Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusin vlogi kuvaa kyllä hyvin tunnelmaa ennen keikkaa, vähän jännittää ja keskitytään. Ja sitten keikan jälkeen kaikkensa antaneena, voi hyvin kuvitella sen fiiliksen
Mulle tuli melkein huoli siitä keikan jälkeisestä osuudesta. Ja ennen kun kukaan ottaa liian ärsyyntyneesti, niin tuppaan aina vähän huolimaan kaikesta ja kaikista.
Miksi tuli siis huoli? kyselee passiton
Mulla tuli lähinnä huoli siitä, että vlogin teko mahdollisesti häiritsisi K:n palautumista. Haluaa selvästi hetkeksi vetäytyä omaan tilaan heti keikan jälkeen. Mutta ovat varmasti sopineet Miken kanssa pelisäännöt siitä, miten ja mitä saa kuvata ja toisaalta eiköhän K osaa ilmaista, niinkuin tekeekin, jos haluaa olla hetken rauhassa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teoston uuden tutkimusraportin yhteydessä maininta Joker Outista ja Käärijästä esimerkkinä superfaneista.
https://www.teosto.fi/wp-content/uploads/2024/09/Musiikinkuuntelu-Suome…
Mielenkiintoista. Mietinkin, etten tällaiseen sekopäisyyteen artistien seurannassa törmännyt 50-vuotisen elämäni aikana koskaan, ja oon sentään ollut todella kova musiikin kuluttaja koko elämäni.
Mä olin nuorena parin bändin superfani, kuuluin faniklubiin ja matkustin ympäri Eurooppaa keikkojen perässä. Sitten tuli yli vuosikymmenen tauko kunnes löysin Joksut. :D Välissä fanitin kyllä edelleen mutta en musiikkiin liittyviä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Jos tänään ostas passin, näkeekö siitä kaikki noi edelliset jutut siis myös?
Onko sitä jotenkin vaikea käyttää tms, siis sorry jos kuulostaa tyhmältä, mä en ole nyt yhtään perehtynyt koko asiaan, vaan kuunnellut näitä passijuttuja ja kuulostaa vaan sellaselta et mäkin haluaisin näitä juttuja nähdä ja lukea.
Todella helppokäyttöinen ja materiaalit on siellä näkyvillä varmaan niin kauan kun passi on auki.
Sain kyllä superfanipisteet fanituksestani tossa Teoston artikkelissa :D
Vaikken ole mitään maksullista palvelua ostanutkaan artistin seuraamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusin vlogi kuvaa kyllä hyvin tunnelmaa ennen keikkaa, vähän jännittää ja keskitytään. Ja sitten keikan jälkeen kaikkensa antaneena, voi hyvin kuvitella sen fiiliksen
Mulle tuli melkein huoli siitä keikan jälkeisestä osuudesta. Ja ennen kun kukaan ottaa liian ärsyyntyneesti, niin tuppaan aina vähän huolimaan kaikesta ja kaikista.
Miksi tuli siis huoli? kyselee passiton
Mulla tuli lähinnä huoli siitä, että vlogin teko mahdollisesti häiritsisi K:n palautumista. Haluaa selvästi hetkeksi vetäytyä omaan tilaan heti keikan jälkeen. Mutta ovat varmasti sopineet Miken kanssa pelisäännöt siitä, miten ja mitä saa kuvata ja toisaalta eiköhän K osaa ilmaista, niinkuin tekeekin, jos haluaa olla hetken rauhassa.
-eri<
Mietin ihan samaa että varmaan haluttu, ettei jätetä mitään pois, tulee ns. aitoa materiaalia. Nousua ja sit taas laskua. En hetkeäkään usko, että Mikke menisi ja kuvaisi jos ei olisi ok.
Voi toista 🤣 Ihana on 🥺💚
okei mä aloin tilaan sitä passia mut en nyt saa sitä koodia sähköpostiin ... pariin kertaan jo pistänyt uudestaan, et lähettäs, onko teillä ollut tämmöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudessa vlogissa puhutaan myös lomasta B:n kanssa. Puhujat K ja joku muu, jota en tunnista äänestä kun heitä ei näy, kuuluu vain puhe. Loma meni oikein kivasti ja oltiin B:n kaa kahdestaan.
Eikä puhuta
Sorry, sorry, nyt vasta huomasin, että sinne oli tullut kaksi uutta vlogia. Siinä ekassa tosiaan epäselvästi mainitaan jotain lomasta. Jos tätä tahtia tulee uutta matskua, niin kyllä kannatti sijoittaa 14,90 eur
En näihin tavallisesti kiinnitä huomiota, mutta nyt kiinnitin, miksi tätä kommenttia alapeukutetaan? Ihan tosissani olin katsonut yhden vlogin, sitten tulin tänne ja ihmettelin mistä lomakeskustelusta ja autokuskista täällä puhutaan. Piti mennä katsomaan video uudestaan ja huomasin, että siellä olikin KAKSI uutta videota. Kyllä meitä nyt hemmotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä jotenkin vaikea käyttää tms, siis sorry jos kuulostaa tyhmältä, mä en ole nyt yhtään perehtynyt koko asiaan, vaan kuunnellut näitä passijuttuja ja kuulostaa vaan sellaselta et mäkin haluaisin näitä juttuja nähdä ja lukea.
Todella helppokäyttöinen ja materiaalit on siellä näkyvillä varmaan niin kauan kun passi on auki.
Mutta vain IOS löytyy sovellus, siinäkin se, että kaikki kuvat ei näy tuolta, vaan web sivun kautta, mutta vlog:it näkyy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
okei mä aloin tilaan sitä passia mut en nyt saa sitä koodia sähköpostiin ... pariin kertaan jo pistänyt uudestaan, et lähettäs, onko teillä ollut tämmöstä?
Minä kirjauduin Applen kautta, ei tainnut kysyä sähköpostia siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta vain IOS löytyy sovellus, siinäkin se, että kaikki kuvat ei näy tuolta, vaan web sivun kautta, mutta vlog:it näkyy kyllä.
Miksei sitä voi käyttää selaimen kautta niin kuin vaikka tätä palstaa?
But between us...there is something, you know? That's why we are here.
Yeah, of course.
I feel that. Something good.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitä voi käyttää selaimen kautta niin kuin vaikka tätä palstaa?
Voi tietenkin käyttää, Androidille sovellus kehitteillä vasta ja kuvat katsottava sieltä kuitenkin.
Ihana se Häärijä 2.0.
Hän on kirjottanu tänne rapsan: https://www.tumblr.com/mitamicah/763815061877866496/guys-what-even-was-…
Musta tämä Kyproksen loma teki kummallekin hyvää ja myös heidän väleilleen, koska ovat tiivistyneet vielä enemmän.
MÄ TILASIN SEN NYT :D ja oon niin niin niin onnellinen!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ihana se Häärijä 2.0.
Hän on kirjottanu tänne rapsan: https://www.tumblr.com/mitamicah/763815061877866496/guys-what-even-was-…
Olipa kiva tarina. :)
Vierailija kirjoitti:
Musta tämä Kyproksen loma teki kummallekin hyvää ja myös heidän väleilleen, koska ovat tiivistyneet vielä enemmän.
Millä lailla.
Berliini.