Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se siis tiedossa, lähteekö K keikkabussilla vai lentäen Berliiniin? Vai lentäiskö ne Berliiniin ja ottaa sieltä bussin?
Kiertue on vasta 10.10. Münchenissä, voisiko Bojan olla mukana siihen saakka ja irrota lähteäkseen Sloveniaan vasta silloin?
Jos näin niin sit mä uskon, että ne on jollain tasolla oikeasti yhdessä.
Mehän emme tiedä Bojanin pakollisista aikatauluista mitään. Veikkaisin, että vähintään sen hyväntekeväisyyskonsertin takia hänen pitää olla takaisin Sloveniassa tuota aiemmin.
No sehän oli vasta 14.10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä härtsän jutusta?
Vtuttaa että valvoin sen takia. Kauheasti vihjailua ja tämä on tulos? Keikoilla H menee väliaikanumerona eikä siinä mitään, mutta tätä kauheaa mainostusta ja mystisyyttä tällaisen biisin takia en tajua. Eihän sitä ole kuunneltavaksi tarkoitettu vaan keikoilla koettavaksi.
Anteeksi etukäteen, jos ilmaisen tämän ikävällä tavalla, mutta jos seuraat Häärijää, et voi ajatella häntä vain keikoilla koettavaksi väliaikanumeroksi. Minä en ole tiennyt mitään H:n omasta projektista ja täältä olen lukenut joistain mysteerisistä kellonaikavihjauksista, mutta kun niitä ei ole ollut K:lla, niin en ole niihin kiinnittänyt mitään huomiota. Siksi en valvonut ja siksi en ole pettynyt. Kauhea mainostus tarkoittaa, että H on mainonstanut, ja H:n juttuhan tämä nyt oli. Jos et ole H-fani (niin kuin minäkään en ole), niin älä seuraa häntä. Yllättävän helppoa eikä vtuta mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoruissa mainittiin kyllä Kärtsäkin. Erikseen olivat ehkä ihan vaan Bojanin käydessä vessassa. Sellaisella reissulla tämä joku oli Bojanin bongannut.
Niin minäkin sen käsitin, täällä se väännettiin muuksi.
FB-kommenttien mukaan ei oltu nähty Kärtsää. En tiedä oliko jossain Jodelissa sitten bongattu myös hänet?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä.ymmärrä tuo B tänne tulemista kun K on näemmä näin kiireinen kokoajan. En oikein näe B muuta syytä tänne tuloon kuin K seura vaan eihän tuossa paljoa ole yhdessä ehtinyt olemaan
Mistäs me tiedetään paljonko ne on olleet yhdessä? Kaikki yöt ainakin, sillä en usko Bn tulleen Kyproksen jälkeen tänne kykkimään hotelliin.
Iltsikan mielestä "some räjähti" Härtsän ilmoituksesta, ehkä ihan pientä liioittelun makua. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f164c83c-54d2-4c5a-9f8e-8347f1…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka istuu K:n viimeisessä stoorissa?Ei näytä häneltä itseltään.🤔
Vihree puku, edellisessä klipissä myös, joten eiköhän ole Kärtsä.
Vihree? Harmaa se puku on.
Minunkin mielestä on istuvalla harmaa puku ja on hennompi kuin Kärtsä.
Harmaa puku kyllä mutta hennompi? Aika leveät hartiat ja niska, kärppymäiset hiukset, kun on ajeltu niska ja korvakin näkyy. Kyllä mun veikkaus menee Kärppyyn. tai sitteh Härtsään.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se siis tiedossa, lähteekö K keikkabussilla vai lentäen Berliiniin? Vai lentäiskö ne Berliiniin ja ottaa sieltä bussin?
Kiertue on vasta 10.10. Münchenissä, voisiko Bojan olla mukana siihen saakka ja irrota lähteäkseen Sloveniaan vasta silloin?
Luulisi, että lähtisivät Pirkka bussilla.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon miettinyt tota Müncheniin asti menoa. Saa nähdä, selviääkö tänään yhtään missä on.
Mutta kyllä mä muutenkin melkein uskon, että ovat jollain tasolla yhdessä.
Miks te jotkut teette taas Bojanista jonkun onnettoman lapsen joka ei osaa tehdä mitään ilman Käärijää?
Hän on käynyt täällä jo niin monta kertaa että on varmaan kertynyt jo muitakin kavereita Suomesta. Saattoi lisäksi olla vaikka työjuttuja (Fullsteamin keikkamyyjän kanssa esim.). Plus ehkä halusi tulla tänne ihan vaan viettämään lomaa. Helsinki on siitä kiva paikka että täällä saa isommatkin julkkikset liikkua rauhassa, saati sitten pienen balkanilaisen bändin laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Iltsikan mielestä "some räjähti" Härtsän ilmoituksesta, ehkä ihan pientä liioittelun makua. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f164c83c-54d2-4c5a-9f8e-8347f1…
Jotenkin outoa, että K:n uudesta biisistä ei sanaakaan (tai en ainakaan huomannut), vaikka on niin provosoivat sanat, mutta H:n hyvin geneerisestä tulee sitten ihan pitkäkin sepustus. Nyt en ymmärrä toimittaja-logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei taida olla enää mitään mitä odottaa 😢 K&B rakkauden aalloilla, meinaan.
Hyvä aika irtaantua ja rakentaa oma elämä?
Mäkin vähän kyllä yöllä petyin siihen Härtsän yllätykseen, mutta mä olinkin valmiiksi väsynyt ja kiukkuinen. 😅 Eniten ärsytti kyllä ehkä se, että koko biisiä ei sitten julkaistu edes vielä, vaan vain ilmoitus siitä että tulee ensiviikolla. Mutta, nyt yön nukkuneena, niin onhan toi ihan kiva. Saattaa vielä olla kiva lisä, mistäs sitä vielä tietää. Siitä vitsinä tykkäsin ainakin että rupes Espanjan keikalla yhtäkkiä hölisemään espanjaksi, ja nyt sitten espanjankielinen biisi. Voihan tästä kehkeytyä vielä mielenkiintoinenkin juonenkäänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin outoa, että K:n uudesta biisistä ei sanaakaan (tai en ainakaan huomannut), vaikka on niin provosoivat sanat, mutta H:n hyvin geneerisestä tulee sitten ihan pitkäkin sepustus. Nyt en ymmärrä toimittaja-logiikkaa.
Ehkä on ajateltu, että vakiintunut artisti tiisaamassa uutta biisiä ei ole vielä uutinen, vasta kun se biisi ilmestyy. Kun taas ei-artisti julkkis ilmoittamassa julkaisevansa biisin on uutinen. Näin entisenä toimittajana spekuloisin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka istuu K:n viimeisessä stoorissa?Ei näytä häneltä itseltään.🤔
Ei munkaan mielestä ole Kärtsä koska hartiat on liian leveät ja puku on erilainen kuin siinä tanssikohdassa. Jos miettii biisin teemoja ja kuvauslokaatioita (asunto ja joku hämyinen tila jossa tanssitaan?) niin voisiko kyseessä olla miesasiakas...? Jos olisivat siis tehneet musavideon hyvin suorasukaisesti seksin myymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin vähän kyllä yöllä petyin siihen Härtsän yllätykseen, mutta mä olinkin valmiiksi väsynyt ja kiukkuinen. 😅 Eniten ärsytti kyllä ehkä se, että koko biisiä ei sitten julkaistu edes vielä, vaan vain ilmoitus siitä että tulee ensiviikolla. Mutta, nyt yön nukkuneena, niin onhan toi ihan kiva. Saattaa vielä olla kiva lisä, mistäs sitä vielä tietää. Siitä vitsinä tykkäsin ainakin että rupes Espanjan keikalla yhtäkkiä hölisemään espanjaksi, ja nyt sitten espanjankielinen biisi. Voihan tästä kehkeytyä vielä mielenkiintoinenkin juonenkäänne.
Olisi huvittavaa, jos Espanjassa, jossa Kärtsä tietääkseni ei ole ollut listoilla(?), Härtsä sitten nousisikin hitiksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Miks te jotkut teette taas Bojanista jonkun onnettoman lapsen joka ei osaa tehdä mitään ilman Käärijää?
Hän on käynyt täällä jo niin monta kertaa että on varmaan kertynyt jo muitakin kavereita Suomesta. Saattoi lisäksi olla vaikka työjuttuja (Fullsteamin keikkamyyjän kanssa esim.). Plus ehkä halusi tulla tänne ihan vaan viettämään lomaa. Helsinki on siitä kiva paikka että täällä saa isommatkin julkkikset liikkua rauhassa, saati sitten pienen balkanilaisen bändin laulaja.
Samaa mieltä. Lisäksi en ymmärrä, miksi pitäisi olla koko ajan kiinni toisessa, kun juuri on vietetty viikon loma samassa huoneessa. Sekä B että K ovat tosi sosiaalisia, ja vaikka K varmasti tarvitsee akkujen latausta ja hengähdystaukoa kiireisen kesän ja vielä kiireisemmän lokakuun takia, niin B on aivan eri tilanteessa. Hän on nimenomaan hautautunut studioon ja kaipaa varmasti loman lisäksi sosiaalisia kontakteja. Viikon lepoloma on varmasti ollut B:lle aivan riittävä samaan paikkaan jämähtäminen, ja nyt on tarve kokea ja nähdä uutta. Kiva, jos löysi jotain sellaista Helsingistä, mutta varmaan jokin Lontoo olisi ollut varmempi paikka sosiaaliselle perhoselle. Siksi onkin melkoinen kompromissi, että B tuli Helsinkiin (ellei sitten töiden takia).
Ja lisäänpä vielä, että aivan varmasti on jo jatkanut matkaa (olen ollut koko ajan kaikessa ennustamisessa väärässä, niin toivottavasti nyt sitten tässäkin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei taida olla enää mitään mitä odottaa 😢 K&B rakkauden aalloilla, meinaan.
Hyvä aika irtaantua ja rakentaa oma elämä?
Joo. Siis mehän saatiin suorastaan makeaa mahan täydeltä lattialla palavine sydämineen ja minun ukkeleineen. Mulle ainakin se oli paljon paljon enemmän mitä uskalsin koskaan edes toivoa. Tää kantaa mua vielä pitkään! 💚
Vierailija kirjoitti:
Joo, taannoinhan mm. Chris Martin ja Dakota Johnson saivat aika rauhassa kävellä Kauppatorilla 😊 että siinä suhteessa tykkään kyllä suomalaisista
Minusta se fb juttu oli epäselvä ketä oli nähty. Jodelissa mainittiin K. Mutta toki mitään varmuutta ei ole. Itse ymmärrän hyvin jos seuraa ei ota vessaan mukaa. Se ei ole mikään todisteita siitä ettei mitään seuraa ollut
Niin minäkin sen käsitin, täällä se väännettiin muuksi.