Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Minusta se fb juttu oli epäselvä ketä oli nähty. Jodelissa mainittiin K. Mutta toki mitään varmuutta ei ole. Itse ymmärrän hyvin jos seuraa ei ota vessaan mukaa. Se ei ole mikään todisteita siitä ettei mitään seuraa ollut
FB-juttu ei ollut epäselvä enää, kun lainauksissa oli mukana myös kommentoijien nimet. Niissä kommenteissa ei ollut nähty Kärtsää, mikä ei tietysti todista ettei Kärtsä siellä ollut, ja jos Jodelissa taas oli hänet nähty niin silloin hän varmaan siellä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se fb juttu oli epäselvä ketä oli nähty. Jodelissa mainittiin K. Mutta toki mitään varmuutta ei ole. Itse ymmärrän hyvin jos seuraa ei ota vessaan mukaa. Se ei ole mikään todisteita siitä ettei mitään seuraa ollut
FB-juttu ei ollut epäselvä enää, kun lainauksissa oli mukana myös kommentoijien nimet. Niissä kommenteissa ei ollut nähty Kärtsää, mikä ei tietysti todista ettei Kärtsä siellä ollut, ja jos Jodelissa taas oli hänet nähty niin silloin hän varmaan siellä oli.
Joku oli FB:ssä kysynyt Bojanin kanssa samassa kuvassa olleelta naiselta, oliko tämä yksin. Nainen oli vastannut, että näki hänet keikan jälkeen ja silloin ei ollut muita.
Mä en ole missään nähnyt, että Kärtsä olisi ollut. Sen sijaan Bojan oli nähty keikan jälkeen ja joku nähnyt kävelemässä Töölössä eli jäähallin lähellä. Bojan saattoi olla menossa hotelliin tai bussille/junalle riippuen mihin oli menossa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Jodelissa oli nähnyt Kärtsä, itse ei tullut vastaan eikä täälläkään mun mielestä ollut puhetta?
Jos B oli sillä keikalla yksin niin sehän on oikeastaan vielä enemmän todiste sille että halusi nimenomaan tulla tänne lomailemaan ihan rauhassa pariksi päiväksi, Suomi-Bojan 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se siis tiedossa, lähteekö K keikkabussilla vai lentäen Berliiniin? Vai lentäiskö ne Berliiniin ja ottaa sieltä bussin?
Kiertue on vasta 10.10. Münchenissä, voisiko Bojan olla mukana siihen saakka ja irrota lähteäkseen Sloveniaan vasta silloin?
Jos näin niin sit mä uskon, että ne on jollain tasolla oikeasti yhdessä.
Mehän emme tiedä Bojanin pakollisista aikatauluista mitään. Veikkaisin, että vähintään sen hyväntekeväisyyskonsertin takia hänen pitää olla takaisin Sloveniassa tuota aiemmin.
No sehän oli vasta 14.10.
Eiköhän sitäkin varten jotain treenejä ole tai vähintään läpikäynnistä.
Vierailija kirjoitti:
Miks te jotkut teette taas Bojanista jonkun onnettoman lapsen joka ei osaa tehdä mitään ilman Käärijää?
Hän on käynyt täällä jo niin monta kertaa että on varmaan kertynyt jo muitakin kavereita Suomesta. Saattoi lisäksi olla vaikka työjuttuja (Fullsteamin keikkamyyjän kanssa esim.). Plus ehkä halusi tulla tänne ihan vaan viettämään lomaa. Helsinki on siitä kiva paikka että täällä saa isommatkin julkkikset liikkua rauhassa, saati sitten pienen balkanilaisen bändin laulaja.
En ihan usko, että kukaan varta vasten haluaisi lomailla lokakuussa Suomessa. Eiköhän K kuitenkin ollut se suurin syy, että päätti tänne Kyproksen jälkeen tulla. Ei se tietenkään sitä tarkoita, etteikö B pystyisi myös itsekseen täällä ilman Kta liikkumaan. Klla näytti olevan paljon töitä koko tämä viikko, eikä se varmasti B häirinnyt. Varmasti heillä oli myös yhteistä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se siis tiedossa, lähteekö K keikkabussilla vai lentäen Berliiniin? Vai lentäiskö ne Berliiniin ja ottaa sieltä bussin?
Kiertue on vasta 10.10. Münchenissä, voisiko Bojan olla mukana siihen saakka ja irrota lähteäkseen Sloveniaan vasta silloin?
Mehän emme tiedä Bojanin pakollisista aikatauluista mitään. Veikkaisin, että vähintään sen hyväntekeväisyyskonsertin takia hänen pitää olla takaisin Sloveniassa tuota aiemmin.
No sehän oli vasta 14.10.
Eiköhän sitäkin varten jotain treenejä ole tai vähintään läpikäynnistä.
Joku hyväntekeväisyys juttu tuo on. Ei välttämättä mikään monien päivien harjoitus ole tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Mun veikkaus on että kiertue ukkeli on mukana Saksassa.
Joksuilla saattaa olla myös Bluzan musavideon kuvauksia mikäli eivät sitä ole vielä tehneet.
Suloista ajatella, kun muistelee sitä alkuaikojen innostunutta, hihittelevää, hämillään olevaa B:tä, ja nyt sitä, miten seikkailee kaukana syksyisessä Helsingissä, ehkä jopa yksin, käy keikoilla, baareissa, kävelee öisillä kaduilla... hyvin arkisesti ja "normaalisti", että tähän on tultu. En tiedä saako kukaan ajatuksesta kiinni.
No Joksut ainakin aktiivisesti muistuttavat maanantain lipunmyyntiä, kun nytkin julkaisivat uuden muistutuspostauksen 🥰
Lokakuinen Helsinki tuskin on mikään kovin houkutteleva. Eiköhän se syy ole K tänne tulla eikä oikein vaikuta olevan mitään todisteita siitä etteikö voisi olla täällä vielä.
Mä niin haluaisin uskoa, että rakas ukkeli on yhä täällä ja lähtee Eurotourille mukaan, mutta kaipa hänestä olisi havaintoja eiliseltä Sudden Lightsin keikalta, jos yhä Suomessa olisi. En usko, että B olisi sitä jättänyt väliin ja se keikkapaikka tosiaan on niin pieni, että ihan varmasti olisi hänet myös bäkkäriltä nähty. Tosin tänään on toinen Sudden Lightsin keikka, niin ehkä B olisikin menossa vasta sinne?
Vierailija kirjoitti:
Miks te jotkut teette taas Bojanista jonkun onnettoman lapsen joka ei osaa tehdä mitään ilman Käärijää?
Hän on käynyt täällä jo niin monta kertaa että on varmaan kertynyt jo muitakin kavereita Suomesta. Saattoi lisäksi olla vaikka työjuttuja (Fullsteamin keikkamyyjän kanssa esim.). Plus ehkä halusi tulla tänne ihan vaan viettämään lomaa. Helsinki on siitä kiva paikka että täällä saa isommatkin julkkikset liikkua rauhassa, saati sitten pienen balkanilaisen bändin laulaja.
Pilkunviilaamisvaroitus!!!
"pienen balkanilaisen bändin"
JO:han ei ole Balkanilla pieni bändi, ainoastaan Euroopan mittakaavassa mutta ei Balkanilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilkunviilaamisvaroitus!!!
"pienen balkanilaisen bändin"
JO:han ei ole Balkanilla pieni bändi, ainoastaan Euroopan mittakaavassa mutta ei Balkanilla.
Eivät he kyllä Balkanillakaan ole iso bändi. Sloveniassa ovat tunnettuja, mutta eivät muualla ja Balkanilla on monia maita. Ja sanon tämän fanina.
Vierailija kirjoitti:
Mä niin haluaisin uskoa, että rakas ukkeli on yhä täällä ja lähtee Eurotourille mukaan, mutta kaipa hänestä olisi havaintoja eiliseltä Sudden Lightsin keikalta, jos yhä Suomessa olisi. En usko, että B olisi sitä jättänyt väliin ja se keikkapaikka tosiaan on niin pieni, että ihan varmasti olisi hänet myös bäkkäriltä nähty. Tosin tänään on toinen Sudden Lightsin keikka, niin ehkä B olisikin menossa vasta sinne?
Mikä pakko sielä keikalla olisi olla? Varsinkin jos on ollut K mukana muualla
Vierailija kirjoitti:
Suloista ajatella, kun muistelee sitä alkuaikojen innostunutta, hihittelevää, hämillään olevaa B:tä, ja nyt sitä, miten seikkailee kaukana syksyisessä Helsingissä, ehkä jopa yksin, käy keikoilla, baareissa, kävelee öisillä kaduilla... hyvin arkisesti ja "normaalisti", että tähän on tultu. En tiedä saako kukaan ajatuksesta kiinni.
Saa kiinni! Mustakin on tosi suloista että B on niin kotiutunut tänne, että jaksaa tylsän lokakuunkin alussa tulla vierailulle ja omatoimisesti tutkii paikkoja. Todellakin vävypoika.
Vierailija kirjoitti:
Iltsikan mielestä "some räjähti" Härtsän ilmoituksesta, ehkä ihan pientä liioittelun makua. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f164c83c-54d2-4c5a-9f8e-8347f1…
Iltsikan toimittaja ei oo viime kuukausina nähnyt Kn kuvia kun kutsuu härtsää vieläkin käärijän kaksoisolennoksi?
Tämä. Siis niin tämä. Muutenkin täällä pyörii niin besserwissermammoja, että pahaa välillä tekee. Tietäävät paremmin Joksujen/Kärtsän talosasiat, keikkajärjestelyt, mainonnan, aikataulut jne. Heidän mukaan asianosaiset itse on vaan kaikesta ymmärtämättömiä tolloja. Hitto tarjoais palvelujaan suoraan heille eikä jauhaisi täällä miten osaisivat kaiken paremmin. Aikuisista ihmisistä puhutaan.