Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsyli on todellakin ihana! Ja näytti eilen todella hyvältä ja onnelliselta 💚
Todellakin!
https://www.tumblr.com/corr1e/763654297919651840/some-more-pics-of-the-…
Kärppä näyttää hyvinvoivalta ja paremmalta kuin pitkään aikaan. Sitä se B-vitamiini teettää. 😍
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh BC just ilmoitti, että jäävät vuoden lopun jälkeen määrittelemättömälle tauolle 😳
Eikö ne ole keikkailleet ja työstäneet musiikkia ilman suurempia taukoja omasta Viisuvuodestaan lähtien. Joskus on pakko myös levätä ja tehdä muuta. Moni artisti pitää pidempiä taukoja säännöllisin väliajoin.
Jotenkin söpöä, että K sanoiwe dont talk a lot Kn suuntasi vasemmalla puolella missä B nukkui ja aatteella saivat sanoa toisille viikon hyvöä huomenta ja siellä taas katsella toista viikon aikana
Boitsu ei enää brotherzonettanut Kärppää, vaan uskalsi laittaa punaisen sydämen ilman braderia🥰
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin söpöä, että K sanoiwe dont talk a lot Kn suuntasi vasemmalla puolella missä B nukkui ja aatteella saivat sanoa toisille viikon hyvöä huomenta ja siellä taas katsella toista viikon aikana
Häh. En ymmärtänyt hevon persettä. Ja laita korkki kiinni. Liikaa virheitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito, miks oot jo hereillä?
Onko sulle jotenkin luontaista pohtia muiden elämää?
Aito
Sitähän me kaikki täällä tehdään kokoajan. No, miks oot hereillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän nyt kerrankin Aidon puolia:
voitaisko lopettaa kaikkien trollien syyttäminen Aidoksi? Eilen täällä koko päivän meuhkannut ja ankeuttanut ei tainnut olla nimimerkillinen, itse en ainakaan saanut tällaista kuvaa vaikka täällä heti oltiin syyttämässä.
ja ei, en ole itse Aito. Kävi vaan eilen ärsyttämään jos/kun syyttä suotta syytellään ja provosoidaan tällä tavalla jankkaus taas liikkeelle. Koska sehän meni näiden syytösten jälkeen nimimerkilliselläkin ihon alle ja alkoi perinteinen Aito-show 🙄
Sori, mä en pysty varsinaisesti pitämään ihmisen puolia, joka on aiheuttanut mulle paskemman olon kun kukaan muu.
Mutta toki en energiaa hänen metsästykseen käytä, puolia en ryhdy pitämään.
No jopa on jos sinun elämäsi paskin olo liittyy anonyymin palst
Täällä on muutamia joille tää on ainoo elämä. Mut luulis et edes ennen tätä on jotain elämää ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö paatilla on Annaliisoja? Tämä on erityisesti heille, mutta varmaan Naudat, Sonnit, Vasikat ja ehkä jotkut Bojanistitkin tästä tykkää.
https://www.tumblr.com/jeres-red-g-string/763635569294180352/gonna-leav…
Ei herahda mehut tuota ponttoonia katsellessa
Menes nyt ponttooneinesi. Olet jo tehnyt mielipiteesi selväksi. Eikä ketään oikeesti hei kiinnosta. Turhaa täytettä vaan nää sun lapsekkaat kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö paatilla on Annaliisoja? Tämä on erityisesti heille, mutta varmaan Naudat, Sonnit, Vasikat ja ehkä jotkut Bojanistitkin tästä tykkää.
https://www.tumblr.com/jeres-red-g-string/763635569294180352/gonna-leav…
Looking goooood 😍
Mitä tuossa Kärtsän lippiksessä lukee?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin katoin että on lihonut lisää.
Käynti Specsaversilla voi muuttaa mielipiteesi. Kannattaa käydä (ilmainen näöntarkastus).
Vierailija kirjoitti:
Minäkin katoin että on lihonut lisää.
Ne juomat.
https://www.instagram.com/reel/C9pude_Oi9F/?igsh=bXc3MTlyYm93MzVu
TÄLTÄ näyttää MIEHEN ns toimiva lannetyöskentely.....Poitsupoikien pikku nylpytykset vielä kovin kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin olette inhottavia, kun hekumoitte toisen ihmisen sairauden aiheuttamissa muutoksissa, koska sekin nyt liittyy teistä siihen shippiin.
Olet trolli, mut tästä olen vähän samaa mieltä.
Sen sijaan onnelliselta K tosiaan näytti. 💚
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin olette inhottavia, kun hekumoitte toisen ihmisen sairauden aiheuttamissa muutoksissa, koska sekin nyt liittyy teistä siihen shippiin.
Eli positiivinen shippihuumori on mielestäsi pahempaa kuin nuo K:n ulkonäköä rumasti solvaavat kommentit jepjep...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli positiivinen shippihuumori on mielestäsi pahempaa kuin nuo K:n ulkonäköä rumasti solvaavat kommentit jepjep...
Niitä ei ollut kun tämän kirjoitin. Eivät ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Voisikin laittaa pienen vihjeen mammapalstan ketjusta.
Siitä vaan. Jos tosiaan luulet, että se ei tiedä. Tottakai se tietää. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun jakaa julkaisun (kuten Boitsu eilen), niin siirtyykö se musiikki mukana, ellei sitä vaihda?
Aito
Tuo on mun mielestä Bojanin itse tekemä koska Kärtsä ei ole 24h aikana jakanut tollaista storya. Yleensäkään et pysty jakamaan kuin sellaisen storyn johon sut on tägätty mukaan. Eli todennäköisesti Bojan on itse laittanut tuon kuvan ja lisännyt musiikin
Jakanut Kn kiertuejulkaisun, mutta lisännyt itse musat siihen.
Ja tietenkin punaisen sydämen 💕🥹
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa Kärtsän lippiksessä lukee?
"I'm just a little guy"
https://64.media.tumblr.com/481249c525192251221a3aad8077c186/f6f0f4eac2…
Näyttäisi kaikki Saksan keikat alkavan meidän aikaan 21.00.