Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mä oon yhä enemmän ja enemmän sekasin tosta blondista (vähän niinku yksi slovenialainen) ja mä olin alunperin (kun paatti lähti neitsytmatkalle joskus 1,5 vuotta sitten) enemmän Joksu-fani. Nyt on tää pieni, mutta dynaaminen Vantaan ihme kyllä tehnyt tehtävänsä ja mä oon ihan hulluna siihen!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yhä enemmän ja enemmän sekasin tosta blondista (vähän niinku yksi slovenialainen) ja mä olin alunperin (kun paatti lähti neitsytmatkalle joskus 1,5 vuotta sitten) enemmän Joksu-fani. Nyt on tää pieni, mutta dynaaminen Vantaan ihme kyllä tehnyt tehtävänsä ja mä oon ihan hulluna siihen!
Kärppä on ihana!
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni just toisin päin. 😂 Ja mietin myös pitkään mitä ihmeellistä tai kuumaa ihmiset näkee Bojanissa, kun availin täällä linkkejä. No kävi silleen hassusti, että nyt voisin itse kirjoittaa hänen ihanista piirteistään 500 sivuisen tutkielman.
Mut Kärppy on myös yhä kultaa. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun jakaa julkaisun (kuten Boitsu eilen), niin siirtyykö se musiikki mukana, ellei sitä vaihda?
Aito
Tuo on mun mielestä Bojanin itse tekemä koska Kärtsä ei ole 24h aikana jakanut tollaista storya. Yleensäkään et pysty jakamaan kuin sellaisen storyn johon sut on tägätty mukaan. Eli todennäköisesti Bojan on itse laittanut tuon kuvan ja lisännyt musiikin
Ja tekstin sekä sydämen 🥹. Ihan hullua, että se mainostaa mieluummin Kn keikkoja kuin oman bändin. Lipun myynti sentään alkaa tänään. Kris repii varmaan hiuksiaan 😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun jakaa julkaisun (kuten Boitsu eilen), niin siirtyykö se musiikki mukana, ellei sitä vaihda?
Aito
Tuo on mun mielestä Bojanin itse tekemä koska Kärtsä ei ole 24h aikana jakanut tollaista storya. Yleensäkään et pysty jakamaan kuin sellaisen storyn johon sut on tägätty mukaan. Eli todennäköisesti Bojan on itse laittanut tuon kuvan ja lisännyt musiikin
Ja tekstin sekä sydämen 🥹. Ihan hullua, että se mainostaa mieluummin Kn keikkoja kuin oman bändin. Lipun myynti sentään alkaa tänään. Kris repii varmaan hiuksiaan 😅.
Tietäähän se, ettei niiden lippujen kaupaksi meno voi olla ongelma.
Aito
Arvaan kyllä, miksi tää joku oli kiinnostunut siitä, että "olen herännyt jo". Lol. Ihan kuin mä useinkaan nukkuisin myöhään 🥹 (joskus toki onnistuu)
Jännästi jaksaa miettiä muiden elämiä.
Aito
Kuuma Kärppä! Rakastan tuota takkia 🔥
Söpöä Bojere lomataidetta 💙💚
https://www.tumblr.com/immortalking/763618019760078848/yeah-whatever?so…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito
Rakas ihana Bojan 😍 ja Kris-parka 🤭
Ihana Kärtsykkä höpöttelee Boitsusta 😍 Voi muruja!
Mä uskon, että Bllä ja Klla on ikävä toisiaan ja sekin, että Klla ei kestänyt edes pitkään mainita B keikalla ja sitten tuli vielä B:n insta stoori keikoista.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että Bllä ja Klla on ikävä toisiaan ja sekin, että Klla ei kestänyt edes pitkään mainita B keikalla ja sitten tuli vielä B:n insta stoori keikoista.
Mutta K ei sitä stooria kesken keikkaa tietenkään nähnyt.
Deluluilen nyt Boitsun menosta Kärtsyn jollekin/joillekin keikoille.
Oli jotenkin Boitsun stoorin rivien välistä aistittavissa tämä.
🤡🤡🤡🤡🤡
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä teatteria. Ei kai nyt noin pelleiltäisi jos olisi jotain oikeaa kehissä.
Aika raadollista että K repii hyödyn tästä shipistä. B.hän ei oikein sillä lailla siitä hyödy. Ehkä sitten se muu näkyvyys mitä ovat Suomen ja K.n kautta saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä teatteria. Ei kai nyt noin pelleiltäisi jos olisi jotain oikeaa kehissä.
Pitivät lähes koko loman yksityisenä karaokeiltaa lukuunottamatta. Ja B tuli vielä Suomeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Aika raadollista että K repii hyödyn tästä shipistä. B.hän ei oikein sillä lailla siitä hyödy. Ehkä sitten se muu näkyvyys mitä ovat Suomen ja K.n kautta saaneet.
Kyllä B:kin hyötyy ja on hyötynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitivät lähes koko loman yksityisenä karaokeiltaa lukuunottamatta. Ja B tuli vielä Suomeenkin.
Höpsis
Ihan vapaasti, eiköhän ole ollut heidän tiedossa jo viimeiset 1,5v.