Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa toi kun Kärtsän tiktok oletuskuvissa on ensin hän sängyssä levollisena ja sitä edellinen on porkkanan nuolenta.... :D
"Yhteydet todellisiin henkilöihin ovat sattumanvaraisia."
Sen verran pienen näköinen sänky että ehkä Bojan kuitenki nukkui siellä vuodesohvalla?
Ihan vaan tiedoksi, että Boitsu käytti 10 sekuntia Kärpyn peittelemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestäkään esim. eiliset jodlaukset Behmin keikalta kovin todennäköisiltä kuulostaneet, mutta mua kyllä häiritsee se, että täällä kaikki tuomitaan aina heti trollaukseksi ja aletaan etsiä todisteita, miksi joku vastaava asia ei voi pitää paikkaansa. Eiköhän suurin osa täällä ymmärrä ihan itsekin, että niin kauan kuin ei jostain tällaisesta keikalla olosta tms. ole varmaa tietoa, niin asian pohtiminen on vain spekulaatiota ja tietynlaista ajatusleikkiä.
Mutta mun mielestä olisi paljon hauskempaa, jos voisi tuollaisia kivoja juttuja arvuutella ja niistä jutella täällä sillä lailla pieni toivonkipinä mielessä ja heti alkumetreillä liikaa takertumatta joihinkin todisteisiin tai todisteiden puutteeseen. Siitä tulee yleensä hauskaa jutustelua. Ja sitä paitsi kuten nyt viime aikoinakin ollaan nähty jo monta kertaa, niin kyllä vain välillä aika villitkin bongaukset ja muutkin käänteet voi jopa ihan pitää paikkaansa.
Tää on hyvä huomio! Silloin alunperin tommosista jutuista kehiteltiin kaikenlaisia sekopäisiä (positiivisessa mielessä!) skenaarioita. Nyt ei oikein oo enää semmosia. Ehkä kirjottajat on vaihtunu aika paljon.
Hmm, mitähän muita K:n matskuja B on kuvaillut? 🤔
Vierailija kirjoitti:
The Bojan serviceman. Hot 🥵
https://x.com/schlogie/status/1842209248219959318?t=vKa_6OVT9liYrDzGsYG…
Ne kummatkin on niin kuumia. On kyllä saanut turistit ja paikalliset ihastella tuollaista paria seikkailemassa siellä. Monet varmaan ajatellut, että onpas hyvännäköinen pari.
Joo en mä ihmettele enää että Boitsu tuli Kärpyn kanssa Suomeen asti, vaikka seuraava etappi oli ihan päinvastaisessa suunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa yöpöydällä on 🧐?
Vesipullo ja nuuskapurkki olis mun veikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Joo en mä ihmettele enää että Boitsu tuli Kärpyn kanssa Suomeen asti, vaikka seuraava etappi oli ihan päinvastaisessa suunnassa.
Kärtsän tarvitsi vain sanoa "I love you. Come to Finland with me."
Vierailija kirjoitti:
Sen verran pienen näköinen sänky että ehkä Bojan kuitenki nukkui siellä vuodesohvalla?
Normaalilta parisängyltä näyttää, huonehan on jo numeroa myöten tutkittu muutenkin. Vuodesohva aika epämukava olis viikkoa nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Kuulias poikkis kuvailee Kärtsyn mainosvideota.
https://x.com/Kaarijaseyes/status/1842213658413179353?t=MQskF9UQNfXM2fy…
Kyllähän tiedossa oli et Bojan ne kaikki on kuvannut, mitä K ei ite ole. Mutta trollitkin saa todistusaineistoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se Bojan tarkoittikin tätä Tjäreborgin sponssireissua independent finnish projectilla?
Voi olla, kun se tiesi varmasti, että pitää tehdä mainosvideo.
Mut jos se oli tämä, niin mitäs se sit sillä tarkoitti kun sanoi siis aiemmin et jos asiat etenee oletetulla tavalla, niin sitten on tämä finnish independent project🤔 Mitkä asiat on edennyt?
Kärtsyn söpö ukkeli <3
Nyt sama Tjäreborg stoorina <3
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ihan normaali parisänky . Ei mikään kingsize, mutta K ja B aivan varmasti on sinne lusikkaan mukavasti mahtuneet 💚💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se Bojan tarkoittikin tätä Tjäreborgin sponssireissua independent finnish projectilla?
Voi olla, kun se tiesi varmasti, että pitää tehdä mainosvideo.Se "independent finnish project" koski suomenkieltä. Vai puhuiko Bojan tässä jotain, en pysty katseleen äänillä just nyt.
Häh? Mistä nyt sellaisen päätelmän oot tehnyt, että nimenomaan suomen kieltä? 🧐
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksi, että Boitsu käytti 10 sekuntia Kärpyn peittelemiseen.
Kauankohan se jatkui kun kuvaaminen loppui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, kun se tiesi varmasti, että pitää tehdä mainosvideo.Mut jos se oli tämä, niin mitäs se sit sillä tarkoitti kun sanoi siis aiemmin et jos asiat etenee oletetulla tavalla, niin sitten on tämä finnish independent project🤔 Mitkä asiat on edennyt?
Voisko liittyä siihen, että jos pääsee levyn teon keskeltä lähtemään tai jotain? Jos siis kyseessä on tämä
💚💙
https://x.com/cowrija/status/1842211770762486084?t=1jMw2_ycPD_CDRi6EIw8…