Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Ei anna lainata, mutta sinkkumies ollut joka keikalla outrona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin juuri europassin ja olen numero #489. Menevätköhän nuo järkässä (489 ostanut) vai ovatko satunnaisia numeroita?
En usko. Mulla on 5 numeroa sen kollektorin perässä 🤔
Ja minun numero on yli kahdeksantuhatta eli ei liity tilaajamääriin varmaankaan.
Siellä on kaksi eri numeroa käytössä. Toinen varmaan satunnainen ja toinen tilaajamäärä.
Vierailija kirjoitti:
Ei anna lainata, mutta sinkkumies ollut joka keikalla outrona.
no niinpä
tää on Jeren keino kertoa asiasta
Oon miettinyt Kn avoimempaa jakamista Bojanista lomalla ja vähän myös keikkapuheissa taas, että voiko olla, että on vaan niin innostunu ja huumassa smthing more ystävästään tai läheisestä tai lähentyneistä väleistä, ettei vaan pysty olla sanomatta mitään, vaan haluaa jotain jakaa siitä ulospäin.
Tokihan tätä filtteröimätön ilmaisu aivoista suuhun on ollut aiemminkin, mut nyt tarkotan enemmän tilannetta, että jos jokin on muuttunut tai liikahtanut johonkin suuntaan eikä halua vielä tai yleensä sanoa julkisuudessa. Silti se tuntuu ja onkin niin isoa, että vaikka alitajuisestikin haluaa tuoda omaa onneaan jollain tasolla esille koska sitä ei voi suoraan tai täysin mainita, vähän niinku vastarakastuneet huomaamatta puhuu toisesta ja ei voi peitellä.
Sinkkumies on lopettanut käsittääkseni nyt jokaisen keikan.
Ei anna lainata, mutta leveä hymy Sinkkumiehen kertsin aikana ekalla keikalla kiinnitti huomion. Tietenki varmasti vaan keikasta, adrenaliini purkautuu ja ihmeellistä keikkailla taas ulkomailla, mutta tuli mieleen, voiko biisin sanoma myös hymyilyttää ja aiheuttaa helpotusta jos pitkään on ollut ahdas tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt Kn avoimempaa jakamista Bojanista lomalla ja vähän myös keikkapuheissa taas, että voiko olla, että on vaan niin innostunu ja huumassa smthing more ystävästään tai läheisestä tai lähentyneistä väleistä, ettei vaan pysty olla sanomatta mitään, vaan haluaa jotain jakaa siitä ulospäin.
Tokihan tätä filtteröimätön ilmaisu aivoista suuhun on ollut aiemminkin, mut nyt tarkotan enemmän tilannetta, että jos jokin on muuttunut tai liikahtanut johonkin suuntaan eikä halua vielä tai yleensä sanoa julkisuudessa. Silti se tuntuu ja onkin niin isoa, että vaikka alitajuisestikin haluaa tuoda omaa onneaan jollain tasolla esille koska sitä ei voi suoraan tai täysin mainita, vähän niinku vastarakastuneet huomaamatta puhuu toisesta ja ei voi peitellä.
Bojankin ollut avoimempi somessa, ei toki jakanut mitään lomalta mutta postasi Kärtsän kiertueesta ja uskalsi tehdä sen ilman brother-merkintää :D ja tykkäsi melkein heti Kärtsän kahdesta viimeisimmästä postauksista. Mutta joo, eipä näistä sen suurempaa voi päätellä, mutta tuli vaan mieleen.
Nyt nautin hetkestä, ku en oo nyksä, vaan exä
Ei ole väliä mistä herään tai kenen vierestä
Vapailla markkinoilla tuo mies
Sinkkumies, sinkkumies
Minn lie matkalla tuo sinkkumies?
En tiedä miten asia on. Mutta olisi kyllä aika Kärtsämäistä kertoa asian tila tuolla tavalla. Soittaa jotain Sikkumieskappaletta keikkojensa lopuksi ja tanssia vapautuneesti lavalla. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies on lopettanut käsittääkseni nyt jokaisen keikan.
Helpompi ehkä laittaa vihjeenä ulkomailla ulos, kun kaikki ei siellä heti tajua biisin nimeä? :D
Siit on aikaa, mut oon taas single man
Mä oon tikissä kuin Till Lindemann
Vapailla markkinoilla keeping my head up
Olin kiinni suhteessa, josta jäi henkiset mustelmat
Nousen siivilleniuudestaan
Vierailija kirjoitti:
Nyt nautin hetkestä, ku en oo nyksä, vaan exä
Ei ole väliä mistä herään tai kenen vierestäVapailla markkinoilla tuo mies
Sinkkumies, sinkkumies
Minn lie matkalla tuo sinkkumies?
Uudet sanoitukset: "Omaa elämää itselle elä"
Oliko niin että noita Sinkkumiehen sanoja oli muutettu Bölestä?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten asia on. Mutta olisi kyllä aika Kärtsämäistä kertoa asian tila tuolla tavalla. Soittaa jotain Sikkumieskappaletta keikkojensa lopuksi ja tanssia vapautuneesti lavalla. 🤭
Ja kun ei ne outrot kai useimmiten ole mitään omia biisejä.....? 🥹
Vierailija kirjoitti:
Oliko niin että noita Sinkkumiehen sanoja oli muutettu Bölestä?
On aika paljon.
Heh, Kärtsä kommentoinu sydämin Chris Harmsin ig-postaukseen että "brother" :D
Uusia sanoituksia enkuksi käännettynä:
"Without a child or a woman
There's more space to do all kinds of things
Living my own life for myself (omaa elämää itselle elä)
Without the fear of ?? after you
In a relationship
The woman is watching
The man is dancing to the whistle of the others
She orders you to do things like that
That won't do"
Nää on siis tumpusta: https://www.tumblr.com/tmrwds/763672396007948288/im-sure-ive-misheard-s…
Kärtsäkään ei ole huudellut brotheria kuin tälle eilen näkemälleen Crisille. B vain käyttänyt punaista sydäntä käsittääkseni. Oletin, että tulee friendzonet ja brotherit heti kehiin kun palaavat lomilta.
Ja minun numero on yli kahdeksantuhatta eli ei liity tilaajamääriin varmaankaan.