ääni/kommentit vielä jotenkin tukee ajatusta...
Se näyttää siltä koska sä haluat sen niin nähdä, jos katsoo toisilla laseilla niin siinä on kaksi ystävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se näyttää siltä koska sä haluat sen niin nähdä, jos katsoo toisilla laseilla niin siinä on kaksi ystävää
Mä katsoin vielä kolmansilla laseilla ja näin something more.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama täällä, jotenkin rakastuin tohon pieneen videonpätkään ihan liikaa. Se kertoo jotenkin... No paljon. Nää ihanat, hyvin tyytyväisenoloiset rentoutuneet tyypit ... Ja he on ihan pariskunta 💗 Ja Mikke ihan kasuaalisti tullut vastaan heitä kentälle, jotenkin luontevaa jne kaikki. Love it 💗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin vielä kolmansilla laseilla ja näin something more.
Mä katsoin ilman laseja ja näin silti much more.
Jeeeee LIVE tänään 💗💚 Ainut et toivottavasti ei mee ihan pelleilyks kun Häärijä mukana ja meneehän se 😅 mut itseasiassa nää missä H ollut mukana, on ollut ihan hauskoja jopa musta vaikka en ehkä kovin Härtsä-fani ole, ja veikkaan et Kärppy kaipaa vähän henkistä tukea noissa liveissä (varsinkin jos ja kun vetää enkuksi). Mut ihana nähdä Kärtsyä 🥺💚
Bojanilla mielenkiintoinen biisivalinta viime yön karaokessa
https://x.com/yoda_bor/status/1844114846599741636
Vierailija kirjoitti:
Ja siksi minulle mielenkiintoinen, että mitä täällä aiemmin keskusteltiinkaan alitajunnasta nousevista biiseistä johonkin tilanteeseen?
Kenellä nyt on suspicious minds? Ympäristöllä? Boitsulla? Jerellä? 😌
Ja miksi? 🤔😃
Onko mitään tietoa Frankfurtin keikasta? Miten meni? Oliko yleisöä? Mitä juttuja K:lta? Kaikenlainen info otetaan kiitollisuudella vastaan, kun en itse pääse näkemään videoita enkä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Jeeeee LIVE tänään 💗💚 Ainut et toivottavasti ei mee ihan pelleilyks kun Häärijä mukana ja meneehän se 😅 mut itseasiassa nää missä H ollut mukana, on ollut ihan hauskoja jopa musta vaikka en ehkä kovin Härtsä-fani ole, ja veikkaan et Kärppy kaipaa vähän henkistä tukea noissa liveissä (varsinkin jos ja kun vetää enkuksi). Mut ihana nähdä Kärtsyä 🥺💚
Ja nyt nyt se on kuitenkin myös Härtsän julkaisulive.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siitä tekee mielenkiintoisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siksi minulle mielenkiintoinen, että mitä täällä aiemmin keskusteltiinkaan alitajunnasta nousevista biiseistä johonkin tilanteeseen?
Ja miksi? 🤔😃
En oo ikinä ajatellut, et ihmiset valitsisi karaokebiisit omien tilanteidensa mukaan. Ja tämän ei sit oo tarkoitus olla ankeutus. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi? 🤔😃
En oo ikinä ajatellut, et ihmiset valitsisi karaokebiisit omien tilanteidensa mukaan. Ja tämän ei sit oo tarkoitus olla ankeutus. 💚
Varmasti jossain tilanteessa voi valita, koska ihmisen päätökset kumpuavat aina jossain määrin alitajunnasta, mutta Suspicious Mindsistä en kyllä saa erityistä Bojere-biisiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Minulle myös se kakkososan, kun joku kysyy B:stä niin puhuu silleen kuin B jotenkin kuuluu siihen elämään en osaa selittää.
Hyvältä näytti eilen! Komea on tuo Boitsun selkäkiinteistö!
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä näytti eilen! Komea on tuo Boitsun selkäkiinteistö!
Boitsun?
Mut Jerellä on kyl kaunis iho 😍
Ilmeisesti joku naudoista käynyt rustaamassa Heidi's bier barin naisten vessaan Bojan <3 Jere sekä bojere. Tietysti vitsillä voidaan sopia, että Boitsukka piipahti naisten puolella umpirakastuneena. Kuka tunnustaa? :D