Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
24501/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, täällä myös joku joka osti passin. Ikinä en ole ennen tälläisiin höyrähtänyt 😄

Sama. Hävetti se, että Mikke/joku porukasta näkee nimen maksutiedoissa.

Ja täällä vielä yksi. Mun nimestäkin jo tajuaa, etten oo ihan nuori enää. Toisaalta K n fanit saa ollakin vähän vanhempaa vuosikertaa.

😂 Maire? Marketta? 

Mä veikkaan Ritvaa.

Vierailija
24502/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin myydä seksii ku seksi myy ja mä kerään rahaa perse paljaana... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24503/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, täällä myös joku joka osti passin. Ikinä en ole ennen tälläisiin höyrähtänyt 😄

Ja täällä vielä yksi. Mun nimestäkin jo tajuaa, etten oo ihan nuori enää. Toisaalta K n fanit saa ollakin vähän vanhempaa vuosikertaa.

😂 Maire? Marketta? 

Mä veikkaan Ritvaa.

Ritva se on. Ettei ois itse Ritva-Leena? 

Vierailija
24504/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me ollaan Ritvoja kun oikein silmiin katsotaan. 

Vierailija
24505/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaukset ei toimi

Eihän ne oikeasti mitään tiiraile. Tuosta tuli mieleen, että on pitänyt kysymäni, tietääkö joku minkä tyyppinen  Korjaamo on keikkapaikkana. Mulla on lippu 4.12. K n keikalle. Ikärajallinen on, mutta kuinka vanhoja tuonne voi odottaa tulevan. Että tiedän, kehtaanko mennä.

Käärijän k-18 keikoilla on faneja 18-70 v. Ja mitä kehtaamista tuossa taas on? Mä en kehtaisi olla menemättä. Sinne vaan kaikki, iästä ja muista asioista piittaamatta. 

Vierailija
24506/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai niitä nyt kiinnosta tiirailla ostaneiden ihmisten nimiä! Ja mitä hävettävää on ostaa tämä passi? Joskus mua ihmetyttää, kun tällä palstalla ihmiset häpeää kaikkea, milloin fanitusta, milloin ikää ja milloin mitäkin. 

Eihän ne oikeasti mitään tiiraile. Tuosta tuli mieleen, että on pitänyt kysymäni, tietääkö joku min

Korjaamo on minusta kiva paikka. Se on vanha ratikkahalli. Olen viime aikoina käynyt siellä lähinnä vaunumuseossa ja syömässä. Pari vuotta sitten olin siellä yksityistilaisuudessa, jossa oli bändi mutta en ole varma onko toi K:n keikka samassa tilassa. Miljöö siis kiva, mutta äänentoistosta/näkyvyydestä en osaa sanoa tarkemmin. Itsekin mietin lipun ostoa. 

Vierailija
24507/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homot ostaneet satoja passseja. 

Yhden ostin, enempää en kokenut tarvitsevani. 

Vierailija
24508/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä siihen keskusteluun tulee joka vlogissa kuuluu siitä lomasta. Niin tosiaan Jaakkohan siitä K:lta kyselee. Hieman ehkä itsekin ihmettelin että eikö muka ole paremmin perillä, mutta toisaalta ihan uskottavaa. Tosiaan tourille lähtiessähän toteavat että kiva nähdä pitkästä aikaa. Eli ihan hetkeen ei ole oltu tekemisissä. Voihan se olla ettei Jaakko ole edes joka päivä roikkunut somessa, jolloin ei olisi välttämättä nähnyt niitä K:n instastoorejakaan, kun ovat tosiaan näkyvillä vain sen 24h. Jos Jaakolla on ollut Espanjan keikan ja tän tourin välillä lomaa, niin hyvin on saattanut siivota koko K:n mielestään siksi aikaa. Itsekään en ole aina parhaan ystäväni tekemisistä perillä, kun on molemmilla on kiirettä omien elämien kanssa, ja sitten kun pitkästä aikaa nähdään, saattaa keskustelu olla juuri tuon tyyppistä.

Vierailija
24509/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai niitä nyt kiinnosta tiirailla ostaneiden ihmisten nimiä! Ja mitä hävettävää on ostaa tämä passi? Joskus mua ihmetyttää, kun tällä palstalla ihmiset häpeää kaikkea, milloin fanitusta, milloin ikää ja milloin mitäkin. 

Eihän ne oikeasti mitään tiiraile. Tuosta tuli mieleen, että on pitänyt kysymäni, tietääkö joku min

No Kärtsän keikoilla on porukkaa ihan laidasta laitaan, 18-70v. sinne sekaan vaan!

Vierailija
24510/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaukset ei toimi

Eihän ne oikeasti mitään tiiraile. Tuosta tuli mieleen, että on pitänyt kysymäni, tietääkö joku minkä tyyppinen  Korjaamo on keikkapaikkana. Mulla on lippu 4.12. K n keikalle. Ikärajallinen on, mutta kuinka vanhoja tuonne voi odottaa tulevan. Että tiedän, kehtaanko mennä.

Käärijän k-18 keikoilla on faneja 18-70 v. Ja mitä kehtaamista tuossa taas on? Mä en kehtaisi olla menemättä. Sinne vaan kaikki, iästä ja muista asioista piittaamatta. 

Keikun tuossa mainitsemasi ylärajan! tuntumassa. Oikeasti ei se niin helppoa ole mennä mukaan, vaikka tuntee olevansa paljon nuorempi kuin peili kertoo. 

Vierailija
24511/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy kysyä, että eikö ihmiset oikeasti näe yhtään huumoria tuollaisissa kommenteissa? 

Vierailija
24512/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä siihen keskusteluun tulee joka vlogissa kuuluu siitä lomasta. Niin tosiaan Jaakkohan siitä K:lta kyselee. Hieman ehkä itsekin ihmettelin että eikö muka ole paremmin perillä, mutta toisaalta ihan uskottavaa. Tosiaan tourille lähtiessähän toteavat että kiva nähdä pitkästä aikaa. Eli ihan hetkeen ei ole oltu tekemisissä. Voihan se olla ettei Jaakko ole edes joka päivä roikkunut somessa, jolloin ei olisi välttämättä nähnyt niitä K:n instastoorejakaan, kun ovat tosiaan näkyvillä vain sen 24h. Jos Jaakolla on ollut Espanjan keikan ja tän tourin välillä lomaa, niin hyvin on saattanut siivota koko K:n mielestään siksi aikaa. Itsekään en ole aina parhaan ystäväni tekemisistä perillä, kun on molemmilla on kiirettä omien elämien kanssa, ja sitten kun pitkästä aikaa nähdään, saattaa keskustelu olla juuri tuon tyyppistä.

Sillä on pieni lapsi kotona. Ehkä tankkasi yhteistä aikaa, kun pitkä ero edessä. 

Vierailija
24513/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Korjaamon kuvauksesta. Yleisön koostumus varmaan riippuu tosiaan esiintyjästäkin. Tässä on vielä aikaa miettiä. 

Vierailija
24514/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaukset ei toimi

Keikun tuossa mainitsemasi ylärajan! tuntumassa. Oikeasti ei se niin helppoa ole mennä mukaan, vaikka tuntee olevansa paljon nuorempi kuin peili kertoo. 

Mukaan vaan vaikka jännittää! Keikoilla on mukava ja leppoisa tunnelma. Itse en ole ikinä katunut kun olen mennyt vähän kuumottaviin tapahtumiin, enemmänkin jälkikäteen miettinyt että turhaan stressasin. Tuonnehan voi olla etkotkin tulossa

Vierailija
24516/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli hauska miten jossain eiliseltä keikalta kuvatuissa klipeissä näkyi, miten välillä lavan edessä seisoskellut keikkapaikan järkkärikin virnuili itsekseen K:n välispiikkien aikana 😄 Ja joutui itsekin jonkin pienen vitsin kohteeksi.

Vierailija
24517/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me ollaan Ritvoja kun oikein silmiin katsotaan. 

Työmatkapyöräilijän Ritva-reidet, nevö foget.

Vierailija
24518/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaukset ei toimi

Mukaan vaan vaikka jännittää! Keikoilla on mukava ja leppoisa tunnelma. Itse en ole ikinä katunut kun olen mennyt vähän kuumot

Minusta ei ole mitään häpeämistä siinä, että vähän iäkkäämpänä menee keikalle! Päinvastoin, olisin vain ylpeä itsestäni, että hyvinhän tässä vielä jaksan porskuttaa, kun keikoillakin pystyn käymään! :D Se ei välttämättä onnistuu aina edes nuoremmillekaan.

Vierailija
24519/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti aiemmin tänään jotain siitä miten K oli puhunut kivasti sekä Joostista että Chrisistä. Oliko tästä jossain jotain klippiä?

Vierailija
24520/31974 |
09.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on pieni lapsi kotona. Ehkä tankkasi yh

Mä olen ymmärtänyt että joillakin bändeillä on tapana keikkatauolla ottaa lomaa myös toisistaan. Rundeilla ovat niin paljon yhdessä että vapaat viettävät erillään

Ketju on lukittu.