Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Frankfurtin keikka näyttää alkavan klo 20.00 paikallista aikaa, eli nyt vaan reilu tunti enää keikan alkuun! :)
Eikö Saksan keikat ole klo:21 Suomen aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Frankfurtin keikka näyttää alkavan klo 20.00 paikallista aikaa, eli nyt vaan reilu tunti enää keikan alkuun! :)
Siis klo 21 Suomen aikaa alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohdassa kuuluu se "keskustelu", että olivat kahdestaan reissussa?
Vastaus hänelle, joka kysyi, että miksi tuollainen keskustelu olisi vlogiin tietoisesti suunniteltu: taas on juuri tuon takia saatu ties kuinka monta kiinnostunutta uutta tilaajaa.
Härtsän ja Kärtsän halin kaltainen sisältö vakuuttaisi mut nanosekunnissa passin ostamisesta, mutta parin sekunnin keskustelu asiasta, joka oli jo tiedossa ei niinkään.
B sisällöt oli parasta antia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, täällä myös joku joka osti passin. Ikinä en ole ennen tälläisiin höyrähtänyt 😄
Sama. Hävetti se, että Mikke/joku porukasta näkee nimen maksutiedoissa.
Ja täällä vielä yksi. Mun nimestäkin jo tajuaa, etten oo ihan nuori enää. Toisaalta K n fanit saa ollakin vähän vanhempaa vuosikertaa.
Ei kai niitä nyt kiinnosta tiirailla ostaneiden ihmisten nimiä! Ja mitä hävettävää on ostaa tämä passi? Joskus mua ihmetyttää, kun tällä palstalla ihmiset häpeää kaikkea, milloin fanitusta, milloin ikää ja milloin mitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, täällä myös joku joka osti passin. Ikinä en ole ennen tälläisiin höyrähtänyt 😄
Ja täällä vielä yksi. Mun nimestäkin jo tajuaa, etten oo ihan nuori enää. Toisaalta K n fanit saa ollakin vähän vanhempaa vuosikertaa.
😂 Maire? Marketta?
Marketta nimen oon saanut täällä. Sitä nimeä en laskuja maksaessa käytä.😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Maire? Marketta?
Kyllikki tai Vieno
En tunnusta🙂
Kiitos sille joka päivemmällä tarkensi passissa olevan nyt yhteensä kolme videota jo, olisin autuaasti skipannut osa 1:n tästä tokasta vlogista! 😱😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niitä nyt kiinnosta tiirailla ostaneiden ihmisten nimiä! Ja mitä hävettävää on ostaa tämä passi? Joskus mua ihmetyttää, kun tällä palstalla ihmiset häpeää kaikkea, milloin fanitusta, milloin ikää ja milloin mitäkin.
Joo Onlyfansin vielä jotenkin ymmärrän, että se saattaisi hävettää, mutta jonkun perus kiertuepassin ostaminen. 🤷 Ei hävetä yhtään.
No on siellä passissa varmaan myös ainakin Esko :) Ja muita miehiä.
Niitä ei kyllä ihan oikeasti kiinnosta ne nimet. Varmasti ei kukaan näistä huolissaan olevista ole se ainoa Pirkko-Marketta siellä. Siellä on satoja suomalaisia nimiä, ja satoja ulkomaalaisia, jos ne jossain kirjanpitoraportissa näkyy niin kenelläkään ei oikeasti ole aikaa eikä mielenkiintoa niitä katsella ja analysoida 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylpeästi fani 💚
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kysyä et mitä vttua nää alapeukut. Mut joo, en kysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Maire? Marketta?
Kyllikki tai Vieno
Eiks noi nyt oo jo satavuotiaan nimiä
Vierailija kirjoitti:
No on siellä passissa varmaan myös ainakin Esko :) Ja muita miehiä.
Terve Esko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne oikeasti mitään tiiraile. Tuosta tuli mieleen, että on pitänyt kysymäni, tietääkö joku minkä tyyppinen Korjaamo on keikkapaikkana. Mulla on lippu 4.12. K n keikalle. Ikärajallinen on, mutta kuinka vanhoja tuonne voi odottaa tulevan. Että tiedän, kehtaanko mennä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä älkää ottako liian vakavasti, tää on vähän tämmönen ajatusleikki, mut miten tosta Häärijästä/Tomista huokuu nykyisin jotenkin sellanen petollisuus vähän, esim tossa yhdessä vlogissa oli yks kohta kun se juo ja Mikke zoomaa sen naamaan ja se tuijottaa takas hiljaa ja vähän liian vakavana, muistaa ehkä et jaa niin hän on Häärijä, et miten tässä pitikään olla, eikä oikein ehdi saamaan ilmeitä kuntoon. Mut siinä vähän kuin paljastuu se toinen puoli, hauskan miimikon synkkä puoli. Et salaa hän toivookin mielessään et oispa hän itse Käärijän paikalla, olispa HÄN se tähti ...
Täällä kyllä pahimmat ylitulkinnat tuppaavat aina olemaan ihan muuta kuin shippausta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kysyä et mitä vttua nää alapeukut. Mut joo, en kysy.
Ajatuksissa varmaan mennyt aikavyöhykkeet väärin päin. Eli juu, klo 21.00 Suomen aikaa siis alkaa keikka.
Homot ostaneet satoja passseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä älkää ottako liian vakavasti, tää on vähän tämmönen ajatusleikki, mut miten tosta Häärijästä/Tomista huokuu nykyisin jotenkin sellanen petollisuus vähän, esim tossa yhdessä vlogissa oli yks kohta kun se juo ja Mikke zoomaa sen naamaan ja se tuijottaa takas hiljaa ja vähän liian vakavana, muistaa ehkä et jaa niin hän on Häärijä, et miten tässä pitikään olla, eikä oikein ehdi saamaan ilmeitä kuntoon. Mut siinä vähän kuin paljastuu se toinen puoli, hauskan miimikon synkkä puoli. Et salaa hän toivookin mielessään et oispa hän itse Käärijän paikalla, olispa HÄN se tähti ...
Täällä kyllä pahimmat ylitulkinnat tuppaavat aina olemaan ihan muuta kuin shippausta. :D
Mähän sanoin et älkää ottako liian vakavasti tätä mut jokainen otti.